Gå til innhold

En tenårings prøvedagbok (17)


Tuppeline1

Anbefalte innlegg

Kjipt å ha trua, også går det ikke. Krysser fingerene for deg for at det går denne mnd da! :)

Hvilken pp er du i foresten?

Jeg selv er i pp2, og er 2dpo i dag. Titt gjerne en tur innom prøvedagboken min også, om du vil det :) er selv ung prøver.

ja, men det er vell en del av gamet.. desverre :glare:

Jeg er i pp4. Skal ta en titt i dagboken din! Er alltid spennende å følge med ander som sitter i samme båt. Lykke til! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, men det er vell en del av gamet.. desverre :glare:

Jeg er i pp4. Skal ta en titt i dagboken din! Er alltid spennende å følge med ander som sitter i samme båt. Lykke til! :hug:

Av :) ja, er helt enig. Føler seg ikke så "alene" i prøvingen når man følger med i dagbøker her :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går sakte fram mot el. Tanta er her, tror kanskje hun tok med seg søstrene sine!! Sitter med enorme kramper, og en stoor blødning :bond:

Ellers så begynner jeg og bli relativt lei av å prøve nå. Vet jeg ikke skal klage da jeg bare er i pp4, men negativ test/tanta er så utrolig skuffende hver mnd uansett. Har tenkt til å begynne å drikke Grapefruktjuice og solvipect etterhvert nå.. satser på at det gjør underverker, selv om jeg har liten tro på at det virker.

Nå skal jeg ta med meg lillegutt ut å leke litt i fin været, han har fått seg en ny trøtraktor som han synes er så morsom å dytte rundt. Det er jammen herlig med høstferie! Kjenner jeg savner mammapermisjon litt nå ja :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner deg godt, kjipt..

Men håpe på bedre lykke neste mnd da :)

Så heldig dere er som har ferie denne uka, hadde det forige vi..eller ferie og ferie, jeg måtte jobbe to dager da :) (skal ikke klage heller :fnise: )

Så herlig da, hvor gammel er gutten din?

Endret av Frk.mh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner deg godt, kjipt..

Men håpe på bedre lykke neste mnd da :)

Så heldig dere er som har ferie denne uka, hadde det forige vi..eller ferie og ferie, jeg måtte jobbe to dager da :) (skal ikke klage heller :fnise: )

Så herlig da, hvor gammel er gutten din?

Ja, håper at det er denne mnd som gjelder for begge oss! :danse:

Kjempeheldige! Kjenner faktisk at det blir godt når ferien er ferdig også da, det blir lange dager hjemme alene (sambo jobber selvfølgelig overtid hver dag i denne uken).

Tankene svirrer alt for mye på prøving når jeg sitter hjemme, når jeg er på jobb og skole så går jo dagene sååå fort! Menmen, jeg skal nyte siste rest av ferien med gutten min nå.

Vi tenkte vi skulle ta oss en tur ut i helga faktisk, er invitert til inflyttningsfest til et gammelt vennepar av oss. Så da skal lillemann til bestemor og bestefar :-)

Han er 14 mnd nå, virkelig en herlig alder! har så smått begynt å gå, og snakker masse :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne vil jeg følge med på :) lykke til med prøvingen:)

Så hyggelig at du vil følge med, du er hjertelig velkommen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, håper at det er denne mnd som gjelder for begge oss! :danse:

Kjempeheldige! Kjenner faktisk at det blir godt når ferien er ferdig også da, det blir lange dager hjemme alene (sambo jobber selvfølgelig overtid hver dag i denne uken).

Tankene svirrer alt for mye på prøving når jeg sitter hjemme, når jeg er på jobb og skole så går jo dagene sååå fort! Menmen, jeg skal nyte siste rest av ferien med gutten min nå.

Vi tenkte vi skulle ta oss en tur ut i helga faktisk, er invitert til inflyttningsfest til et gammelt vennepar av oss. Så da skal lillemann til bestemor og bestefar :-)

Han er 14 mnd nå, virkelig en herlig alder! har så smått begynt å gå, og snakker masse :hjerte:

Ja, det håper jeg også :hjerte: krysser virkelig alt.

Ja, det kjenner faktisk jeg til også, når jeg sitter hjemme så tenker jeg mye mer på det, mens når jeg jobber så har jeg liksom andre ting å tenke på :). Sånn er det jo.

Så herlig da, godt å komme seg bort litt å ta noen turer, Sundt det.

Åå, så herlig da, god alder :rodmer:

Hvilken del av Norge holder dere til da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det håper jeg også :hjerte: krysser virkelig alt.

