Gå til innhold

Hvilke forventninger har dere til bryllupsnatten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje litt teit spøsrmål, men spør likevel :-)

Eller hvordan var din kveld/natt, uavhengig av på hvilken måte du feiret bryllupet.

Anonymous poster hash: 9d913...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nattmat og sove :fnise:



Anonymous poster hash: d4375...ca3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet litt og sovnet. Morgenen etter var bedre ;)

Anonymous poster hash: 8c7a5...01b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet og sov, men vi hadde det godt på morgenen. Var litt slitne og brisne etter festen så begge to sovnet ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giftet meg i fjor sommer, og innrømmer glatt at det ikke ble sex på bryllupsnatten. :)

 

Grunnen var enkelt og greit: vi var dauslitne og proppfulle av inntrykk, mat, kaker og vin og ømme i hele kroppen etter å ha danset og kost oss med våre venner og familie til de sene timer.

 

Så det foregikk omtrent slik: vi overnattet i et lite naust, som en slektning hadde lånt oss for anledningen og gjort klart med en flaske champagne og deilig oppredd seng. Min mann hjalp meg ut av kjolen og med å få gredd ut håroppsatsen, og så var det rett til køys hvor vi bare lå og pratet litt og strøk på hverandre, mens vi så på midnattssolen som skinte gjennom ruta (giftet oss i Nord-Norge) og sovnet rimelig fort. Veldig spennende var det jo ikke, men fint likevel. 

 

Vi drakk heller et glass champagne da vi våknet dagen derpå, mens vi spiste sen frokost og bare nøt stillheten og det faktum at vi var gift og bryllupet vel overstått! Men fremdeles ingen sex, faktisk - det var nesten som om vi ikke tenkte på det.

 

Husker en annen tråd om temaet her inne, hvor en bruker var veldig kritiske til par som ikke hadde sex på bryllupsnatten og mente at de ikke begjærte hverandre nok :P For ordens skyld kan jeg fortelle at min mann og jeg begjærer hverandre veldig sterkt vanligvis - men vi var for slitne på bryllupsnatten. Det var så mye følelser i sving innvendig at det føltes mer naturlig å bare ligge inntil hverandre og kose. 

 

På bryllupsreisen ble det andre boller da...  :fnise:



Anonymous poster hash: 79d28...d8c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med å kollapse i en haug og sovne med sminken på :P Jeg er morgenfugl, og takler dårlig å være sent oppe. I tillegg er jeg veldig introvert, og blir utrolig sliten av å være sosial. Jeg er alltid utkjørt etter store besøker. Så kombinasjonen stort besøk + være lenge oppe (alt etter kl 23 teller som å være lenge oppe...) er oppskriften på kræsj. Heldigvis er mannen ganske lik, han har nok sovnet innen jeg får vrengt av meg kærene (om jeg i det hele tatt gidder før jeg stuper i køyen..). 



Anonymous poster hash: 4e3ff...623
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig lite spennende. Mannen sovnet med sko og smoking på mens jeg tok av kjolen og sløret, og prøvde å få ut i alle fall noen av spennene i håret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper vi legger oss opprømte, slitne og fornøyde. Og så håper jeg vi får sove godt :)

Skjønner ikke oppstyret rundt bryllupsnatta.. Nå har vi hatt sex med hverandre siden vi møttes og sexen vil ikke endre seg bare fordi vi er gift.

Anonymous poster hash: 50990...106

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var fortsatt ganske våkne da vi la oss kl 3.30 på natta med litt passe promille og etter et nattbad. Fikk av meg kjolen og dusjet ut all hårsprayen, hadde sex, lå og pratet til kl var 5 ;) Hadde aldri trodd på forhånd at vi skulle holde ut så lenge, men tydeligvis var vi fulle av adrenalin eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var vel i seng 1/2 2-2, så opp igjen 5 for å dra på bryllupsreise. Ble en kort bryllupsnatt..



Anonymous poster hash: d128b...911
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen blei kjørt heim av svigerfar med 2 av våre barn, og eg blei kjørt heim med vår yngste av forlover. Vel heime fekk me ungane i sengene sine. Sambo hadde allerede sovna når eg hadde fått av meg kjolen og flesteparten av hårspennene.

Heilt som planlagt, med andre ord. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en kjmpe flott bryllupsnatt! Ferdig festet kl 2, jeg var helt edru. Vi dusjet og la oss snakket og hadde oss, sovnet og sov så tungt som vi aldri har sovet, våknet helt sammenfiltret og så hadde vi oss litt til før vi spiste en enkel men god frokost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med andre her. Tipper vi er så slitne og trøtte at vi slukner. Fantastisk sex har vi ellers uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat, snakke litt og sove 😴

Anonymous poster hash: 7299c...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med sex på bryllupsnatten henger vel igjen i den tiden det var vanlig å ikke ha sex før man er gift, så tror ikke det er så viktig nå. Synes det folk har skrevet over her virker koselig, man nyter hverandres selskap etter en lang dag med folk man er glad i. 



Anonymous poster hash: cb6b5...c97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ingen forventninger.. Kan jo fort hende vi er for trøtte og slitne til å ha sex på bryllupsnatta :) ikke å ha sex morgenen etter heller, synes jeg derimot er litt rart, så det forventer jeg at vi har. Men blir nok noen år til vi gifter oss.



Anonymous poster hash: e1144...c51
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satt og koste oss med det vi hadde fått av hotellet (flott fruktfat og champagne, de hadde oppgradert oss til suite :rodmer: ), kledde av oss, stupte i seng og sov som to steiner (jeg sover vanligvis veldig urolig med den natta bevegde jegikke på meg i det hele tatt; like før jeg sovna la jeg merke til at dynetrekket hadde sniki seg mellom to tær og orka ikke gjøre noe med det, neste morgen var jeg i akkurat samme stilling, med dynetrekk fortsatt mellom tærne :fnise: ), neste morgen dusjet vi sammen, og spiste en fantastisk frokost vi fikk servert på rommet. For en luksus! :nigo: Nesten så man vil gifte seg flere ganger for å få suite :ler:

 

Sex var langt ifra tankene våre. Det var mat, søvn og avslappning og nærhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex :)

Hadde ingen forventning om å orke det, men var liksom i stemningen kan man si, selv etter lang dag og fest :)

Anonymous poster hash: 93180...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festet til kl 0500, og hadde deretter sex. Jeg ville bare være våken hele natten og å legge seg var uaktuelt. Vi var litt forberedte på å ikke ha sex den natten, men etter en dag fylt med så mye følelser kunne vi ikke holde fingrene fra hverandre når vi traff senga 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...