Gå til innhold

Hvor kjøpe byrullupskjolen på nett som er safe?


Ronja_bride2be

Anbefalte innlegg

Har vært innom en del sider men jeg blir så usikker på de pga forskjellige ting. Hvor evt hvem anbefaler dere? Hvilke erfaringer har dere med Internett bestilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selskapskjoler, ballkjoler og brudekjoler er noen av de tingene fra ebay som faktisk pleier å ha svært god kvalitet. Jeg kjøpte ballkjole der for noen år siden, og den var enda finere i virkeligheten med ordentlig kvalitet. Det samme gjelder alle andre jeg kjenner som har kjøpt slike kjoler derfra. Billig er det også. Så anbefaler ebay på det sterkeste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet hos grace loves lace og er kjempe fornøyd! De svarte alltid kjapt på mail, var veldig hyggelige og behjelpelig med alt jeg lurte på/bekymret meg for. De holdt fristen i forhold til levering og tror sannelig de hadde satt verdien på pakken lavere enn den egentlig var slik at tollprisen bare ble det halve :)

http://graceloveslace.com

Anonymous poster hash: e05eb...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt på Ebay, super fornøyd.

 

Anonymous poster hash: 76d3d...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt på Ebay, super fornøyd.

 

Det er jo flere tusen leverandører på ebay. Husker du hvem du bestilte fra? 

Anonymous poster hash: 76d3d...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte meg en nydelig selskapskjole, som egentlig er en brudekjole bare i "blush", fra JJsHouse og er kjempefornøyd!!! Betalte bare 1400 for kjolen og to par sko, derfor tok jeg sjansen. Ble imponert over både stoff og søm (syr mye selv så er ikke helt noob 😉)

Eneste er at "blingen" er litt vel mye. Perler og paljetter liksom 😁 så ville vært forsiktig med å velge en med mye stæsj, hvis man ikke har mulighet til å fikse litt på det i etterkant selv, eller via skredder. Måtte også sy den litt inn, selv om jeg ga med mål ved bestilling.

Uansett skikkelig røverkjøp av en kjole, og kommer definitivt til å kjøpe kjolen min derfra hvis jeg bare finner en som jeg virkelig liker (evt en kjole-nr-2).

Har også hørt om folk som er misfornøyde med kjoler herfra, men jeg var altså en av de heldige.

Anonymous poster hash: 4a840...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo flere tusen leverandører på ebay. Husker du hvem du bestilte fra?

Anonymous poster hash: 76d3d...c84

Mener det var selgeren som heter 88garden. Endret av Daiquiry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig positiv erfaring med Davids bridal! God kvalitet, gode størrelser (når man leser str kartet), pålitelig betaling og levering☺️

Anonymous poster hash: cba03...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...