Gå til innhold

Sapphira og drømmen <3


Sapphira

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var trist å lese om din MA, men krysser fingrene for at det vil klaffe for deg denne prøveperioden! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeiii, i går kom TR :)

Yay  :danse: Kommer dere til å prøve igjen med en gang?

 

Det var trist å lese om din MA, men krysser fingrene for at det vil klaffe for deg denne prøveperioden! :blomst:

Tusen takk  :blomst:

 

Krysser fingrene for deg :)

 

Hvordan går det med prøvingen?

Takk! Det går greit, men jeg er ganske forvirret om dagene. Har begynt med EL-tester og har ikke fått en eneste positiv så langt, så enten er syklusen min på bærtur eller så gjør jeg noe feil (selv om jeg er usikker på hvordan jeg har klart det  :fnise: ). Trenger det igrunn ikke siden vi legger inn aksjer så og si hver dag, men greit å være sikker på EL. Mannen er veldig opptatt med jobb for tiden, så vi er litt mer tålmodige og det er helt greit hvis det ikke klaffer enda  :laugh:

 

Gratulerer så mye med graviditeten, forresten  :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay :danse: Kommer dere til å prøve igjen med en gang?

Tusen takk :blomst:

Takk! Det går greit, men jeg er ganske forvirret om dagene. Har begynt med EL-tester og har ikke fått en eneste positiv så langt, så enten er syklusen min på bærtur eller så gjør jeg noe feil (selv om jeg er usikker på hvordan jeg har klart det :fnise: ). Trenger det igrunn ikke siden vi legger inn aksjer så og si hver dag, men greit å være sikker på EL. Mannen er veldig opptatt med jobb for tiden, så vi er litt mer tålmodige og det er helt greit hvis det ikke klaffer enda :laugh:

Gratulerer så mye med graviditeten, forresten :rodmer:

Tusen takk :hjerte:

Så rart med EL-testene.. :klo: Har så lite peiling på sånt også, så vet ikke om det er lett å gjøre feil på de? Har i hvertfall lest at ikke alle får like tydelige positive EL-tester da, kanskje du er en av dem? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay :danse: Kommer dere til å prøve igjen med en gang?

Nei... sjansen for at det går bra neste gang er redusert til 60%. Legen sa at de skulle teste oss. Og jeg tror vi venter til det... Er så redd for å oppleve dette igjen. Har vært så tappende! Men nå er jeg på god vei opp igjen psykisk, og tenker ikke på det hver dag, sånn som i begynnelsen like etter det hadde skjedd :)

Men tror jeg kommer til å være alt for nervevrak om vi skulle driste oss utpå igjen uten noe sjekk :/

Men er positiv og tror det kommer til å gå bra bare vi får vite litt mer og oppfølging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei... sjansen for at det går bra neste gang er redusert til 60%. Legen sa at de skulle teste oss. Og jeg tror vi venter til det... Er så redd for å oppleve dette igjen. Har vært så tappende! Men nå er jeg på god vei opp igjen psykisk, og tenker ikke på det hver dag, sånn som i begynnelsen like etter det hadde skjedd :)

Men tror jeg kommer til å være alt for nervevrak om vi skulle driste oss utpå igjen uten noe sjekk :/

Men er positiv og tror det kommer til å gå bra bare vi får vite litt mer og oppfølging :)

Så bra at dere får oppfølging! Krysser fingrene for at alt går bra neste gang :blomst:

 

Her skjer det veldig lite.. Tålmodigheten jeg trodde jeg hadde har forsvunnet og nå klarer jeg nesten ikke vente til IKM (som er 29/6 ifølge appen, men tror jeg hadde EL sent så vi får se). Idag sa svigermor "husker du xxxx, hun mistet også og nå venter hun tvillinger!!" og ga meg et stort smil  :fnise:. Jeg nevnte det til sambo og forventet en "oh, no" reaksjon, men han bare ga meg en klem og sa "mmm, jeg ønsker meg faktisk tvillinger!" :wow:. Hehe, tviler på at det er noen større sjanse men jeg ønsker meg bare en frisk baby :lillesky:. Håper så inderlig at vi treffer snart og at alt går bra :hjerte:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere får oppfølging! Krysser fingrene for at alt går bra neste gang :blomst:

