Gå til innhold

Far slo ihjel overgriperen som forgrep seg på datter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Feil (og dessuten en utbredt misforståelse). KG er et privat nettsted, og ytringsfriheten begrenser ikke deres rett til å lage et regelverk på hva som kan ytres eller ikke.

Anonym poster: 898be1ac55fffe35e8aa3a1f113a76e8

Mulig det, men de er jo ganske dumme da dersom de ikke er interessert i at færre skal begå overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maruwan

Gjesten ble rapportert fordi KG har gjort det klart at de ikke ønsker debatter som kan bidra til mer aksept for pedofili, noe de er i sin fulle rett til. Vedkommende har blitt utestengt igjen og igjen, men ligger fortsatt i vannskorpa her inne og vaker.

Ok, så de har sikkert rett til å gjøre det da, men det forandrer ikke det faktum at det er patetisk oppførsel fra KG sin side. Rett og slett respektløs opptreden overfor en som tydeligvis sitter inne med mye kunnskap om emnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Ok, så de har sikkert rett til å gjøre det da, men det forandrer ikke det faktum at det er patetisk oppførsel fra KG sin side. Rett og slett respektløs opptreden overfor en som tydeligvis sitter inne med mye kunnskap om emnet.

Mange har mye kunnskap, men ikke alle emner er like interessante å bli opplyst om. Vedkommende har andre kanaler til disposisjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mange har mye kunnskap, men ikke alle emner er like interessante å bli opplyst om. Vedkommende har andre kanaler til disposisjon.

Heh, snakk for deg selv :) en av de tingene jeg liker med KG er at en kan få innspill om (nesten) alt mellom himmel og jord, uten at en egentlig bevisst tror det er noe som det er greit å lære noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Mange har mye kunnskap, men ikke alle emner er like interessante å bli opplyst om. Vedkommende har andre kanaler til disposisjon.

Deg om det. Jeg syns han/hun er den eneste som har hatt noe interessant å kommer med i denne tråden. "Skyt alle pedofile" og den type holdninger har man hørt tusen ganger før, men det er tydeligvis det KG har lyst til å høre.

Endret av Maruwan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maruwan

Påstand i flertall blir påstander.

Til informasjon: t ligger rett ved siden av r på tastaturet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Til informasjon: t ligger rett ved siden av r på tastaturet.

Var bare litt morsomt å påpeke det etter pirkingen på side 2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mordere/pedofile som ikke har skadet noen.. Det er ikke snakk om å straffe folk som er skada i hodet.. Det er snakk om folk som begår kriminelle handliner..

:roll:

Man behandler ikke villmenn som siviliserte mennesker, en pedofil som voldtar er en villmann. Er det en hippie-tankegang jeg aner?

En øye for øye tankegang kan vel strengt tatt ikke regnes som særlig sivilisert?

De har ikke rett til å hindre noen ytringsfrihet om dette temaet.

KG er privat og de som driver nettstedet har full rett til å bestemme hva som ikke skal være lov å diskutere. Er dog ikke enig i denne sensureringen av diskusjoner som kan bidra til å demme opp for fordommer som pedofile blir møtt med, det har blitt et utrolig negativt laddet ord grunnet disse fordommene. Husk at det er en lang vei mellom tanke og handling, de aller færreste av pedofile begår faktiske overgrep.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bæsjerk
Om noen hadde prøvd å overgripe ungen din, hva hadde din reaksjon vært?

Flekset frem mobilen og svart på retoriske spørsmål på KG, for så og stille med litt på siden slik at all gørra fra en .357 fra skallen til pedoen ikke griser til min allerede oppskaka datter sånn altfor mye, en vet.. god tid har man når adrenalinet utvider tidsperspektivet såpass at også slikt skal jammen meg kunne overføres til neste generasjon på en verdig måte slik at hun lærer seg hvordan man skal opptre i ekstreme situasjoner og ikke bare friiiiiiiiiiiika helt ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedofobi er jo ikke et ukjent fenomen. Men mine innlegg består av forskning, og forskning er noe objektivt. Det eier ikke en interesse.

Jeg har ikke en irrasjonell angst for pedofile. Jeg liker dem bare ikke. Og jeg liker ikke folk som gjør det til sin livsoppgave å skjønnmale dem, heller. "Det er ikke pedofile som begår overgrep mot barn. Vi elsker jo barn, vi."

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se flere med evne til å ta til seg kunnskap :) For å legge til det du skrev, så er det altså sånn at pedofile overgripere kjennetegnes med at de er forelsket og ikke ønsker barne noe vondt, og til og med tror at barn ikke skades så lenge det er frivillig, mens ikke-pedofile overgripere gjerne er fedre, brødre, onkler som på en maladaptiv måte søker å dekke sine behov for nærhet og følelsen av å være elsket, eller de hensynsløse som vil skade, og som vil gå løs på forsvarsløse, og som tenner på det. Det finnes flere typer også, men dette er nok det vanligste.

"Vi gjør jo ikke noe GALT med barna, vi er jo forelsket i dem."

Jadda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke rett til å hindre noen ytringsfrihet om dette temaet.

De har rett til å sette grenser for hvilke typer ytringer som er akseptable på dette forumet, jo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, så de har sikkert rett til å gjøre det da, men det forandrer ikke det faktum at det er patetisk oppførsel fra KG sin side. Rett og slett respektløs opptreden overfor en som tydeligvis sitter inne med mye kunnskap om emnet.

Og som dessuten, om jeg ikke tar helt feil, selv er pedofil, og neppe spesielt nøytral i sin fremstilling av hvor snille pedofile er med barn. For det er jo DET han ustanselig harper på, om og om og om igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enda en gjest

Jeg har ikke en irrasjonell angst for pedofile. Jeg liker dem bare ikke. Og jeg liker ikke folk som gjør det til sin livsoppgave å skjønnmale dem, heller. "Det er ikke pedofile som begår overgrep mot barn. Vi elsker jo barn, vi."

Pedofile begår overgrep, og heterofile menn voldtar kvinner. Det vil ikke dermed si at alle pedofile er overgripere, eller alle heterofile menn voldtar kvinner.

Men det er greit å ikke like grupper, det er når en baserer det på feiloppfatninger, og det glir over til hat pga handlinger begått av enkelte medlemmer i den grupperingen det blir problematisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg har ikke en irrasjonell angst for pedofile. Jeg liker dem bare ikke. Og jeg liker ikke folk som gjør det til sin livsoppgave å skjønnmale dem, heller. "Det er ikke pedofile som begår overgrep mot barn. Vi elsker jo barn, vi."

Jeg skjønner ikke helt behovet for å ikke like folk pga deres legning. Hva slags menneskesyn er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann42, more like "gutt 12", går det an å bli mer barnslig?

Anonym poster: 7ba5bbc1c821175c0a8e09b5d956d92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...