Gå til innhold

Synes du tatoveringer er harry?


Gjest Badebuksa

Synes du tatoveringer er harry?  

102 stemmer

  1. 1. Synes du tatoveringer er harry?

    • Ja
    • Nei
    • Litt
    • Hvis det er ulvetatoveringer eller initialene til ekskjærestene


Anbefalte innlegg

Det er noen som kler det, men det synes jeg heller er unntaket enn regelen. Jeg synes det fineste er en helt "ren" tatoveringsfri kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest earthquake

Nei. Kommer, som nevnt flere ganger - veldig ann på motiv. Og ikke minst på tatovøren, det hjelper ikke å ha et fint motiv om tatovøren ikke er flink.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er harry på kvinner i 40-50 årsalderen.

Anonymous poster hash: 0cd01...56f

Har man først tatovert seg som ung, sitter jo tatoveringene på når de er så gamle også. De fleste av oss blir gamle med tiden og det er veldig dyrt å fjerne disse tatoveringene...

Anonymous poster hash: 0574b...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man først tatovert seg som ung, sitter jo tatoveringene på når de er så gamle også. De fleste av oss blir gamle med tiden og det er veldig dyrt å fjerne disse tatoveringene...

Anonymous poster hash: 0574b...bfc

Men det ser uansett utrolig harry ut .. eller rettere sagt så ser det billig og ludderaktig ut på voksne kvinner.

Anonymous poster hash: 0cd01...56f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det ser uansett utrolig harry ut .. eller rettere sagt så ser det billig og ludderaktig ut på voksne kvinner.

Anonymous poster hash: 0cd01...56f

Ludder-aktig? Jøsses navn

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være kult, og det kan være harry.

Jeg er vel en av de få som synes disse tattisene kjendisene tar nå for tida er utrooolig kjedelige (Odd Magnus Williamson, Triana Iglesias, type).

De skal være så ny-tenkende og orginale, men så er de jo ikke det i det hele tatt.

Da er det kulere med ulvefjes og MelC-bord rundt overarmen.

Det er så harry at det er kult hehe!!

Anonymous poster hash: 8a64a...4c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomst83

Nei det synes jeg ikke.Har noen selv og det som er så bra er at det er min kropp så hva andre måtte mene er meg revnende likegyldig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er Harry.

Har to selv. Hvorav en er tribal-tramp-stamp! Gjett når jeg tok den liksom! Angrer på beslutning som ung og dum!

Anonymous poster hash: 7ac22...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et fåtall kler det. Det verste er sånne fugler, stjerner, trampstamp, tribal, roser og quotes som "alle" har som det står f.eks: live laugh love, everything happens for a reason osv. Navnet sitt eller fødselsdato. Husker dere ikke deres eget navn og bursdag (?) tenker jeg. Er utrolig mange unge jenter som tar sleeve og tatoveringer nå om dagen. Skjønner at det er populært nå, men f.eks trampstamp var populær for noen år siden det også, og nå er det ut og blodharry. Det er sikkert de fuglene og rosene dere har tatovert overalt på kroppen om noen år også.



Anonymous poster hash: 9ea21...5a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvem, hva og hvor. Typiske tatoveringsmotiver blir fort harry - da tenker jeg på tramp stamps, tribals og middelaldrende damer med et kinesisk tegn på en ekstremt solbrent skulder. Synes også det er superteit med det som nå har blitt typiske "jentetatoveringer," drømmefanger på siden av kroppen, bittesmå fugler og evighetstegn med et kleint sitat under.

Ellers er jeg stor fan av tatoveringer når det er lagt mye arbeid i dem og det er et gjennomført motiv. Har ingen selv, da jeg vil vente til jeg er 100% sikker på motiv, og fordi det er dyrt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...