Gå til innhold

Verdi på gave til bror - jepp, enda en av de trådene...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min bror (vi er totalt tre søsken) skal gifte seg i sommer. Vi er forholdsvis nære, men sannsynligvis ikke mer enn søsken flest. Trenger ikke ta budsjetthensyn, men ønsker å gi for "riktig" verdi også. Noen forslag til verdi og evt hva jeg bør gi i gave? Gaven er også fra min samboer og datter.

Anonymous poster hash: 19390...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min bror (vi er totalt tre søsken) skal gifte seg i sommer. Vi er forholdsvis nære, men sannsynligvis ikke mer enn søsken flest. Trenger ikke ta budsjetthensyn, men ønsker å gi for "riktig" verdi også. Noen forslag til verdi og evt hva jeg bør gi i gave? Gaven er også fra min samboer og datter.

Anonymous poster hash: 19390...013

 

2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkjer det spørs litt på alder og arbeid/student. Eg kjøpte noko på ønskelista deira for 300-500kr til søstra mi. Eg var 18år og elev. Elles kan du spleise med foreldra dine, evt dei andre søskena.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk 2000 gavekort på 2000 fra en enslig bror med romslig økonomi. Tror nok summen ville vært den samme selv om han hadde hatt kone og barn, når vi spleiser deler vi summen på antall søsken, ikke antall navn på kortet.



Anonymous poster hash: ae1c6...4aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er et par som kjøpte til søsteren min for 1700 kr da hun giftet seg. To studenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi fikk 2000 gavekort på 2000 fra en enslig bror med romslig økonomi. Tror nok summen ville vært den samme selv om han hadde hatt kone og barn, når vi spleiser deler vi summen på antall søsken, ikke antall navn på kortet.

Anonymous poster hash: ae1c6...4aa

 

En liten skrivefeil. Vi fikk ett gavekort på 2000.

Anonymous poster hash: ae1c6...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk for 3000kr.

Anonymous poster hash: 246cd...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Ville trolig kjøpt gave for ca 2000 kroner selv, kanskje opp mot 2500 hvis det passer bedre med noe som står på ønskelista. Vi er et voksent par med grei økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt noe for 2000, kanskje noe mer, men jeg mener det kommer an på hvilken livssituasjon man er i. Er man student så forstår jeg at det blir vanskelig. Er forsåvidt student selv, men hadde spleiset med samboer.



Anonymous poster hash: 9dcb5...c53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...