Gå til innhold

Dere jenter, hva om dere fant ut at gutten deres var bisexuell?


Gjest Gutt22

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nok sagt takk og farvel gitt. Tror dessverre jeg hadde synes at det ble litt for merkelig om kjæresten min også tente på gutter. Også hadde jeg vært redd han skulle "tippe over" og bare være interessert i gutter. Men dette er min personlige mening da, og jeg er litt konservativ når det gjelder sånne saker; føler at andre må gjøre hva de synes er best, hva de tenner på, og hva slags forhold de vil ha, men jeg har også et klart svar på hva jeg tenner på, og hva slags forhold jeg vil ha, om du skjønner :)

Jeg er 21. Så vet ikke om det bare er alder det handler om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også en heterofil jente, og jeg tenner absolutt ikke på homsesex. Snakk for deg selv.

Til ts - nei, jeg hadde nok ikke klart å være sammen med en biseksuell/bifil mann. Jeg hadde nok brukt altfor mye tid på å bekymre meg om han egentlig ønsker seg noe mer enn det jeg kan tilby ham. Eller om det er andre ting som er mer tilfredsstillende enn min kropp. Jeg hadde nok ikke klart å føle meg trygg - selv om han aldri hadde forelsket seg i menn. Heller at kjæresten min er utro med en kvinne enn med en mann. Det er i alle fall min mening. Jeg mener ikke at bifile/biseksuelle er mer utro enn heterofile, men jeg ønsker meg bare en mann som elsker kvinner 100%, og som føler at kvinner er nok for ham.

Jeg er 24. :) Jeg tror egentlig ikke alderen har så mye med saken å gjøre... Jeg ønsker meg bare en "ekte mann" som ikke tenner på menn. Ikke noe galt i å ønske seg det, er det vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_andrine_*
^ Sorry, mente ikke å ta med mitt eget innlegg på nytt. :ler:

uff og huff!!! her var det mange negative svar...

jeg hadde ikke brydd meg om du var bifil eller hetro!! Det er som jeg sa til en veninne av meg, som kom ut av skapet i voksen alder: du er du om du liker damer eller menn. Mulig jenta di fostår det, og ser på det på samme måte som meg :) hun finner ut av det før eller senere, så det er bare å hoppe i det :) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Jeg er også en heterofil jente, og jeg tenner absolutt ikke på homsesex. Snakk for deg selv.

Til ts - nei, jeg hadde nok ikke klart å være sammen med en biseksuell/bifil mann. Jeg hadde nok brukt altfor mye tid på å bekymre meg om han egentlig ønsker seg noe mer enn det jeg kan tilby ham. Eller om det er andre ting som er mer tilfredsstillende enn min kropp. Jeg hadde nok ikke klart å føle meg trygg - selv om han aldri hadde forelsket seg i menn. Heller at kjæresten min er utro med en kvinne enn med en mann. Det er i alle fall min mening. Jeg mener ikke at bifile/biseksuelle er mer utro enn heterofile, men jeg ønsker meg bare en mann som elsker kvinner 100%, og som føler at kvinner er nok for ham.

Og hvem trodde du ellers hun snakket for?

Snakk om logikk snudd totalt opp/ned, du har selvsagt rett i din mening, problemer er bare at det gir så himla lite mening. Hvis din mann er utro med en kvinne, så ønsker han seg jo noe mer enn du kan tilby, eller hva?

At du ikke liker menn som har sex med menn er en annen ting, og det må du jo få lov til, men ikke lag deg til pseudounnskyldninger basert på ting som ikke gir mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke vært noe for meg. Ellers takk til en risikoperson for HIV osv. Men noen jenter tenner jo på det da, så kan hende hun jenta di liker det.

Få dine fakta i boks før du uttaler deg:

http://www.ssb.no/aarbok/2008/tab/tab-129.html

Som du ser er det faktisk mye større sjanse for å få HIV som heteroseksuell, og spesielt fra innvandrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeWaters
Men kona hadde sklidd av stolen i serieorgasmer om jeg hadde fortalt henne noe slikt. Trust me!

