Gå til innhold

herlige svigermor!


Pipzky

Anbefalte innlegg

Siden alle tråder om svigermor er negative, vil jeg lage en positiv!

Svigermor er fantastisk! Akkurat nå er poden og jeg oppe hos svigers for jul. Samboeren kommer lillejulaften 😄 hun kjørte 1,5 timer for å hente oss på flyplassen, stod opp med poden nå i dagmorges, har lokalisert ting vi kan reise på som passer, tar hensyn til mine allergier og sykdom og rett og slett elsker mini. Hun ber om å få være med på bryllupsplanleggingen også. Hun er så fantastisk!

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SunflowerPenguin

Sá bra at du har et sá godt forhold til din svigermor. Sjólv om det er mange som har negative erfaringer med sin(e) svigermor/svigerforeldre, sá er det ogsá mange som har et godt forhold til ho/dem. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fint da!! Da regner jeg med at hun ser at du er bra for sønnen hennes. Lykke til med bryllupsplanlegging med svigers :fnise:



Anonymous poster hash: 1a8a8...03c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ønsker du egentlig å diskutere???? Siden dette er et DISKUSJONSFORUM

Anonymous poster hash: 6b892...41b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine svigerforeldre bor rett ved siden av oss og jeg synes det er bare koselig :danse:

Ungene løper frem og tilbake, får vaffler, kos, barnepass :) De lever sitt liv og kommer på besøk maks 3 ganger i uken. bare for en kopp kaffe eller middag. herlige menensker!



Anonymous poster hash: 3f4cd...90f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Hva ønsker du egentlig å diskutere???? Siden dette er et DISKUSJONSFORUM

Anonymous poster hash: 6b892...41b

Det er ikke bare for diskusjoner. En kan ogsá dele ting her. ;):Nikke:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det tyder jo på et godt forhold, når du kan være der alene i fem dager før samboeren kommer og synes det er hyggelig:)



Anonymous poster hash: d4c74...397
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigermor er også helt fantastisk :) Siden mine foreldre ikke lever fungerer de som kjempe gode erstatninger :) Svigerfar fulgte meg oss opp kirkegulvet :) Herlige mennsker, så glad i de. :):blomst:



Anonymous poster hash: 05293...f01
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigermor og svigerfamilie generelt er også fantastisk! Vi koser oss masse sammen. Da jeg var i permisjon med mini var vi sammen minst en gang i uka bare oss tre. Jeg er alltid velkommen og vi snakker god sammen. Hun var med i bryllupsplanleggingen og gjorde det meste da vi døpte mini. Uten å være kontrollerende :biggrin:

Med tanke på at min familie bor veldig langt unna, kunne jeg heller ikke vært mer heldig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor var et av de fineste menneskene jeg har kjent. Aldri sagt noe vondt om noen, veldig omsorgsfull og blid. Svigerfar dødefør jeg kom inn i bildet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så kjekt å høre om andre som og går godt overens med svigermor 😄 hører som regel bare om de verste svigermødrene og det synes jeg er helt feil. Flertallet av svigermødre er fantastiske! Her døpte vi poden i kirka som hun har døpt alle sønnene sine i, og de er konfirmert der også. Det tror jeg hun satte stor pris på. Desverre pga avstand ser hun oss maks 4 ganger i året, men vi prater på telefon (oftere enn samboeren) og skyper og sender mms og sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en helt strålende svigermor, og jeg tror det er mange av oss som har det på samme måte. Det er jo gjerne sånn at det er det som oppleves som problematisk man oppretter tråder om og ønsker å diskutere både her og i livet ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også en fantastisk svigermor. Mine foreldre har jeg dessverre liten kontakt med og de stiller svært lite opp for både meg og barnebarn. Men svigermor er alltid der i tykt og tynt.

Hun blir alltid kjempe glad for besøk, både fra meg, gubben og barnebarn.

Svigermor vil jeg si er en av de personene som betyr mest for meg her i verden ♡

Anonymous poster hash: 27b20...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig dere er! Lyst å bytte svigermor anyone??? :fnise: Har har mannen brutt kontakten med mora si siden hun er så fæl :(

Anonymous poster hash: 86ee3...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blomsterert

Hva ønsker du egentlig å diskutere???? Siden dette er et DISKUSJONSFORUM

Anonymous poster hash: 6b892...41b

Da lar du være å svare. For vanskelig for deg? Og i tillegg når du ikke har det minste å bidra med.

Kan du ikke bare gå til en sak som har din interesse? Hva er saken med at du kommenterer i det hele tatt her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og har verdens beste svigermor. Ho er berre bestemor for mine ungar, og stiller alltid opp. Men så er eg heldig med mamma og, og begge bur i nærlleiken av meg, så eg kan'kje klage :)

Endret av attegløyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Hva ønsker du egentlig å diskutere???? Siden dette er et DISKUSJONSFORUM

Anonymous poster hash: 6b892...41b

Hvorfor så sint? Jeg tenkte umiddelbart at det er en tråd for å fortelle om gode svigerforeldre i motsetning til alle trådene om alle de grusomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ønsker du egentlig å diskutere???? Siden dette er et DISKUSJONSFORUM

Anonymous poster hash: 6b892...41b

Huff da, såå sint ;-)

Anonymous poster hash: 2eebd...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...