Gå til innhold

Vår største drøm!


Tianna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går der her? Har du fått snakket med NAV? :)

 

Hei :) 

 

Har endelig fått alle papier nå, så får sendt inn i morgen.. tar nå 2-3 mnd til før jeg fåt lønn! :(

men skal da på en jobb intervju neste uke! så håpe håpe :D

 

Og snart skal du vel på ul? Eller? :nigo:

 

Ja, nå har jeg sett babyen min! :D 

Var så nervøs før time, men da jeg fikk se at det faktsik var en liten der, men er bankene hjerte ble jeg litt roligre ja! :) og at jeg var en uke lengre frem, var helt supert!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så digg at alt er bra. Hvor langt på vei er du nå da? Du må få laga deg ticker :fnise: Jeg liker å ha kontroll :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så digg at alt er bra. Hvor langt på vei er du nå da? Du må få laga deg ticker :fnise: Jeg liker å ha kontroll :hoho:

 

Hehe  :fnise:

er 9+3 nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Heisann :vinke:

 

Hvordan går det med deg? :klemmer:

 

Hei hei :)

 

Er ikke ofte innom her mer jeg gitt... så lett å bare bruke fb nå ;)

 

Men går veldig bra :) :) :)  

13+2 nå, og magen har kommet!  Kjente faktsik første spark på lørdag! :D  Gleder meg bare til å bli større.. hehe 

 

Du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.. Du er jo langt over 12 uker nå jo :danse: Så bra da :nigo: Jeg er 18 uker i morgen. Synes virkelig tiden begynner å fly unna nå altså.

Henger du bare i fb gruppen for aprilgjengen? Må henge litt mer her inne også da. Er jo her det skjer :danse: hehe..

Jeg skal på første JM kontroll i morgen, har du bestil JM kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.. Du er jo langt over 12 uker nå jo :danse: Så bra da :nigo: Jeg er 18 uker i morgen. Synes virkelig tiden begynner å fly unna nå altså.

Henger du bare i fb gruppen for aprilgjengen? Må henge litt mer her inne også da. Er jo her det skjer :danse: hehe..

Jeg skal på første JM kontroll i morgen, har du bestil JM kontroll?

 

Ja :) men synes tia går sakte.. hehe :P 

Har du ikke vært hos jm før nå? 

Jeg var på min første jm sist uke, og har min andre time om noen uker :) 

allerde vært på 2 ul også! hihi... Tok litt tid før jeg forsto at det faktsik skjedde! haha

 

Men du har vært på ordinær ul heller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :) men synes tia går sakte.. hehe :P

Har du ikke vært hos jm før nå? 

Jeg var på min første jm sist uke, og har min andre time om noen uker :)

allerde vært på 2 ul også! hihi... Tok litt tid før jeg forsto at det faktsik skjedde! haha

 

Men du har vært på ordinær ul heller? :)

 

Jeg synes nok tiden går fortere fordi jeg har en travel treåring som spinner rundt her :fnise: Pluss jobben da. Hvordan går jobbjakten din?

 

Nei, var første time hos JM i går. Jeg skulle egentlig hatt for to uker siden, men da hadde helsestasjonen klart å slette timen min.. Så jeg satt der og glodde i 20 min før jeg spurte og de ikke fant noe på meg :( Var veldig skuffa der og da, men de to ukene frem til neste timen gikk egentlig ganske fort :fnise:

 

2 ul allerede? :P Privat da eller? Jeg tror ikke jeg skjønte dette sist eller nå før jeg kjenner liv. Nå dundrer det i vei inni magen ca hver dag :rodmer:

 

Skal på OUL 12 oktober. Legen var treg med å sende henvisningen, så da fikk jeg ikke før jeg er 20 uker. Helt greit for min del. Jeg er overraskende lite utålmodig denne gangen  :sjokkert:  Når skal du på OUL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg synes nok tiden går fortere fordi jeg har en travel treåring som spinner rundt her :fnise: Pluss jobben da. Hvordan går jobbjakten din?

 

Nei, var første time hos JM i går. Jeg skulle egentlig hatt for to uker siden, men da hadde helsestasjonen klart å slette timen min.. Så jeg satt der og glodde i 20 min før jeg spurte og de ikke fant noe på meg :( Var veldig skuffa der og da, men de to ukene frem til neste timen gikk egentlig ganske fort :fnise:

 

2 ul allerede? :P Privat da eller? Jeg tror ikke jeg skjønte dette sist eller nå før jeg kjenner liv. Nå dundrer det i vei inni magen ca hver dag :rodmer:

 

Skal på OUL 12 oktober. Legen var treg med å sende henvisningen, så da fikk jeg ikke før jeg er 20 uker. Helt greit for min del. Jeg er overraskende lite utålmodig denne gangen  :sjokkert:  Når skal du på OUL?

 

Hei! :) lenge siden jeg har vært her gitt....

 

Allt bra? :)

 

Ja jeg har hatt en privat, og spurte om å få en til av legen for jeg var så redd for at det var noe galt, så fikk en time :)  Nå er det 16 dager til OUL ( 12.11) gleder meg så mye!

Men i dag sparker det så mye!! For en fantastisk følese :D hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å høre fra deg. Du må jo henge her mer. Komme med updates vettu :lur:

Ikke lenge igjen til OUL da. Så morro. 

Skal dere vite kjønnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...