Gå til innhold

hva kan forloveren gjøre istede for og holde tale?


tina89

Anbefalte innlegg

min forlover vil ikke holde tale i bryllupet da hun ikke tørr. og det er heilt greit for meg da jeg fårstår henne veldig godt.

men hva andre ting kan hun gjøre?

dikt, sang, bildefremvisning.. Noe annet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarte heller ikke holde tale, selv om jeg aldri så gjerne ville! Takler ikke å tale i store forsamlinger...

Så jeg lagde en personlig sang til min vennine, der jeg la ved mange bilder av henne, og av oss to sammen, som ble delt ut til alle gjestene. Jeg reiste meg opp og introduserte sangen da, og sa noen få ord til henne, alle sang i lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Du kan sette saman ein bildeserie med bilde av bruda i ulike situasjonar og med ulike menneske, gjerne kronologisk. Så kan den visast med prosjektor og kanskje med musikk til viss du ikkje vil seie noko. Ein introduksjon vil vel kanskje vere naturleg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En naturlig erstatning er jo å ha en sang i sangheftet som alle synger.

Men egentlig så er ikke forlover pliktig til å holde tale, så man er ikke NØDT til å finne noe annet i stedet. Men forlover kan jo gjerne finne ut av dette selv?

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sette saman ein bildeserie med bilde av bruda i ulike situasjonar og med ulike menneske, gjerne kronologisk. Så kan den visast med prosjektor og kanskje med musikk til viss du ikkje vil seie noko. Ein introduksjon vil vel kanskje vere naturleg uansett.

Synes dette var et fint forslag og hadde blitt kjempeglad hvis forloveren min gjorde det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...