Haha, jeg har vært borti noe lignende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem trodde du ellers hun snakket for?

Snakk om logikk snudd totalt opp/ned, du har selvsagt rett i din mening, problemer er bare at det gir så himla lite mening. Hvis din mann er utro med en kvinne, så ønsker han seg jo noe mer enn du kan tilby, eller hva?

At du ikke liker menn som har sex med menn er en annen ting, og det må du jo få lov til, men ikke lag deg til pseudounnskyldninger basert på ting som ikke gir mening.

Hadde du lest hennes innlegg litt nøyere, så hadde du forstått at hun antok at de fleste heterofile jenter tente på homsesex. Du skjønner virkelig ikke hva jeg mente. Hvis en mann er utro, så er han en drittsekk uansett. Men - hvis han er utro med en dame, så bare viser det at han ønsker seg en ny dame, en ny erobring - en som klarer å få ham til å føle seg mer attraktiv enn det jeg klarer å gjøre. Hvis han er utro med en mann kun for sexens skyld, så ville jeg bare blitt kvalm. Rett og slett. Han hadde mistet så mye av sin maskulinitet i mine øyne. Om han forelsker seg i menn eller ikke - det bryr meg ikke. Jeg liker menn som kun liker jenter.

Forresten, Mike Waters, jeg synes du burde prøve å være litt mindre arrogant overfor folk som ikke deler din mening. Skjerpings. Ikke alle jenter er som kjæresten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du statistikk som bygger opp under påstanden om at bifile har samme trofasthetsmønster som heterofile?

Har du statistikk som bygger opp under påstanden om at bifile IKKE har samme trofasthetsmønster som heterofile?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mia_*
Ts: Jeg hadde syntes det var HOT!! :fnise: Som 100% heterofil jente, så finnes det ikke noe hottere og deiligere enn 2 gutter/menn som tenner på hverandre!! Det bare bekrefter at dere selv synes dere er så deilige at dere ikke kan holde henda fra hverandre hahaha ;)

Absolutt et elsk fra min side ihvertfall!! :rødme:

Du har flere med deg! Dette er HOT HOT HOT!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cipheria
Har du statistikk som bygger opp under påstanden om at bifile har samme trofasthetsmønster som heterofile?

Det er vel helst du som har bevisbyrden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31. Om alder har noen betydning for hva man mener om dette, så tror jeg heller at det er flere godt voksne som tenner på tanken, enn unge. Det finnes alltid unntak, men generelt blir folk mer trygge på seg selv og sin seksualitet etterhvert som man har opplevd litt, og vil dermed ofte være mer åpne for innspill utenom det "normalt aksepterte".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeWaters
Hadde du lest hennes innlegg litt nøyere, så hadde du forstått at hun antok at de fleste heterofile jenter tente på homsesex. Du skjønner virkelig ikke hva jeg mente. Hvis en mann er utro, så er han en drittsekk uansett. Men - hvis han er utro med en dame, så bare viser det at han ønsker seg en ny dame, en ny erobring - en som klarer å få ham til å føle seg mer attraktiv enn det jeg klarer å gjøre. Hvis han er utro med en mann kun for sexens skyld, så ville jeg bare blitt kvalm. Rett og slett. Han hadde mistet så mye av sin maskulinitet i mine øyne. Om han forelsker seg i menn eller ikke - det bryr meg ikke. Jeg liker menn som kun liker jenter.

Forresten, Mike Waters, jeg synes du burde prøve å være litt mindre arrogant overfor folk som ikke deler din mening. Skjerpings. Ikke alle jenter er som kjæresten din.

Arrogant schmarogant! Jeg påpeker logiske brister der jeg ser de.

Her sier du jo hva du mener, at du syntes det er kvalmt, Det var det jeg ville høre og det er bedre å si det rett ut enn å gjemme seg bak kvasitanker som ikke har noe med saken å gjøre.

