Gå til innhold

Komme seg fra Kjevik til Grimstad på en søndag?


Frk Midnattsol

Anbefalte innlegg

Ja, kommer altså med et fly i 2 tiden på en søndags formiddag, og klarer ikke å skjønne hvordan jeg skal komme meg til Grimstad.

 

Har funnet en buss, men den går ikke før rundt kl 8 på kvelden, og det var LITT vel lenge å sitte på en kjedelig flyplass... Er dette virkelig så "in the middle of nowhere", eller er det bare jeg som er helt elendig til å lete på nett? :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flybussen går vel litt oftere enn det. Evt ta lokalbuss til Kr.sand og så buss videre

Anonymous poster hash: 4f291...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt bussen inn til kristiansand, evt stoppet et sted langs e18 og så tatt buss til grimstad derfra. Det går flere busser i timen mellom k.sand og grimstad.



Anonymous poster hash: a1b4e...1f6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan evt. ta taxi ut til E18 (Håneskrysset er det nærmeste), så går det buss en gang i timen til Grimstad. Sjekk kart for å se hvor busstoppet er.



Anonymous poster hash: da269...3bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til dere alle for at dere klarte å finne noe som jeg altså ikke klarte :) Har vært inne på den ruteplanleggeren, men kom altså ikke frem til samme svaret som du fikk :)

 

Da kan jeg begynne å glede meg til denne turen, som tydeligvis ikke blir like tungvint som jeg hadde forestilt meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...