Gå til innhold

Jeg er litt såret..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og konen blir tatt vare på av proft personell, synes du seriøst ikke at pappa skal være å støtte sin syke sønn? Jeg hadde selv en traumatisk fødsel som gikk så fort at ungen måtte være med. Min eneste tanke var at far skulle gå å være sammen med og trøste barnet som var redd og ikke skjønte hva som skjedde. Selvfølgelig ville jeg også hatt han der, men tankene mine var likevel at barnet vårt måtte ivaretas. Besteforeldre er ikke det samme som en pappa under en krise.

Anonymous poster hash: 4769d...211

Har du lest tråden? Det er ikke snakk om en syk sønn, ei heller et barn, men en ungdom på 14 som ble ivaretatt av sine besteforeldre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Mannen min satt der litt og så reiste han seg. "Jeg må bare ta en prat med 14 åringen, han er sikkert redd."

Det var helt rett av mannen din! Tenk så traumatisk det kan være for et barn å være vitne til noe slikt og i tillegg skulle bli tilsidesatt.

Du ble tatt vare på. Og da var det helt rett at mannen tok vare på 14åringen.



Anonymous poster hash: 366ec...9f9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest tråden? Det er ikke snakk om en syk sønn, ei heller et barn, men en ungdom på 14 som ble ivaretatt av sine besteforeldre.

En 14 åring er et barn, og kan bli like redd og føle seg like hjelpesløs og forlatt som et mindre barn. Jeg tror heller ikke jeg skrev noe om at sønnen var syk??

Anonymous poster hash: 4769d...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 14 åring er et barn, og kan bli like redd og føle seg like hjelpesløs og forlatt som et mindre barn. Jeg tror heller ikke jeg skrev noe om at sønnen var syk??

Anonymous poster hash: 4769d...211

Da tror jeg du skal kikke på hva du skrev.

En 14 åring er en ungdom og ikke et lite barn, og var i denne situasjonen ivaretatt av sine besteforeldre. Noen ganger må man prioritere, og i denne situasjonen, hvor 14 åringen faktisk var ivaretatt, burde far ha sittet ved sin syke kone og sitt ufødte barns side.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her:

Sønnen vår var ikke syk:) han satt og spilte data med morfar på loftstua og hadde ikke fått med seg noenting.

Jeg er enig med de som sier at mannen burde vært med sønnen vår, og jeg er enig med de (og meg selv) om at han burde vært hos meg. Sikkert et umulig valg for far. Men jordmor måtte gå å hente han for hun syns han ble lenge borte, og det gnager på meg sånn i ettertid.

Da han kom tilbake hadde jeg besvimt pga blodtap og jeg husker ikke mer før jeg våknet opp etter keisersnittet.

Takk for svar.

Jeg skal forsøke å legge alt vondt rundt fødsel bak meg. Vi fikk ei nydelig jente, som trengte litt oksygen, men ellers frisk. Fikk infeksjon i snittet to ganger i etterkant med to operasjoner til.

Anonymous poster hash: f8881...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...