Gå til innhold

Norge suger når det gjelder absolutt alt, utenom ett område


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er glad jeg betaler skatt slik at jeg slipper å punge ut med 1,2 mill om jeg trenger en levertransplantasjon f.eks. Er ikke alle som har så mye penger, og er derfor glad at jeg gir etter evne og får etter behov. Jeg skal operere om under 1 mnd, og hadde nok ikke hatt penger til å betale for den operasjonen som jeg trenger for å kunne få økt livskvaliteten min om jeg ikke hadde fått den. Er også glad for at jeg fikk gå på skole som alle andre, noe min mor ikke hadde hatt råd til om vi ikke fikk det gratis.

Anonymous poster hash: 43c75...892

Og det er en annen grunn til at Norge suger. Det er at samfunnet er lagt til rette for alenemødre, slik at de ikke skal finne seg en mann, og mange derfor forblir barnløse.

Anonymous poster hash: 596cf...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det er en annen grunn til at Norge suger. Det er at samfunnet er lagt til rette for alenemødre, slik at de ikke skal finne seg en mann, og mange derfor forblir barnløse.

Anonymous poster hash: 596cf...423

Min far er ikke akkurat barnløs da. Grunnen til at samfunnet er lagt til rette for alenemødre er fordi at vi har kvinner i arbeid som da betaler inn mye i skatt. Uten kvinner i arbeid hadde ikke du hatt en så jævla bra oppvekst som du har hatt heller. Kvinner som jobber er heller ikke avhengig av noen mann, noe som er utrolig bra. Om du har problemer med å få deg noe her i Norge, blir ikke de problemene mindre om du flytter til SB. Just saying. Du kan ikke skylde på kvinner eller Norge fordi du ikke har verken unger eller kvinnfolk. Folk må få lov til å pule de de vil.

Anonymous poster hash: 43c75...892

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

og det er at vi har noen velferdsordninger og penger (som de stjeler nesten alt av i skatt). På alle andre områder er det jævlig å bo her. Noen som er enig? Noen andre som har lyst å flytte?

Anonymous poster hash: 596cf...423

Jeg ville ikke sagt at det er jævlig akkurat. Jeg ville heller si at Norge er kjedelig å bo i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far er ikke akkurat barnløs da. Grunnen til at samfunnet er lagt til rette for alenemødre er fordi at vi har kvinner i arbeid som da betaler inn mye i skatt. Uten kvinner i arbeid hadde ikke du hatt en så jævla bra oppvekst som du har hatt heller. Kvinner som jobber er heller ikke avhengig av noen mann, noe som er utrolig bra. Om du har problemer med å få deg noe her i Norge, blir ikke de problemene mindre om du flytter til SB. Just saying. Du kan ikke skylde på kvinner eller Norge fordi du ikke har verken unger eller kvinnfolk. Folk må få lov til å pule de de vil.

Anonymous poster hash: 43c75...892

Orker så vidt å svare på det der. Fordi det blir så feil. Nr 1. Alle sin skatt blir brukt. 2. Kvinner arbeider nesten kun i offentlig sektor og de skaper ingen ting til minimalt. Jeg sier bare det at det suger jo å bo her da. Og jo det er ikke slik i andre land, dermed er det nok bedre å bo der på den måten :)

Anonymous poster hash: 596cf...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er en annen grunn til at Norge suger. Det er at samfunnet er lagt til rette for alenemødre, slik at de ikke skal finne seg en mann, og mange derfor forblir barnløse.

Anonymous poster hash: 596cf...423

Når skal du slutte å mase på dette med barnløse menn??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du slutte å mase på dette med barnløse menn??

Jeg har aldri gjort det før ...

Anonymous poster hash: 596cf...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Er ikke no kjekt med disse alenemødre for oss single jenter heller. Går jo ikke an å finne en mann som ikke er damaged goods med unge med ei annen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gjort det før ...