 

Her skjer det veldig lite.. Tålmodigheten jeg trodde jeg hadde har forsvunnet og nå klarer jeg nesten ikke vente til IKM (som er 29/6 ifølge appen, men tror jeg hadde EL sent så vi får se). Idag sa svigermor "husker du xxxx, hun mistet også og nå venter hun tvillinger!!" og ga meg et stort smil  :fnise:. Jeg nevnte det til sambo og forventet en "oh, no" reaksjon, men han bare ga meg en klem og sa "mmm, jeg ønsker meg faktisk tvillinger!" :wow:. Hehe, tviler på at det er noen større sjanse men jeg ønsker meg bare en frisk baby :lillesky:. Håper så inderlig at vi treffer snart og at alt går bra :hjerte:  

Ventetiden er ille  :hug:  Men satser på dere traff blink denne pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos legen i dag og tatt blodprøver. I første omgang sjekker vi stoffskiftet (er arvelig belasta) og hormonnivåer. Kunne ringe om ca en uke og høre hva de sa :) Regner med det er trygt å prøve nå, og at jeg kanskje blir satt på blodfortynnende for sikkerhets skyld om jeg blir gravid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos legen i dag og tatt blodprøver. I første omgang sjekker vi stoffskiftet (er arvelig belasta) og hormonnivåer. Kunne ringe om ca en uke og høre hva de sa :) Regner med det er trygt å prøve nå, og at jeg kanskje blir satt på blodfortynnende for sikkerhets skyld om jeg blir gravid igjen.

Så bra! Håper vi havner i samme terminklubb igjen, det hadde vært moro :blomst:

 

Her er det veldig lite å oppdatere. IKM er om to dager, jeg klarte ikke å holde meg så har allerede testet to ganger (igår og idag morges, hhv). Begge var blendahvite, så da er vel håpet ute denne prøveperioden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Håper vi havner i samme terminklubb igjen, det hadde vært moro :blomst:

Her er det veldig lite å oppdatere. IKM er om to dager, jeg klarte ikke å holde meg så har allerede testet to ganger (igår og idag morges, hhv). Begge var blendahvite, så da er vel håpet ute denne prøveperioden :(

Håpet er ikke ute før tanta er på plass;) Krysser fingrene for full klaff! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det her? :hjerte: IKM snart.. Har du testet noe mer? Håpet er ikke ute før TR kommer :)

Endret av kaffemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det her? :hjerte: IKM snart.. Har du testet noe mer? Håpet er ikke ute før TR kommer :)

 

 

Håpet er ikke ute før tanta er på plass;) Krysser fingrene for full klaff! :)

 

Jeg testet igår kveld på utvannet urin... Og jammen så jeg en svaaak strek  :sjokkert:. Tok en ny idag morges kl 6, og der var streken sterkere men fortsatt ikke kjempesterk. Har vanskelig for å tro det er sant så tester igjen om noen dager, men er nok gravid  :lillesky:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ææ!! GRATULERER!! Så fantastisk! :strix:

 

 

♡♡♡

 

 

Gratulerer!! !!

Så gøy :)

 

 

Gratulerer :strix:

 

 

Så utrolig kjekt!!! Gratulerer :D

 

Tusen takk, dere  :hjerte:  :hjerte:. Har fortsatt vanskelig for å tro det, men fikk ny positiv test idag og da er det vel ingen tvil? Ettersom strekene ikke er supersterke enda kommer jeg til å vente noen dager med å ta digital (om jeg klarer). Men tenk da, om alt går bra blir jeg mamma i mars :rodmer:   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...