Gå til innhold

Dere kvinne asså...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal vi med kvinnelige frisører? De tar hundrevis av kroner betalt og bruker evigheter på å klippet håret og maser om ditt og datt. Jeg går fast til en frisør hvor det for det første er en mann som klipper og dem tar bare 200 betalt og bruker bare noen få minutter på å klipper. Alle disse cam cam og de andre tulle frisørene er helt unødvendig og pengeslug...



Anonymous poster hash: 0f5a5...c03
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo mannlige frisører i dyre salonger også...ser ikke poenget.

Hvor lang tid de bruker er jo avhengig av håret, hva man ber om og hvor nøye de er. En bra klipp tar tid.

Om du vil gå rundt med bollesveis til 200-lappen er jo opp til deg, men stort sett får man hva man betaler for.



Anonymous poster hash: 51285...bfb
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner liker jo å skravle mer :fnise:



Anonymous poster hash: 98a61...c33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mannlige frisører i dyre salonger også...ser ikke poenget.

Hvor lang tid de bruker er jo avhengig av håret, hva man ber om og hvor nøye de er. En bra klipp tar tid.

Om du vil gå rundt med bollesveis til 200-lappen er jo opp til deg, men stort sett får man hva man betaler for.

Anonymous poster hash: 51285...bfb

Jeg har vært hos frisøren mange ganger og har aldri fått en bollesveis så det der skjønner jeg ikke hva du mener med ;)

Hva har dette med "oss kvinner" å gjøre?

Det tiltrekker flere lesere her ;)

Anonymous poster hash: 0f5a5...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Ja dem tar flesk i betaling, hørt noen som betaler over 1000 for en klipp, nesten til å svime av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er dyrt for kvinner å klippe seg ca 600 spenn for klipp, vask og føn! Så jeg lar håret gro og steller det heller selv med spesialshampoo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er dyrt for kvinner å klippe seg ca 600 spenn for klipp, vask og føn! Så jeg lar håret gro og steller det heller selv med spesialshampoo!

Bare ta en saks og klipp av heste halen, trenger ikke en frisør for det ;)

Anonymous poster hash: 0f5a5...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Uff ja, helt syke priser. Godt jeg har ei venninne som er frisør som kan klippe meg iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, helt syke priser. Godt jeg har ei venninne som er frisør som kan klippe meg iblant.

Sikkert kult for henne å komme hjem fra jobb for så å jobbe gratis for venninner. Alt folk har skamvett til å be om..

Anonymous poster hash: 6e20a...3ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert kult for henne å komme hjem fra jobb for så å jobbe gratis for venninner. Alt folk har skamvett til å be om..

Anonymous poster hash: 6e20a...3ab

Hva har man venner for ;)

Anonymous poster hash: 0f5a5...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Sikkert kult for henne å komme hjem fra jobb for så å jobbe gratis for venninner. Alt folk har skamvett til å be om..

Anonymous poster hash: 6e20a...3ab

Hun klipper meg da i egen salong, får en hundrelapp ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipper og farger håret gratis hos en jeg kjenner veldig godt. Har langt hår..

Visste faktisk ikke at det var så dyrt! Så nå skal jeg spandere middag + gi blomster som vanlig, hver gang jeg er der :)

Endret av Rægs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klipper og farger håret gratis hos en jeg kjenner veldig godt. Har langt hår..

Visste faktisk ikke at det var så dyrt! Så nå skal jeg spandere middag + gi blomster som vanlig, hver gang jeg er der :)

Hehe skjønner hva du mener ;)

Hun klipper meg da i egen salong, får en hundrelapp ;)

Gir hun deg slik hode massasje? jeg klippa meg sist år da mamma brukte en slik deal on eller noe som det heter hvor man får dealer på plasser og da skulle en homo klippe meg og han ga meg det deiligste hode orgasmen noensinne. Ikke at jeh har hatt det før enda. Får du en hundrelapp?

Anonymous poster hash: 0f5a5...c03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor er frisør og for mange er ikke en frisør bare en frisør. Det er utrolig mange eldre damer som kommer til mor for å ta permanent for eksempel. De bor alene og gleder seg til de kommer til salongen og kan prate om familien og sykdommen sin med ei de kjenner godt, samtidig bli fin på håret. :)



Anonymous poster hash: ad714...d6a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Man kan ikke klippe en bob på 2 min, og siden jeg har et helt umulig hår må det vaskes, føhnes og glattes før de kan klippe. Det tar selvsagt tid og frisøren skal da ha lønn også. Tør heller ikke gå til noe tullefrisør siden deter lett å gjøre feil når man klipper bob

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man kan ikke klippe en bob på 2 min, og siden jeg har et helt umulig hår må det vaskes, føhnes og glattes før de kan klippe. Det tar selvsagt tid og frisøren skal da ha lønn også. Tør heller ikke gå til noe tullefrisør siden deter lett å gjøre feil når man klipper bob

Det er ikke tullefrisører, han jeg går til koster bare 200 og han gjør en god jobb. Tulle frisører er dem som tar 1000 i betalt for en klipp og typisk prat m eksen og bla bla bla...

Anonymous poster hash: 0f5a5...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Det er ikke tullefrisører, han jeg går til koster bare 200 og han gjør en god jobb. Tulle frisører er dem som tar 1000 i betalt for en klipp og typisk prat m eksen og bla bla bla... Anonymous poster hash: 0f5a5...c03

200 kroner for en time og da inkludert vask, klipp, føhning og glatting? For det tar faktisk mer enn 2 min om jobben skal gjøres skikkelig. Jeg tør i alle fall ikke gå til en som heller skal skynde seg, for jeg skjønner han må det. Da blir også jobben dårlig. Men om du har langt hår og bare stusser så synes der jo ikke så godt at jobben er dårlig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja dem tar flesk i betaling, hørt noen som betaler over 1000 for en klipp, nesten til å svime av...

det har ingenting med frisørens kjønn å gjøre. Det har med hvilken salong og hva type klipp og om man skal ha no ekstra i tillegg å gjøre. Og det er dyrere for kvinner å klippe seg enn for menn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klipt meg i en sånn billigsalong en gang, da endte jeg opp med samme sveis som MacGyver.. ALDRI igjen!

Nå går jeg til ordentlig frisør en gang i halvåret, betaler 1500 for klipp, vask, føn, striping og kur. Det har jeg fint råd til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...