Gå til innhold

Grønt nettinggjerde til hage


LillAmalie

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en kjempe fin hage, men det ligger en traffikertvei rett ved siden av :( Derfor kan vi ikke ha våre to hunder løse.

Hvor kan jeg kjøpe et gjerde til hagen min?

Jeg ønsker meg et grønt nettinggjerde som ikke er alt for dyrt.

Er det enkelt å sette opp dette selv?

Settter STOR pris på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler sånt grønt nettingjerde. Vi bruker det til cavalieren vår foran hekken til naboen, fungerer kjempefint og du ser det ikke annet enn om vinteren. Du slår bare trepinner dypt ned i jorden, krøller ut gjerdet og fester med stift/spiker. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette gjerdet som er belagt av grønn plastikk er endel dyrere enn det som ikke er belagt av plastikk.

men det er absolutt verdt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler sånt grønt nettingjerde. Vi bruker det til cavalieren vår foran hekken til naboen, fungerer kjempefint og du ser det ikke annet enn om vinteren. Du slår bare trepinner dypt ned i jorden, krøller ut gjerdet og fester med stift/spiker. Lykke til:)

Hvor kjøpte du det da? Og hva kostet det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette gjerdet som er belagt av grønn plastikk er endel dyrere enn det som ikke er belagt av plastikk.

men det er absolutt verdt det

hva koster det? Og hvor får man tak i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte nettinggjerde på Plantasjen. Det var ikke dyrt, men husker ikke hva det kostet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte nettinggjerde på Plantasjen. Det var ikke dyrt, men husker ikke hva det kostet.

husker du sånnn ca? For 10 000 er dyrt for oss nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 000? Nei, dette var et nettinggjerde til kanskje 300 ;) (men vi trengte bare fem meter gjerde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...