Gå til innhold

Sille's babydrøm


Sille4

Anbefalte innlegg

Hvordan går det, Sille? Har du fått svar ang. stigning enda? :klemmer:

Tok ny blodprøve i dag, så skal prøve å ringe legesenteret i morgen for å høre om svaret har kommet. Mandagens prøve var på 344, så håper dagens i hvertfall er godt over doblet :) :)

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har virkelig vært en gledens dag! Vi fikk lån i banken, så vi har kjøpt oss ny bil som kommer i løpet av september. :hoppendeglad:  Jeg fikk også beskjed om at jeg ENDELIG får nesten 100 % stilling på jobben, noe jeg har ventet på i 3 år, så det kunne ikke kommet mer beleilig enn nå! :nigo:

Jeg håper svarene på dagens blodprøve har kommet i morgen, og at det er en fin stigning slik at jeg kanskje kan roe meg litt for denne gang. Det er vel egentlig ikke grunn til at prøvene ikke skal være fine da jeg ikke har blødd og de sterke smertene har gitt seg, siden det mest sannsynelig var pga UVI.
Men jeg uroer meg allikevel for svaret siden jeg fortsatt har litt magesmerter innimellom, men det har jeg lest er vanlig siden livmorgen vokser, jeg har også svake symptomer, men jeg har vel egentlig ikke hatt veldig voldsomme symptomer på graviditet heller, og symptomene kan jo komme og gå.
Så nå krysser jeg fingre og tær for at jeg har en fin stigning på blodprøvene, slik at dette blir en meget flott helg, til tross for arbeidshelg :laugh:

 

Jeg har også bestilt tidlig UL i dag til uke 9 i september og til uke 13 i oktober. Vi hadde alt bestemt oss for at vi skulle i uke 12-13, men så sa foreldrene mine at de kunne spandere tidlig UL på oss. Så da tar vi like så godt to ganger :fnise:  Så nå må jo blodprøvene være fine! :)

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har virkelig vært en gledens dag! Vi fikk lån i banken, så vi har kjøpt oss ny bil som kommer i løpet av september. :hoppendeglad:  Jeg fikk også beskjed om at jeg ENDELIG får nesten 100 % stilling på jobben, noe jeg har ventet på i 3 år, så det kunne ikke kommet mer beleilig enn nå! :nigo:

Jeg håper svarene på dagens blodprøve har kommet i morgen, og at det er en fin stigning slik at jeg kanskje kan roe meg litt for denne gang. Det er vel egentlig ikke grunn til at prøvene ikke skal være fine da jeg ikke har blødd og de sterke smertene har gitt seg, siden det mest sannsynelig var pga UVI.

Men jeg uroer meg allikevel for svaret siden jeg fortsatt har litt magesmerter innimellom, men det har jeg lest er vanlig siden livmorgen vokser, jeg har også svake symptomer, men jeg har vel egentlig ikke hatt veldig voldsomme symptomer på graviditet heller, og symptomene kan jo komme og gå.

Så nå krysser jeg fingre og tær for at jeg har en fin stigning på blodprøvene, slik at dette blir en meget flott helg, til tross for arbeidshelg :laugh:

 

Jeg har også bestilt tidlig UL i dag til uke 9 i september og til uke 13 i oktober. Vi hadde alt bestemt oss for at vi skulle i uke 12-13, men så sa foreldrene mine at de kunne spandere tidlig UL på oss. Så da tar vi like så godt to ganger :fnise:  Så nå må jo blodprøvene være fine! :)

Gratulerer, både med ny bil og større kontrakt!  :bolledeig:  Så bra for deg! Det kunne jo ikke passet bedre  :fnise:

 

Det er helt sikkert i orden og skyldes sikkert bare UVI  :biggrin:  Jeg har troa! Og krysser fingrene for fin stigning i morra :klem: 

 

