Gå til innhold

Jeg hater kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gammel tråd... Men han var nok super bitter for han ikke fikk seg noe i romjula.



Anonymous poster hash: f241c...bf7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gammel tråd... Men han var nok super bitter for han ikke fikk seg noe i romjula.

Anonymous poster hash: f241c...bf7

Haha! :D

Anonymous poster hash: 4ea30...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flertall av menn i nøkkelposisjoner i politikken og lederstillinger, du kan jo begynbe med å spørre dem ?

Anonymous poster hash: 4ea30...056

Jada og USA har en svart president så svarte er en priviligert gruppe.... Ikke sannt?

Anonymous poster hash: c8577...f8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada og USA har en svart president så svarte er en priviligert gruppe.... Ikke sannt?

Anonymous poster hash: c8577...f8d

Poenget mitt er at mannen i gata, eller kvinnen i gata i dette tilfellet, ikke kan holdes ansvarlig for likestillingspolitikken.

Anonymous poster hash: 4ea30...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er at mannen i gata, eller kvinnen i gata i dette tilfellet, ikke kan holdes ansvarlig for likestillingspolitikken.

Anonymous poster hash: 4ea30...056

Jo, det er jo kvinnene som stemmer sosialistisk...

Anonymous poster hash: d32c2...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flertall av menn i nøkkelposisjoner i politikken og lederstillinger, du kan jo begynbe med å spørre dem ?!

Synes forøvrig det er paradoksalt å hate kvinner, OG være aktiv på KG.

Jeg kan ikke fordra fotball, og det siste jeg gidder bruke tida på er fotballforum!!

Anonymous poster hash: 4ea30...056

Politikkere bryr seg bare om sin egen selvglorifisering. De er ikke problemet. De er populistiske og kun et resultat av hva folk vil ha. Politikkere appellerer til kvinneagendaen fordi kvinner i høyere grad er selvinteresserte og stemmer i sitt eget favør uavhengig av hvordan dette rammer andre grupper, og politkkkere for høyere oppslutning av å sympatisere med kvinner enn med menn. At kvinner alltid feier problemene til menn under teppet er jo selve roten til diskrimineringen mot menn.

Anonymous poster hash: dd3d0...089

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Politikkere bryr seg bare om sin egen selvglorifisering. De er ikke problemet. De er populistiske og kun et resultat av hva folk vil ha. Politikkere appellerer til kvinneagendaen fordi kvinner i høyere grad er selvinteresserte og stemmer i sitt eget favør uavhengig av hvordan dette rammer andre grupper, og politkkkere for høyere oppslutning av å sympatisere med kvinner enn med menn. At kvinner alltid feier problemene til menn under teppet er jo selve roten til diskrimineringen mot menn.

Anonymous poster hash: dd3d0...089

Har du ikke andre kanaler for oppgulpet ditt, stakkar?

Prøvd twitter?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er jo kvinnene som stemmer sosialistisk...

Anonymous poster hash: d32c2...9de

Du er klar over at den blåblå regjeringen vår har to kvinner i spissen?!

Og at det bugner av mannfolk på venstrevingen?

Anonymous poster hash: 4ea30...056

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at den blåblå regjeringen vår har to kvinner i spissen?!

Og at det bugner av mannfolk på venstrevingen?

Anonymous poster hash: 4ea30...056

Tror du det har noe å si? Kanskje det er nettopp en taktikk?

Anonymous poster hash: d32c2...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg hater menn. Skal vi slå oss sammen...? :danse:



Anonymous poster hash: c541f...819
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likestillingspolitikken i Norge har gått alt for langt.

Kvinner har kjempet for stemmerett, og lik lønn for likt arbeid, er det for mye forlangt?

Men hvor er vi i dag? Og hvordan vil menn og kvinner at det skal være?



Anonymous poster hash: 34724...c01
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Et godt råd 

Slutt å klag! Gjør noe med denne urettferdigheten du mener du er utsatt for. Og da mener jeg ikke å skrive bittre innlegg på KG. Ta kampe. Sån som kvinnene gjør. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt hva du mener, TS, men vil allikevel anbefale deg ikke å snakke så høyt om disse tingene. 

Anonymkode: 70a86...5e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner veldig godt hva du mener, TS, men vil allikevel anbefale deg ikke å snakke så høyt om disse tingene. 

Anonymkode: 70a86...5e8

Hvorfor ikke?

Anonymkode: 3fff2...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12/30/2013 den 5.38, AnonymBruker skrev:

Jeg rr en mann på 21 som hater kvinner. På grunn av statens likestillingspolitikk som kun tar hensyn når det kommer til kvinners fordeler. Jeg er for likestilling i den form at alle skal ha like muligheter, retter og plikter og søke til å legge til rette for alle. Men når dette kun blir gjort til kvinners fordel, så blir jeg virkelig irritert. Ikke bare dette, så faller bare fler og fler menn ut av familieinstitusjonen, der det blir debatert om det muligens kan være at de sosialøkonomisk svake blir selektert ut til fordel for utdannede. Disse får en gang ikke barn. Personlig har jeg aldri vert populær blant jentene, så dette kan være med på det og. Uansett må jeg si jeg hater kvinner, hva synes du om det?

 

Anonymous poster hash: e242a...293

syns det blir dumt å sette ned en hel gruppe i bås selv om ting har gått litt for langt med tanke på noen punkter i likestillingen og radikale feminister. er enig med deg på noen punkter men de fleste kvinner vil jo ha samme muligheter som menn egentlig. ikke la de radikale feministene man ser på youtube og tv ødlegge ditt syn på kvinner, de mangler virkelighetsoppfatelse og skal bare ha mer og mer og mer, de er også en mindre gruppe innen kvinner

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/1/2014 den 21.36, AnonymBruker skrev:

Og jeg hater menn. Skal vi slå oss sammen...? :danse:

 


Anonymous poster hash: c541f...819

 

uuuuuh....ts her er det bare å kjøre på :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

Jeg hater alle levende skapninger uansett kjønn

 

Bortsett fra Ringhalelemurer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...