Anonymous poster hash: 596cf...423

Jeg tviler på at det er mangfoldige menn som kommer inn hit og skal mase på det med barnløshet... så du overbeviser ikke meg om at du ikke har gjort det før.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at det er mangfoldige menn som kommer inn hit og skal mase på det med barnløshet... så du overbeviser ikke meg om at du ikke har gjort det før.

Jeg har vert inne på tråder ja, men jeg har ikke skrevet noe om det. Det går an å nevne ting uten at du skal begynne slik.

Anonymous poster hash: 596cf...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke no kjekt med disse alenemødre for oss single jenter heller. Går jo ikke an å finne en mann som ikke er damaged goods med unge med ei annen

Sier ikke det men. Alt jeg prøver å spør om i denne tråden er om det er andre som har lyst å flytte og, slik som meg. Fra dette landet.

Anonymous poster hash: 596cf...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Sier ikke det men. Alt jeg prøver å spør om i denne tråden er om det er andre som har lyst å flytte og, slik som meg. Fra dette landet.

Anonymous poster hash: 596cf...423

jeg har mine øyeblikk hvor jeg drømmer om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storbritannia, Tyskland, Sveits osv. :) Sveits virker spesielt bra.

Anonymous poster hash: 596cf...423

Hvis du tror Storbrittania er bedre så har du ikke peiling. Storbrittannia har mye indre uro, og det er ikke spesielt bra å bo her så lenge man ikke er litt rik eller har norsk lønn.

Anonymous poster hash: 53d0e...5b3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke no kjekt med disse alenemødre for oss single jenter heller. Går jo ikke an å finne en mann som ikke er damaged goods med unge med ei annen

? Hva slags holdninger er det du har egentlig?

Anonymous poster hash: 53d0e...5b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det har vært så mange slike "Jeg hater alt ved Norge og flytter utenlands" tråder i det siste.

Javel? SÅ FLYTT DA!!!! Er det et rop om oppmerksomhet eller hva? :vetikke:



Anonymous poster hash: 195ed...3cf
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke sagt at det er jævlig akkurat. Jeg ville heller si at Norge er kjedelig å bo i.

Ja ass, Norge er kjedelig! Syria f.eks. virker jo mye mer livat!

Anonymous poster hash: 9d499...ebd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

? Hva slags holdninger er det du har egentlig?

Anonymous poster hash: 53d0e...5b3

hva mener du? Jeg ønsker vi levde i et samfunn der folk ikke fikk barn i hytt og dynevær men fikk barn med noen de ikke bare forlater fordi forelskelsen er borte.

Har ikke noe problem med unger men gidder ikke sjalu eiesyke ekser, som ikke tåler at ungene liker stemor. Og vil ha en fyr som ikke behøver å ha noe med eksen å gjøre. Hva er galt med å ønske det da, hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det har vært så mange slike "Jeg hater alt ved Norge og flytter utenlands" tråder i det siste.

Javel? SÅ FLYTT DA!!!! Er det et rop om oppmerksomhet eller hva? :vetikke:

Anonymous poster hash: 195ed...3cf

Jeg spør om det er andre som har lyst til det samme, og tenker på samme måte. Tråden har ingen ting med meg å gjøre.

Anonymous poster hash: 596cf...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja ass, Norge er kjedelig! Syria f.eks. virker jo mye mer livat!

Anonymous poster hash: 9d499...ebd

for man må flytte til syria og krigsherjede land liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storbritannia, Tyskland, Sveits osv. :) Sveits virker spesielt bra.

Anonymous poster hash: 596cf...423

Storbritannia, Tyskland, Sveits osv. :) Sveits virker spesielt bra.

Anonymous poster hash: 596cf...423

Unnskyld men... Er du norsk, eller er du innvandrer som tror at alle andre steder er bedre fordi du ikke får det som du vil her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld men... Er du norsk, eller er du innvandrer som tror at alle andre steder er bedre fordi du ikke får det som du vil her?

Er norsk, drømmer om å kunne bo i Sveits ^^

Anonymous poster hash: 596cf...423

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...