Det blir sikkert veldig spennende å se begge gangene :) Først hjerteslag og så noe som faktisk ser ut som en baby  :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legekontoret ringte meg i stad, uten at jeg trengte å ringe og mase på dem.  Det var legen jeg hadde på mandag som lurte på hvordan det gikk med magesmertene mine OG for å si at prøven i går var fin!! Den var over 1000.  :bolledeig: Skal fortsatt ta siste prøva på mandag, men regner med at den også går rette veien i fht stigning :)
 

 

Har tittet litt på barnevogner, senger etc. på nettet i dag. Alle de valgene...hvordan skal man kunne egentlig klare å velge EN ting :hakeslepp: Men tror jeg har falt for barnevognen Stokke Trailz. Har prøvekjørt den i butikk før, og den er jo helt fantastisk å styre i fht Emmaljunga. Trailz har også heldigvis forbedret dekkene med tanke på snø og terreng etter Stokke crusi

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, både med ny bil og større kontrakt!  :bolledeig:  Så bra for deg! Det kunne jo ikke passet bedre  :fnise:

 

Det er helt sikkert i orden og skyldes sikkert bare UVI  :biggrin:  Jeg har troa! Og krysser fingrene for fin stigning i morra :klem:

 

Det blir sikkert veldig spennende å se begge gangene :) Først hjerteslag og så noe som faktisk ser ut som en baby  :strix:

Tusen takk, Lillemy :strix: Det var heldigvis fin stigning på prøven fra i går :) Ja, gleder meg til UL hvis alt går som det skal frem til da :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for fin stigning! :strix: Og for ny bil og for større stillingsprosent! Nå kan du nyyyyyte helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for fin stigning! :strix: Og for ny bil og for større stillingsprosent! Nå kan du nyyyyyte helgen :)

Tusen tusen takk :strix:  :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg med dagboka di Sille! Med banklån, 100 prosent stilling og gode verdier hos legen ønsker jeg den en super helg!  :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA HURRA HURRA :danse:

Gratulerer så mye med mer å gjøre og BIL! Ble det Suzuki? ;)

 

Så mange gode nyheter på én gang! Tenk at det er en baby inni der  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koser meg med dagboka di Sille! Med banklån, 100 prosent stilling og gode verdier hos legen ønsker jeg den en super helg!  :icon_lol:

Tusen takk, Bjørka! :blomst:  God helg til deg også :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA HURRA HURRA :danse:

Gratulerer så mye med mer å gjøre og BIL! Ble det Suzuki? ;)

 

Så mange gode nyheter på én gang! Tenk at det er en baby inni der  :laugh:

Tusen takk, Siela :blomst:  Ja, det ble visst en Suzuki, men gleder meg stort. Veldig klar for å teste ut barnesete og isofix  :laugh: Jaa, tenk så mange gode nyheter på en gang, det er ikke jeg vandt til! Som jeg sa til samboer, tror jeg fikk tilbake for all den gode karmaen min denne uken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok ett par svar før jeg kom på at jeg kan jo svare alle i samme innlegget :klaske:

 

Hurra! Her hadde det skjedd mye flott :biggrin: Blir så glad når ting går din vei :klem: Gratulerer! 

Tusen takk, Atziri :hjerte:

 

Gøy når alt berre dett på plass:) Grattis med alt!

 

Tusen takk, DMS :blomst: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tro på karma altså! :jepp:

Måtte jo google den bilen da og synes den var skikkelig tøff! Godt valg :) Jeg har ikke peiling på bil så jeg baserer mine valg på utseende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tro på karma altså! :jepp:

Måtte jo google den bilen da og synes den var skikkelig tøff! Godt valg :) Jeg har ikke peiling på bil så jeg baserer mine valg på utseende ;)

Ja, jeg også. Må ha noe å tro på :briller2: 

God du syntes det! :) Jeg også velger bil ut i fra utseende, så får samboer sjekke alt annet :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...