En utro mann er en utro mann, og han er per definisjon på jakt etter noe nytt og spennende. At det skal spille noen rolle om det er mann eller kvinne skjønner jeg ikke, men det er vel som du sier at da er han mindre mann.

Hva pokker gjør en mann til en mann?

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du lest hennes innlegg litt nøyere, så hadde du forstått at hun antok at de fleste heterofile jenter tente på homsesex. Du skjønner virkelig ikke hva jeg mente. Hvis en mann er utro, så er han en drittsekk uansett. Men - hvis han er utro med en dame, så bare viser det at han ønsker seg en ny dame, en ny erobring - en som klarer å få ham til å føle seg mer attraktiv enn det jeg klarer å gjøre. Hvis han er utro med en mann kun for sexens skyld, så ville jeg bare blitt kvalm. Rett og slett. Han hadde mistet så mye av sin maskulinitet i mine øyne. Om han forelsker seg i menn eller ikke - det bryr meg ikke. Jeg liker menn som kun liker jenter.

Forresten, Mike Waters, jeg synes du burde prøve å være litt mindre arrogant overfor folk som ikke deler din mening. Skjerpings. Ikke alle jenter er som kjæresten din.

Jeg prata da for faen ikke på vegne av alle andre jenter?? Jeg sa "som heterofil jente" så man skulle skjønne hva som var bakgrunnen for at jeg syntes det var gildt for meg. Ikke at alle heterofile jenter tenner på det som jeg tenner på, det er da en veldig brå beslutning å ta, noe jeg ikke gjør heller.

Jeg snakka for MEG som heterofil jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_julia_*
Du har flere med deg! Dette er HOT HOT HOT!!! :ler:

Enig!

Jeg håper faktisk litt på det hver gang jeg går inn i et forhold. Har en stor drøm om trekant med to bifile menn.. evt så hadde det vært hot bare å høre på sexhistoriene.

Jeg har kun møtt en som hadde hatt sex med en mann før, dessverre var det bare litt sånn "må jo teste det ut"-seanse og han var egentlig ikke spesielt biseksuell av seg. Jeg fikk aldri sett han med en annen mann. Han jeg er med nå var dristig nok til å bli med på trekant med to menn, men dessverre uten noe bi-aktivitet dem imellom hehe..

Alt i alt - ingen negativ reaksjon fra meg altså, snarere tvert imot!

Men jeg tror dessverre mange tenker litt som flere av damene her.. menn som har sex er fremdeles litt "æsj" for mange. Homofile er akseptert, men homofile aktiviteter er ikke noe folk vil se eller vite av. Med mindre det er biseksuelle kvinner, de blir jo overeksponert på TV. Men man ser jo aldri et mannlig par som kysser eller er kjærlige mot hverandre. Media/samfunnet har noen skritt å gå fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har flere med deg! Dette er HOT HOT HOT!!! :ler:

Hot "på papiret" for meg også, liker homsesex.

Men hadde slitt litt om kjæresten hadde fortalt meg noe sånt. Nå vil jeg helst slippe å vite noe om hans tidligere sexliv uansett.

Hadde det kommet nå, etter et år, hadde jeg jo ikke gjort det slutt, men å få den opplysningen tidlig i forholdet hadde gjort at jeg hadde backet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supermimz
Dere skjønner sikkert at jeg liker å ha sex med både det ene og andre kjønnet og jeg er ikke en bifil som venter på å komme ut. Kan aldri se for meg et forhold med samme kjønn men er morro å leke litt synes jeg.

Hvordan hadde dere jenter reagert om gutten deres sa han hadde hatt sex med andre gutter å tente på begge kjønn?

