Gå til innhold

Vår største drøm!


Tianna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, så frustrerende det må være. Håper dere lykkes snart! 

 

Ja det er det :( El om noen dager, men har miste fullsteding troa, prøver nå å forbrede meg på prøverrør..

unner ingen å gå igjennom det her nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gitt helt opp!! Har null tro at vi klarer det selv.. :( Mandag skal vi på sykehuset for å ta blodprøver og fylle ut masse skjemar, så hennvisningen blir sendt. Så da er det bare å vente da i 20 uker... 

"Alle" sier jo at da man gir opp skjer det, så får se da om det stemmer.. Jeg tviler jo på det, men håper jo inderlig jeg tar feil..

Har så ikke lyst på prøverør, men begynner å venne meg litt til tanken da... Funker det, så er det jo verdt det! Men sliter veldig med at vi må ha det... Føles faktsik litt som ett nederlag! :(

Men nå er det snart ferie, så prøve å tenkte på den! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Da har jeg gitt helt opp!! Har null tro at vi klarer det selv.. :( Mandag skal vi på sykehuset for å ta blodprøver og fylle ut masse skjemar, så hennvisningen blir sendt. Så da er det bare å vente da i 20 uker... 

"Alle" sier jo at da man gir opp skjer det, så får se da om det stemmer.. Jeg tviler jo på det, men håper jo inderlig jeg tar feil..

Har så ikke lyst på prøverør, men begynner å venne meg litt til tanken da... Funker det, så er det jo verdt det! Men sliter veldig med at vi må ha det... Føles faktsik litt som ett nederlag! :(

Men nå er det snart ferie, så prøve å tenkte på den! 

 

Prøverør er jo en liten pris å betale for å få det man ønsker? :) Kanskje du kan slappe litt mer av nå når du har "gitt opp"? Ikke se på det som et nederlag, å få barn skal tross alt ikke være en prestasjon, og det er ingenting man selv kan gjøre dessverre for å få kroppen til å fungere riktig. Prøverør er hvertfall et litt mer konkret tiltak som lykkes for mange. Håper hvertfall det fungerer bra for dere, og at dere snart kan senke skuldrene litt, det er slitsomt å alltid bekymre seg for om ens største drøm aldri skal gå i oppfyllelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøverør er jo en liten pris å betale for å få det man ønsker? :) Kanskje du kan slappe litt mer av nå når du har "gitt opp"? Ikke se på det som et nederlag, å få barn skal tross alt ikke være en prestasjon, og det er ingenting man selv kan gjøre dessverre for å få kroppen til å fungere riktig. Prøverør er hvertfall et litt mer konkret tiltak som lykkes for mange. Håper hvertfall det fungerer bra for dere, og at dere snart kan senke skuldrene litt, det er slitsomt å alltid bekymre seg for om ens største drøm aldri skal gå i oppfyllelse...

 

Ja kanskje, føler meg litt roligre.. nå som jeg ikke har tro på at det går, så blir jeg sikkert ikke så skuffa da TR kommer den 5 juli..

Så håper jeg bare prøverør funker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi begynnt. Er litt rart, for da man begynner å prøver tror man jo ikke at man trenger prøverør, for de fleste blir jo gravide.. men men.. I dag ble det tatt ennå mer blodprøver, og i morgen tildig er det tilbake til sykehuset for å skriver under henvisningen.. så er det bare å vente i 20 uker!!! Så kanskje jeg kan sitte med en positiv test til jul... kanskje :)

 

Møtte kusina mi i dag, fikk vite at hun er gravid.. de sto også i kø for prøverør, skulle egentlig inn nå i september..  vi er da 4 kusiner, og 3 av 4 sliter med å bli gravide.. intet feil med noen av oss... er litt snodig da! humm...

 

Men uansett, føler at jeg har godtatt litt mer at vi trenger prøverør nå, føler meg mye mer rolig.. har syntes at det har vært urettferdig, og jeg gruer meg jo.. men funker det da, så er det jo vært det!

Jeg vil jo bare ha en baby!!!

Endret av Tianna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

TR 04.07.15..... PP26...

Orker ikke mer jeg... 

 

"alle" sier da det det har gått 1 år blir man gravid...  Da man har blitt operert blir man gravid rett etter på.. eller Pergo da blir man gravid... Eller da man har gitt opp, da slapper man av, DA skjer det!!

