Gå til innhold

Barnet som må planlegges nøye :)


Frøkenanonym

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med spire i magen!! :danser::strix::strix:

Det er en fantastisk følelse, verdens beste faktisk. De vonde tankene vil alltid dukke opp innimellom, men som andre sier er det viktig å kose seg med spiren. Uansett om den blir eller ikke vil man holde på de gode tankene og følelsene :smilyblomst:Men det går nok bra, jeg har troen på det :)

Tusen takk :) jeg har enda ikke fått den følelsen, venter på rødt på papiret.. Blir nok bedre når jeg får sett en digital test :) føler det er synsing å se på svake tester selv om jeg vet at det er riktig :P

I morgen er IKM, og om det ikke skjer noe da- skal jeg finne frem godfølelsen :)

Når skal du i utgangspunktet ut igjen da?:)

Håper du finner ut av det:)

Jeg drar torsdag neste uke. Sendte elektronisk mld om legetime i dag, håper de kan sette det oppfør jeg drar ut. I morgen skal også bedriftslegen ringe meg, spent på hva hun sier :)

Fikk du sneket (snikt?) deg ut til butikken / apoteket for å kjøpe deg en skikkelig test i dag?

Jeg syntes det var veeldig spesielt da CB viste "Gravid 2-3" selv om jeg visste jeg var gravid :laugh:

Jaaaa, det er det jeg gleder meg til å se :) tror det går mer opp for meg da, også kan jeg sende bilde av testen til kjære - hvor det svart på hvit (forhåpentligvis) står at jeg er gravid :) fikk ikke dratt til apoteket i dag, det blir i morgen. Tror du den reagerer om jeg tar testen på dagen? Eller så må jeg jo vente eeenda en dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok den på ettermiddag / kveld og den reagerte. Tror det såppas mye hcg etter IKM at den skal det. Det er vel før IKM at man helst skal ta på morningen? Jeg kjøpte to sånn i tilfelle den ikke viste gravid, sånn at jeg hadde en i backup til morgenurin. Trengte ikke den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok den på ettermiddag / kveld og den reagerte. Tror det såppas mye hcg etter IKM at den skal det. Det er vel før IKM at man helst skal ta på morningen? Jeg kjøpte to sånn i tilfelle den ikke viste gravid, sånn at jeg hadde en i backup til morgenurin. Trengte ikke den :D

Oooh :). Høres bra ut! Jeg har jo IKM i morgen, men håper det er godt nok. Kjøper bare en da, tar sjansen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En spennende tid i vente, og ikke minst spennendebå høre hva bedriftslegen sier i morgen

Håper at bedriftslegen har gode svar! :)

Fikk du noen gode nyttige svar fra legen din ? :)

Har ringt henne ned i dag, 4 telefoner til henne og 2 til hoveddisken :P Akkurat som hun har forsvunnet i dag.. Var litt travelt på skolen, så jeg la ikke "mer" i det :) I morgen derimot, skal jeg ringe alle jeg får tak i - helt til jeg får snakke med noen! Litt utolmodig bare.. Men har fått ordnet meg at fastlegen min skal ringe meg på fredag og prate om dette :) Kl 10 i morgen, da starter ringinga... ^^

Jeg tok den på ettermiddag / kveld og den reagerte. Tror det såppas mye hcg etter IKM at den skal det. Det er vel før IKM at man helst skal ta på morningen? Jeg kjøpte to sånn i tilfelle den ikke viste gravid, sånn at jeg hadde en i backup til morgenurin. Trengte ikke den :D

Ja jeg klarte ikke å holde meg selv :P Viste 1-2 uker, så hadde vært morro og sett om den viste 2-3 uker i morgen - men det er bare bagateller :) Jeg fulgte rådet ditt og kjøpte kun èn test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...