Gå til innhold

Sønn ønsker seg egen kjole!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvert einaste år pleier ungene å få litt til å kjøpe halloweenkostymer for. I år kom eldstesønnen på 15 med ønske om penger til en kjole han hadde sett, til 399, fordi han skulle være prinsesse.. Normalt til døtrene mine ville jeg jo sagt ja fordi det gjerne er en kjole de kan bruke flere ganger etterpå, til andre anledninger, om den er fin. Jeg føler ikke jeg kan legge det kravet til grunn for guttungen. Og jeg foreslo at han kunne låne en kjole, men han ville absolutt kjøpe en selv.

Så snakket jeg med en psykolog som mente at det ikke nødvendigvis trenger å bety noe. Så jeg sa ja, gav han penger og tenkte at en av jentene sikkert kunne bruke kjolen i ettertid. Og nå vil guttungen ha bh. Gubben freaker ut og ser ut til å nærmest rømme kjøkkenet hver gang det blir snakk om temaet.. Noen tips?



Anonymous poster hash: ce8fe...5a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La han få kle seg ut som han vil. Hvorfor skal jenter kunne crossdresse på karneval men ikke gutter??

Det er ikke det som er problemet egentlig, at han vil gå i kjole. Jeg bare forstår ikke hvorfor han vil ha si egen

Anonymous poster hash: ce8fe...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det som er problemet egentlig, at han vil gå i kjole. Jeg bare forstår ikke hvorfor han vil ha si egen

Anonymous poster hash: ce8fe...5a7

Har vell sett seg ut en kjole han ønsker å bruke da? Har du en kjole som ligner som han kunne lånt, så blir jo svaret at han kanskje ønsker å gå i kjole til vanlig også?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tips: La han få en BH også :Nikke:

Ikke noe BH nei, det har han ikke bruk for

Anonymous poster hash: ce8fe...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at han kan få lov til å kjøpe kjole og bh. Han er i den alderen som er svært så nyssjerrig.

Husk at vi alle har vært i utforskermodus og finne ut ting.

La han få kjøpe kjole og bh også la han få lov til forske på hva vi jenter bruker både av klær og undertøy.

Når det gjelder Gubben freaker ut så tror jeg det kan være greit at dere snakker om dette, for det er greit å ha en plan dersom det skulle være noe.



Anonymous poster hash: 07e03...da9
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 15 ønsket jeg meg veldig en lang svart goth-skinnfrakk, gjerne med nagler, som jeg kunne gå med på skolen. Foreldrene mine sa nei. I ettertid er jeg glad for det.
Foreldre trenger faktisk ikke etterkomme ALLE ønsker om klær.

:laugh:



Anonymous poster hash: f8d9b...faf
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 15 ønsket jeg meg veldig en lang svart goth-skinnfrakk, gjerne med nagler, som jeg kunne gå med på skolen. Foreldrene mine sa nei. I ettertid er jeg glad for det.

Foreldre trenger faktisk ikke etterkomme ALLE ønsker om klær.

:laugh:

Anonymous poster hash: f8d9b...faf

Men dette kan kanskje stikke litt dypere enn kun ønsket om et plagg :) Kanskje han er litt usikker på seg selv i forhold til hva han identifiserer seg som, og hva han vil gå med, eller kanskje han bare har lyst til å eksprimentere litt.

La han kjøp en bh TS! :)

Anonymous poster hash: cd784...41d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke gi etter for slike dumme krav. En gutt har ingenting med en BH å gjøre, og er han i en identitetskrise får han bruke egne penger på å kjøpe slikt.



Anonymous poster hash: 8eb15...836
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi han penger til halloweenkostyme inen rimelig pris og la han kjøpe det han vil.. men syns det blir dyrt med bh i tillegg. Man finner ingen bher under 200 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har kanskje innsett at han har litt små pupper til å få kjolen til å sitte bra, så nå vil han ha en BH til å holde på plass noen sokker så han får en mer gjennomført look.



Anonymous poster hash: db63b...99e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har kanskje innsett at han har litt små pupper til å få kjolen til å sitte bra, så nå vil han ha en BH til å holde på plass noen sokker så han får en mer gjennomført look.

Anonymous poster hash: db63b...99e

En ekte mann skal da ikke være intressert i om kjolen sitter bra eller ikke

Anonymous poster hash: ce8fe...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Runforit

La han få det. Kanskje han alltid har hatt et ønske om å crossdresse og ser dette som en mulighet til å teste ut om han liker det.

Hva enn dere som foreldre gjør så ikke lag en big deal ut av det så han føler skam da mange unge gutter lett kan bli suicidal om de føler seg dømt av egne foreldre pga slike ting.

Uansett om han er en som liker å crossdresse, er drag, homofil eller straight så skal dere som foreldre elske og støtte han uansett.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si han ikke får en kjole som koster mer enn 199 kr

Hun sier jo at jentene ville fått en kjole til 399 om de kunne bruke den videre til andre ting også. Så hvorfor skal han ta til takke med noe billigere? Hva så om han vil ha en kjole hengende i klesskapet sitt, min bror har det og han er da helt normal (Tilsynelatende) :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...