Nope.. ikke noe av dette stemmer... for meg da.. :(

 

Det var så fantastisk godt å være på ferie, klarte da å ikke tenke på det, Så deilig! :) men så kom man hjem... 2 dager etter kommer mensen..

 

Det siste halve året har vært ekstremt tøft for meg, gått veldig opp og ned.  Men jeg klart å late som at ting har vært greit, bare her inn jeg har survet mye!! Men kjenner nå at jeg ikke klarer det mer... Tårene triller hele tiden, føler at det ikke er mange jeg kan snakket med.. jeg har mange fantastiske venner, men de har barn eller er gravide, så det er ikke så lett...

 

Men nå må jeg egetlig prøve å jobbe litt!! Lyst på mer ferie jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

JUNI 2016!!!!

 

I dag fikk vi brev fra sykehuset, om vi skulle da få time innen juni 2016!! det er vel ca 50 uker til det da.... på fritt sykehusvalg står det 15 uker, og inne på oslo unviersitetsykehus siden sider står det 18 uker....

Så kjenner jeg er litt spent på når vi får time... :/

 

Jeg kan ikke vente til neste sommer... Skal ringe i morgen tidlig og høre hva de sier..

Noen her som måtte vente så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært innom dagboken din før, men vil sende en stor :klem: Og så en :kjefte: til sykehuset! Det kan jo bare ikke stemme. Fikk du ringt de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært innom dagboken din før, men vil sende en stor :klem: Og så en :kjefte: til sykehuset! Det kan jo bare ikke stemme. Fikk du ringt de?

 

Takk :hug:

 

Oi det var lenge! Fikk du ringt? Hva ble det til?

 

 

Ja jeg fikk ringt! :)

jeg kom bare halveis ut i spørmålet med til sykepleieren jeg snakket med, hun har nok fått mange spørsmål om dette før :P For hun sa, nei bare slapp av, dette er bare ett standar brev. litt vente tid er det, men det er ca 3 mnd! Så innen november fikk jeg nok time :danse:

Så nå er det nerverprinnende vær dag jeg går til postkassa, for vet at jeg veldig snart får ett brev!

kjenner ei til som skal det samme, og hun fikk det første brevet som jeg fikk 2 uker før meg, å hun har fått innkalling nå!!!

 

Mannen har tror på at vi slipper han da, så vi får se! Jeg har ikke det :P men det vet vi mer neste fredag ;)

Spennende tid uansett ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææ, å være i dpo land er så slitsomt! :bond:

leter jo etter symptomer hele tiden!

er 7 dpo i dag.. og de siste 8 dager har jeg hatt så mye el-slim/ utflod.. den er ny! Jeg ga jo opp helt håpet på det noe skjer for mange mnd siden, men plutslig har jeg fått litt håp igjen!!

Å samtidlig venter vi på innklalling til ivf og det er jo litt skummel!

 

Å lese masse her inne er jo også egntlig dumt! Sånn i førsten da man prøver tror jeg det er greit, for da får man jo masse informasjon.. men etter så lang tid, så vet jeg ikke helt... Jeg har jo blitt veldig følsom i det siste.. så da jeg leser om alle som får til på første pp ( som føles som er alle) så gjør det bare vondt, og det er jo synn... men da jeg leser om de som har prøvd lenge, blir jeg jo kjempe glad, tårene bare triller! hehe.. og da får man jo litt håp igjen! Humøret er virkelig som en berg og dalbane ja!

 

men en vakker dag skjer det!! Å som jeg gleder meg :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vondt i puppa!!  :rolleyes:  Men tørr ikke å håpe, er 4 dager til Tr nå. Men vet ikke om det er sånn vondt man får.. for tror det egetlig bare er brystmuskla mine som er ømme... tror jeg! For jeg har ikke den følesen jeg tro man får... :bond:

Skulle ha sett kjæresten min her om dagen, har klemte på de og jeg gikk da litt unna for det gjorde jo vondt, som han smilte!! Han har så lyst til at at denne gangen har det skjedd! Nesten vær kveld di siste dagen har han sagt det, å jeg ønsker du er gravid nå!