Jeg lurer litt fordi at jeg er blitt rimelig tett med ei jente og jeg føler det at hun må vite sannheten på en måte men har ikke turt å si noe enda for er redd for hvordan hun vil reagere. Derfor blir dere innpå her prøvekaninene mine :P

Jeg synest det hadde vært helt ok, og mere til! ;)

Om dama di avviser deg pga din biseksualitet så er hun rimelig enkel og grunn. Altså, du taper ikke noe på bruddet om det skulle skje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gutt_*
Jeg prata da for faen ikke på vegne av alle andre jenter?? Jeg sa "som heterofil jente" så man skulle skjønne hva som var bakgrunnen for at jeg syntes det var gildt for meg. Ikke at alle heterofile jenter tenner på det som jeg tenner på, det er da en veldig brå beslutning å ta, noe jeg ikke gjør heller.

Jeg snakka for MEG som heterofil jente.

jeg skjønte det men tydeligvis ikke alle jentene her.

HOT han du har som profilbildet ditt også kræsj_pink... :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrogant schmarogant! Jeg påpeker logiske brister der jeg ser de.

Her sier du jo hva du mener, at du syntes det er kvalmt, Det var det jeg ville høre og det er bedre å si det rett ut enn å gjemme seg bak kvasitanker som ikke har noe med saken å gjøre.

En utro mann er en utro mann, og han er per definisjon på jakt etter noe nytt og spennende. At det skal spille noen rolle om det er mann eller kvinne skjønner jeg ikke, men det er vel som du sier at da er han mindre mann.

Hva pokker gjør en mann til en mann?

En mann er en som liker kvinner nok til å ikke ha en dragning mot menn/kuk.

Jeg prata da for faen ikke på vegne av alle andre jenter?? Jeg sa "som heterofil jente" så man skulle skjønne hva som var bakgrunnen for at jeg syntes det var gildt for meg. Ikke at alle heterofile jenter tenner på det som jeg tenner på, det er da en veldig brå beslutning å ta, noe jeg ikke gjør heller.

Jeg snakka for MEG som heterofil jente.

Jeg liker ikke folk som banner. Skam deg. Kan ikke ta folk som deg på alvor. Beklager.

Enig!

Jeg håper faktisk litt på det hver gang jeg går inn i et forhold. Har en stor drøm om trekant med to bifile menn.. evt så hadde det vært hot bare å høre på sexhistoriene.

Jeg har kun møtt en som hadde hatt sex med en mann før, dessverre var det bare litt sånn "må jo teste det ut"-seanse og han var egentlig ikke spesielt biseksuell av seg. Jeg fikk aldri sett han med en annen mann. Han jeg er med nå var dristig nok til å bli med på trekant med to menn, men dessverre uten noe bi-aktivitet dem imellom hehe..

Alt i alt - ingen negativ reaksjon fra meg altså, snarere tvert imot!

Men jeg tror dessverre mange tenker litt som flere av damene her.. menn som har sex er fremdeles litt "æsj" for mange. Homofile er akseptert, men homofile aktiviteter er ikke noe folk vil se eller vite av. Med mindre det er biseksuelle kvinner, de blir jo overeksponert på TV. Men man ser jo aldri et mannlig par som kysser eller er kjærlige mot hverandre. Media/samfunnet har noen skritt å gå fremdeles.

Kanskje menn ikke er like naturlig biseksuelt anlagt som kvinner? Men det er vel litt for vanskelig for deg å forstå... Viktigere å være PK. :sukk:

Jeg synest det hadde vært helt ok, og mere til! ;)

Om dama di avviser deg pga din biseksualitet så er hun rimelig enkel og grunn. Altså, du taper ikke noe på bruddet om det skulle skje. :)

Man er vel ikke enkel for at man har en preferense?! Jeg synes det er prisverdig at noen tør å være tro mot sine overbevisninger og følelser - og ikke bare jatter med.

jeg skjønte det men tydeligvis ikke alle jentene her.

HOT han du har som profilbildet ditt også kræsj_pink... :wow:

Jeg skjønner nok til at gutter som deg ikke er noe å samle på. I alle fall ikke i det lange løp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...