Gå til innhold

Synes du tatoveringer er harry?


Gjest Badebuksa

Synes du tatoveringer er harry?  

102 stemmer

  1. 1. Synes du tatoveringer er harry?

    • Ja
    • Nei
    • Litt
    • Hvis det er ulvetatoveringer eller initialene til ekskjærestene


Anbefalte innlegg

Noen er harry.

Godt mulig noen syns at de jeg har, også er harry, men god ting jeg kan skjule dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, definitivt.



Anonymous poster hash: 3ff6b...5b4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Enkelte motiver synes jeg kanskje er litt oppbrukt - typ. drager, kinesiske tegn, osv. Men sånn generelt så synes jeg ikke at tatoveringer er harry, men det kommer an på hva som er motivet, mengden tatoveringer, størrelse, osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om spørsmålet er om jeg generelt syns tatoveringer er harry så er svaret nei, men det kommer naturligvis an på motivet. Er ikke noe glad i tribals, tramp stamps eller ting tatovert på fremmedspråk (uten at man er 100% sikker på hva man tatoverer). Liker heller ikke når folk bare tatoverer en haug random motiver rundt på kroppen uten sammenheng, det ser bare rotete ut. Men det kommer naturligvis an på smak og behag, jeg har blant annet hele venstrearmen tatovert i old school-stil og er fullstendig klar over at mange nok syns det er blodharry :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke tatoveringer selv, jeg har ikke lyst på. Men jeg ser både fine og forseggjorte tattiser, og stygge, klisjepregede og dårlig gjennomførte. Tror nok det har tett sammenheng med planlegging og forarbeid - gjetter på at mange av de stygge er impulstattiser tatt i "syden".

Jeg syns ikke det er harry, men tatoveringer har nok aldri vært noe overklassen/snobbene driver med i noe særlig grad. DE syns sikker det er harry eller white trash eller noe i den retningen uansett, og vil alltid gjøre det. Men hvis man bare skulle gå etter det sånne folk syns er fint hadde verden blitt gørrkjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende at så mange syns det er stygt. På nesten alle datingsprogrammer, paradise hotel osv (altså programmer der det kommer fram hva deltagerne foretrekker på det motsatte kjønn) foretrekker 80-90% av jentene høy, mørk, muskuløs mann med tatoveringer.

Jeg har lenge følt meg som den eneste som ikke er så gira på det. Tatoveringer kombinert med muskler trodde jeg alle ville ha.



Anonymous poster hash: fc309...151
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er harry, sjeldent det er kult/pent med mindre man har en gjennomført stil. Ser så dumt ut med tatoveringer over rumpesprekken, torner og stjerner osv. som er random plassert som ved blant annet ankelen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harrybegrepet er snart like flyktig som moten. Det som er inne nå er harry om 6 mnd.



Anonymous poster hash: b3d19...71d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med menn som er skallede og tatoverer en "hår" på den blanke skallen?

Anonymous poster hash: eb5e6...5ce

Det nekter jeg å tro at noen gjør. Det er bare ikke.. mulig.. :sjokkert:

Jeg har ikke tatoveringer selv og kunne ikke tenke meg å ta det, men synes noen kler det veldig godt. Andre igjen kan være skikkelig stygge.

Synes ikke gamle menn med blå tatoveringer på overarmene er særlig pent, selv om de sikkert fikk de i en litt annen tid. Har heller ikke noe til overs for disse små og "søte" tatoveringene jenter tar ved ankelen osv. Men det verste må være kinategn, piggtråd rundt overarmen og "visdomsord".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange, ikke alle. Enkelte kler tatoveringer bedre enn andre. Hvis du kan se på tatoveringen at den sikkert ble tatt i -97 fordi det var da den type tatoveringer var det store... Da er de nok ganske harry..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker tatoveringer både på kvinner og menn. Om de kler vedkommende og er tatt med en tanke bak.

Mote tatoveringer har jeg ikke sansen for.

Anonymous poster hash: e156b...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange rare/mindre pene og mange fine. Motivet har også mye å si. Jeg har en og kan gjerne ha en til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende at så mange syns det er stygt. På nesten alle datingsprogrammer, paradise hotel osv (altså programmer der det kommer fram hva deltagerne foretrekker på det motsatte kjønn) foretrekker 80-90% av jentene høy, mørk, muskuløs mann med tatoveringer.

Anonymous poster hash: fc309...151

Håper du er klar over at de som er på datingprogrammer og Paradise Hotel er valgt ut nettopp fordi de er ganske enkle, litt harry, har dårlig impulskontroll og vil være god underholdning for folk flest. De er ikke valgt ut for å være et tverrsnitt av befolkningen, akkurat, de er valgt ut for å være klovner. Det er ikke dermed sagt at alle som synes tatoveringer er kult er utagerende og dumme, altså, langt derifra. Men at de som først er utagerende og dumme også ofte digger tatoveringer tror jeg så gjerne.

Antar forøvrig at noen sikkert kommer til å misforstå dette med vilje, men det får så være. Det er vel vanskelig å ikke egentlig være enig i at Paradise Hotel-deltakere både a) sannsynligvis er mer glade i tatoveringer enn gjennomsnittet i befolkningen og b) er idioter, uten at det trenger å være noen sammenheng.

Anonymous poster hash: ef897...1d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er harry på kvinner i 40-50 årsalderen.



Anonymous poster hash: 0cd01...56f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...