Er godt og vondt på samme tid det! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da! :) Skjønner at det er litt vondt og godt på samme tid, selvfølgelig ønsker dere at du er gravid men når det ikke har gått frem til nå mister man kanskje litt håpet? Jeg vet ikke jeg altså, vi trengte ikke prøve så lenge forrige gang. Men har en bror som går gjennom hele ivf-prosessen så jeg har hvertfall gjort meg noen tanker om det. Jeg håper jo veldig at de skal få et barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Jeg har vondt i puppa!!  :rolleyes:  Men tørr ikke å håpe, er 4 dager til Tr nå. Men vet ikke om det er sånn vondt man får.. for tror det egetlig bare er brystmuskla mine som er ømme... tror jeg! For jeg har ikke den følesen jeg tro man får... :bond:

Skulle ha sett kjæresten min her om dagen, har klemte på de og jeg gikk da litt unna for det gjorde jo vondt, som han smilte!! Han har så lyst til at at denne gangen har det skjedd! Nesten vær kveld di siste dagen har han sagt det, å jeg ønsker du er gravid nå!

Er godt og vondt på samme tid det! :hjerte:

 

Åh, jeg ble litt rørt av det du sa om mannen din nå, jeg kan tenke meg ønsket har vokset seg ganske enormt for dere begge etter å ha prøvd så lenge. Selv om det er vondt å ikke få det til er det jo godt å vite at man er sammen om å ha et så stort ønske (som mest sannsynlig vil bli oppfylt til slutt!).  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende da! :) Skjønner at det er litt vondt og godt på samme tid, selvfølgelig ønsker dere at du er gravid men når det ikke har gått frem til nå mister man kanskje litt håpet? Jeg vet ikke jeg altså, vi trengte ikke prøve så lenge forrige gang. Men har en bror som går gjennom hele ivf-prosessen så jeg har hvertfall gjort meg noen tanker om det. Jeg håper jo veldig at de skal få et barn!

 

Veldig spennende :) ja jeg har jo gitt opp, tenker at det har gått så lang tid, så klarer ikke tror at det plutslig skal skje nå! Men han har trua, for det skal jo gå! :)

Ellers på allt annet i livet er jeg den positive og han den negative! hehe :P

 

Åh, jeg ble litt rørt av det du sa om mannen din nå, jeg kan tenke meg ønsket har vokset seg ganske enormt for dere begge etter å ha prøvd så lenge. Selv om det er vondt å ikke få det til er det jo godt å vite at man er sammen om å ha et så stort ønske (som mest sannsynlig vil bli oppfylt til slutt!).  :hjerte:

 Ja det er godt å være 2 om det. så vi skal få det til sammen tilslutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Kom akurat hjem fra jobb nå, tenkte jeg kan jo ta en test, og det er 2 streker der!!  begynner å få igjen pusten nå, kan ikke tro at dette skjer!! Driver å drikker masse masse nå, for å ta en CB, bare så det står skrifftlig! 

Herregud den er positiv!!! OMG!!  

Å nå må vente på at han kommer hjem, om ca 1 time! så lenge å vente!! 

Lurer på hvordan han reagerer!

Hjerte mitt går så fort!! 

Skal jeg virkelig blir mamma!! Og vi slipper prøverør! Å jeg får ikke puste! 

Vet egeltig ikke hva jeg skriver heller!! 

 

jeg skal få baby <3

  

Å der kommer tårene igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kom akurat hjem fra jobb nå, tenkte jeg kan jo ta en test, og det er 2 streker der!!  begynner å få igjen pusten nå, kan ikke tro at dette skjer!! Driver å drikker masse masse nå, for å ta en CB, bare så det står skrifftlig! 

Herregud den er positiv!!! OMG!!  

Å nå må vente på at han kommer hjem, om ca 1 time! så lenge å vente!! 

Lurer på hvordan han reagerer!

Hjerte mitt går så fort!! 

Skal jeg virkelig blir mamma!! Og vi slipper prøverør! Å jeg får ikke puste! 

Vet egeltig ikke hva jeg skriver heller!! 

 

jeg skal få baby <3

  

Å der kommer tårene igjen...

 

Åååå, gratulerer så mye!!!  :danse:  :biggrin:  :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Herregud, gratulerer!! Så utrolig fantastisk! Gleder meg til å høre om reaksjonen til mannen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...