Ja, det kjenner faktisk jeg til også, når jeg sitter hjemme så tenker jeg mye mer på det, mens når jeg jobber så har jeg liksom andre ting å tenke på :). Sånn er det jo.

Så herlig da, godt å komme seg bort litt å ta noen turer, Sundt det.

Åå, så herlig da, god alder :rodmer:

Hvilken del av Norge holder dere til da? :)

Ja, det er godt både for oss og O. tenker jeg. Han elsker å være på besøk til besteforeldrene sine, så da får alle koblet ut litt før det er tilbake til hverdagen igjen :-)

Vi bor rett utenfor Trondheim, hva med dere? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skjønner jeg :) blir nok koselig for dere.

Åja :) vi holder til på Hedmark.

Okei :-) Du får ha lykke til! følger godt med i dagboken din, håper jeg får se et bilde av to streker der inne snart :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du gjør det!

Lykke til, til deg også. Følger med her også (som du kanskje merker :) hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det vist endring i planene... Endt menstrasjon i går, pos eltest i dag. Viste ikke at man kunne få pos test så tidlig! Hvordan i all verden skal jeg rekke å ha sex før el sånn at sædcellene får ligge å vente på egget da? foruten om å ha sex når tanta er her, selv om det frister lite :fnise:

Håper det er nok med en runde i kveld da, å at sjangsen ikke sklir fra oss denne mnd :trist:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det vist endring i planene... Endt menstrasjon i går, pos eltest i dag. Viste ikke at man kunne få pos test så tidlig! Hvordan i all verden skal jeg rekke å ha sex før el sånn at sædcellene får ligge å vente på egget da? foruten om å ha sex når tanta er her, selv om det frister lite :fnise:

Håper det er nok med en runde i kveld da, å at sjangsen ikke sklir fra oss denne mnd :trist:

Eggløsning kan plutselig dukke opp på merkelige tidspunkt :P

Men har du tatt en graviditetstest bare for å sjekke at det ikke er derfor eggløsningstesten er positiv? Selvom du har blødd så vet man jo aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eggløsning kan plutselig dukke opp på merkelige tidspunkt :P

Men har du tatt en graviditetstest bare for å sjekke at det ikke er derfor eggløsningstesten er positiv? Selvom du har blødd så vet man jo aldri :)

Fikk plutselig positiv el-test igjen i sted.. Så skal humpe i vei!

Tviler på at jeg er gravid, blødde noe enormt denne mensen.. Blødde litt når jeg gikk med sønnen min, men ikke i nærheten av hva jeg gjorde denne gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig positiv el-test igjen i sted.. Så skal humpe i vei!

Tviler på at jeg er gravid, blødde noe enormt denne mensen.. Blødde litt når jeg gikk med sønnen min, men ikke i nærheten av hva jeg gjorde denne gangen :P

Man skal jo ikke sammenligne svangerskap da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal jo ikke sammenligne svangerskap da :)

Kanskje dumt det ja. Jeg får kjøpe meg en test i morgen. Håpe ikke den skuffer meg! :P Endret av Tuppeline1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje dumt det ja. Jeg får kjøpe meg en test i morgen. Håpe ikke den skuffer meg! :P

Ikke meninga å få opp forventningene dine, men er jo greit å sjekke om det er noe eller ikke :) Man vet aldri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig positiv el-test igjen i sted.. Så skal humpe i vei!

Tviler på at jeg er gravid, blødde noe enormt denne mensen.. Blødde litt når jeg gikk med sønnen min, men ikke i nærheten av hva jeg gjorde denne gangen :P

Siden du testet svakt positivt i forkant av denne mensen, som kom seint (hvis jeg har oppfattet dette riktig), så

Kan dette ha vært en tidlig spontanabort og ikke en mens.

Veldig mange graviditeter ender i spontanabort så tidlig at man egentlig bare tror det er en sein kraftig mens,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meninga å få opp forventningene dine, men er jo greit å sjekke om det er noe eller ikke :) Man vet aldri ;)

Ja, skjønner det. Men har ikke tenkt tanken selv, så det er greit at noen forteller meg at det kan være en mulighet. :-) Om ikke kan dut være en veldig tidlig SA som hu nedenfor sier, for jeg hadde ganske store smerter og blødninger, noe som er unormalt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du testet svakt positivt i forkant av denne mensen, som kom seint (hvis jeg har oppfattet dette riktig), så

Kan dette ha vært en tidlig spontanabort og ikke en mens.

Veldig mange graviditeter ender i spontanabort så tidlig at man egentlig bare tror det er en sein kraftig mens,

Det var forrige mens jeg testet svakt, ikke denne. Men denne gangen tok tanta med seg både store smerter og store blødninger, så muligheten er jo der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...