Gå til innhold

Har du motat din karakter ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Ser på eksamenkontret sine sider at karakteren for privatisteksamen skal sendes ut i slutten av denne mnd. Er sååå lei av og vente, vente , vente. Er det noen her som har hatt eksamen som privatist denne våren og fått karakterene i posten ?

Litt lei av og vente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sensuren faller i dag og i morgen. Karakteren kan ventes på nett lørdag og blir sendt ut i posten neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sensuren faller idag, så vi får karakterene på privatistweb idag vil jeg tro.

I posten kommer karakterene rundt den 23-25.juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei er komt!

Hvor bor du, da? Jeg tok eksamen i Oslo og har ikke fått de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På udir.no står det at fellessensuren for norsk var i går, og resterende fag i dag. Dette er i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor bor du, da? Jeg tok eksamen i Oslo og har ikke fått de.

Ja, det er sikkert forskjellig. Bergen her...Hordaland fylkeskommune. Men ei venninne av meg hadde ikkje fått i engelsk og norsk endo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sikkert forskjellig. Bergen her...Hordaland fylkeskommune. Men ei venninne av meg hadde ikkje fått i engelsk og norsk endo...

Fremdeles ingenting. Kan ikke se for meg at det vil skje i dag uansett. Hvordan er det det foregår egentlig? Sensorene sitter i nede på Oslo Kongressenter as we speak og retter tusenvis av besvarelser. Så må Privatistkontoret få tak i resultatet og deretter legge det ut på hver enkelt eksamenstakers personlige side. Må jo ta mer enn et par timer, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldri karakteren min da jeg gikk opp som privattist, så jeg måtte selv oppsøke dette på skolens kontorer. De hadde aldri tenkt til å sende den til meg. Jeg var glemt. :)

Bare ta en telefon til sentralbordet på skolen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldri karakteren min da jeg gikk opp som privattist, så jeg måtte selv oppsøke dette på skolens kontorer. De hadde aldri tenkt til å sende den til meg. Jeg var glemt. :)

Bare ta en telefon til sentralbordet på skolen. ;)

Hvilken skole? Privatistkontoret i Oslo er ikke tilknyttet noen skole. Man kan ta undervisning på privatskole og deretter melde seg på privatisteksamen, men skolen har ingenting med karakteren å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Vestfold, men har ikke motatt noe. Vet det kommer i brev i slutten av juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor på Privatistweb.no skal karakterene stå?

Mine eksamener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest idakaroline

Jeg har sjekket privatistweb flere ganger idag, men har enda ikke fått opp karakterene mine. Begynner å bli lei av å vente!

Dere som har fått karakterene idag - hvor er dere fra?

Endret av idakaroline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk karakteren på privatistweb i dag,det står under mine eksamner. er fra vestfold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører til Oppland, men har ikke fått karakterene mine enda. Åh, jeg vil ha de nå! Er så spent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjekket privatistweb flere ganger idag, men har enda ikke fått opp karakterene mine. Begynner å bli lei av å vente!

Dere som har fått karakterene idag - hvor er dere fra?

Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...