Gå til innhold

HJELP - Bryllupslek?! Haster!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Søsteren min skal ha bryllup og jeg er desperat! Vil gjerne arrangere noen leker for dem. Trodde det var noen andre som hadde gjort det, men tydeligvis ikke.

 

ER DET NOEN SOM HAR TIPS TIL LEK I BRYLLUP? Bryllupsleker? Alt er av interesse!! 



Anonymous poster hash: 265c8...b49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stolleken er en tradisjon:) 

 

KAn alle som har......  reise seg. Du stiller da artige spørsmål, hvorpå de som har gjort det reiser seg. Hva som helst, og gjerne litt småpinlige saker hehe. 

 

De jeg kommer på i farta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leker i et bryllup?  :vetikke:  Funker på vorspiel liksom, men i et bryllup?



Anonymous poster hash: efc0b...e6b
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, bind foran øynene på damene, og still mennene på stoler, et selektert utvalg av gjester, , så løfter mennene på buksene og kvinnene skal se om de kjenner sine egne menn på å ta på leggene. Brudeparet må selvfølgelig delta. 

 

Er det du som styrer dette, husk å være i godt humør, snakke høyt, vitse litt og ha det gøy.

 

Bryllupsleker er litt lame, men skaper god stemning uansett:)

Endret av Sannerlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min skal ha bryllup og jeg er desperat! Vil gjerne arrangere noen leker for dem. Trodde det var noen andre som hadde gjort det, men tydeligvis ikke.

ER DET NOEN SOM HAR TIPS TIL LEK I BRYLLUP? Bryllupsleker? Alt er av interesse!!

Anonymous poster hash: 265c8...b49

Pakkeleken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, bind foran øynene på damene, og still mennene på stoler, et selektert utvalg av gjester, , så løfter mennene på buksene og kvinnene skal se om de kjenner sine egne menn på å ta på leggene. Brudeparet må selvfølgelig delta.

Er det du som styrer dette, husk å være i godt humør, snakke høyt, vitse litt og ha det gøy.

Bryllupsleker er litt lame, men skaper god stemning uansett:)

Jada ødelegg sminken og håret med å knyte bind rundt hodet og mennene skal tafses på... typisk lek som gjestene vil hate. Ikke utsett gjestene for ting de kan finne ubehagelig

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolleken er en tradisjon:)

KAn alle som har...... reise seg. Du stiller da artige spørsmål, hvorpå de som har gjort det reiser seg. Hva som helst, og gjerne litt småpinlige saker hehe.

De jeg kommer på i farta.

Stolleken. God ide. Den siste. Særdeles dårlig ide

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada ødelegg sminken og håret med å knyte bind rundt hodet og mennene skal tafses på... typisk lek som gjestene vil hate. Ikke utsett gjestene for ting de kan finne ubehagelig

haha

 

Fungerte fint i de bryllupene jeg var i,, lette silkeduker og ingen hatet den leken.

 

Jeez for ei tørrpinne du fremstår som da?:) Blir hva man gjør det til, og om ts er i form klarer hun nok skape moro ut av det.

 

Har du et annet forslag kanskje? Ja, det hadde du. pakke leken. Hva går den ut på?

Endret av Sannerlig
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha

Fungerte fint i de bryllupene jeg var i,, lette silkeduker og ingen hatet den leken.

Jeez for ei tørrpinne du fremstår som da? Blir hva man gjør det til, og om ts er i form klarer hun nok skape moro ut av det.

Har du et annet forslag kanskje?

Ingen tør å innrømme det da. Alle blir jo med for ikke å vitke kjipe

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen tør å innrømme det da. Alle blir jo med for ikke å vitke kjipe

Neimenn i alle dager da. Sånn er det virkelig ikke. I alle fall ikke de bryllup jeg har vert i. Som regel har forlover vert ironisk, morsom og dyktig til igangsetting og i det å få opp humøret på folk.

 

Tradisjon med smålame leker:), og folk, spesielt etter et par drinker, finner på mye artig under lekene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Søsteren min skal ha bryllup og jeg er desperat! Vil gjerne arrangere noen leker for dem. Trodde det var noen andre som hadde gjort det, men tydeligvis ikke.

 

ER DET NOEN SOM HAR TIPS TIL LEK I BRYLLUP? Bryllupsleker? Alt er av interesse!! 

Anonymous poster hash: 265c8...b49

 

Hvorfor vil du søsteren din og gjestene så vondt?

Anonymous poster hash: ea93a...233

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uhyre kjapp til å rømme lokalet når det er leker på gang. Unntaket er hvis det er frivillig å delta. Men "tvangsleking" er noe herk. 



Anonymous poster hash: 438c6...4be
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neimenn i alle dager da. Sånn er det virkelig ikke. I alle fall ikke de bryllup jeg har vert i. Som regel har forlover vert ironisk, morsom og dyktig til igangsetting og i det å få opp humøret på folk.

Tradisjon med smålame leker:), og folk, spesielt etter et par drinker, finner på mye artig under lekene.

Jeg hadde ikke likt meg i et sånt bryllup. Ville ikke driti meg ut sånn med finklærne på.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke likt meg i et sånt bryllup. Ville ikke driti meg ut sånn med finklærne på.

Du sparer finkjolen til avrivningen bak hekken på veien hjem fra gratisfylla?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sparer finkjolen til avrivningen bak hekken på veien hjem fra gratisfylla?:)

Kjoler man bruker i brylluo er for dyre for å rives i. Og det å bli totalt møkkings i finklær der tacky ut. Greit å bli litt småfull men

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...