Gå til innhold

Svindlet av brudens skattekammer (brudekjole)


Benedikt3

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg bestilte brudekjole fra Brudens Skattekammer til mitt bryllup i Mai.

opplevelsen jeg hadde med June (eieren) ødela mye av bryllups forberedelsene mine. Da jeg fikk kjolen min 3 DAGER(!) før bryllupet, var den ikke sydd til mine mål, som lovet. Jeg måtte ut med 2500,- for skredderarbeid til butikken der kjolen ble levert, tydeligvis en av Brudens Skattekammer sine samarbeidspartnere. Skredderarbeidet var dårlig utført, og til slutt endte jeg opp med en kjole som var langt unna den jeg hadde bestilt. Jeg føler meg rett og slett svindla av June og Brudens Skattekammer! Jeg vil gjerne komme i kontakt med andre som har hatt lignende opplevelser, eller som venter på brudekjole fra denne butikken. Jeg har tenkt å gå til Forbrukerrådet med saken, og tenker at vi vil stå sterkere hvis vi er flere :) Jeg har allerede alliert meg med en annen som har vært i direkte kontakt med produsenten hvor June sier hun bestiller kjolene fra, og de hadde aldri mottatt noen bestilling! Vi mistenker at de bestiller kjoler i standardstørrelser, selger dem til oss med STOR fortjeneste, og tjener enda mer når kjolen må til skredder.

 

Det er mange andre omstendigheter som er veldig rare både med handelen min og Brudens Skattekammer generelt. Vil gjerne høre andres opplevelser med denne butikken!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra du sier fra og faktisk gjør noe med det! (Det er så mange som klager over dårlig behandling også sier de ikke fra.)

Om det ikke skjer noe med en gang så kan dere få gjennpmslag dersom dere er flere som sier fra :)

Har ingen erfaringer med denne siden selv, så kan dessverre ikke bidra.

Anonymous poster hash: ed8b5...3f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg bestilte brudekjole fra Brudens Skattekammer til mitt bryllup i Mai.

opplevelsen jeg hadde med June (eieren) ødela mye av bryllups forberedelsene mine. Da jeg fikk kjolen min 3 DAGER(!) før bryllupet, var den ikke sydd til mine mål, som lovet. Jeg måtte ut med 2500,- for skredderarbeid til butikken der kjolen ble levert, tydeligvis en av Brudens Skattekammer sine samarbeidspartnere. Skredderarbeidet var dårlig utført, og til slutt endte jeg opp med en kjole som var langt unna den jeg hadde bestilt. Jeg føler meg rett og slett svindla av June og Brudens Skattekammer! Jeg vil gjerne komme i kontakt med andre som har hatt lignende opplevelser, eller som venter på brudekjole fra denne butikken. Jeg har tenkt å gå til Forbrukerrådet med saken, og tenker at vi vil stå sterkere hvis vi er flere :) Jeg har allerede alliert meg med en annen som har vært i direkte kontakt med produsenten hvor June sier hun bestiller kjolene fra, og de hadde aldri mottatt noen bestilling! Vi mistenker at de bestiller kjoler i standardstørrelser, selger dem til oss med STOR fortjeneste, og tjener enda mer når kjolen må til skredder.

 

Det er mange andre omstendigheter som er veldig rare både med handelen min og Brudens Skattekammer generelt. Vil gjerne høre andres opplevelser med denne butikken!

Hei,

 

Jeg har opplevd noe av det samme du har opplevd med Brudens Skattekammer og June..? (Hun sa til meg hun het Junn...?!?) Min historie har etterhvert blitt veldig lang ettersom jeg kjøpte kjolen 5.november og har prøvd å få tak i Junn siden februar... Jeg ble lovet kjolen innen 5. april, men fortsatt ikke fått den. Jeg måtte ha den innen da fordi bryllupet ikke skal være i byn, og for å løse det hele praktisk så skulle kjolen egentlig ha vært der bryllupet skal være nå..

Ikke svarer hun på mail, meldinger eller anrop og sender i ny og ne en sms om at hun er syk osv. osv. Hun klarer ikke å gi svar om kjolen er bestilt, hvor den evt. er, eller når den kommer. Hun klarer ikke engang å svare på hvilken måned den skal komme. Jeg hadde kontakt med en annen brud som hadde skrevet et innlegg på facebooksiden om samme opplevelse, men den er nå lagt ned, sammen med hjemmesiden. I tillegg er plutselig lokalet stengt og ryddet uten at det har stått noe oppslag i butikken, eller at hun har informert kundene. Har selv vært i kontakt med Forbrukerrådet som kan fortelle at de har fått mange henvendelser ang. Brudens Skattekammer.. :( Så er som du sier, hvis vi er litt fler som står sammen så kan vi lage en sak ut av dette! Junn er så utrolig uproff og MÅ vekk fra markedet!!!!!

Nå har jeg endt opp med å kjøpe en ny kjole!

 

Jeg har også en del rare/pussige/uforklarlige hendelser rundt kjøpet mitt og firmaet, så send meg en mail [email protected] så kan vi prates :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg..får vondt av dere. Håper dere når frem! Lykke til :)

Anonymous poster hash: ef8ae...2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får en mail av meg! Men først fokus på bryllup om 3 uker og det faktum at jg ikke har kjole:/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kjøpe en så dyr og viktig ting på nett? Brudekjole kjøper man da i en brudesalong sånn at man får sett på kjolen og prøvd den. Selv om en kjole ser lekker ut på bilder, trenger den ikke være like lekker på din kropp, derfor viktig å prøve. 



Anonymous poster hash: 49d19...fbb
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Hvorfor kjøpe en så dyr og viktig ting på nett? Brudekjole kjøper man da i en brudesalong sånn at man får sett på kjolen og prøvd den. Selv om en kjole ser lekker ut på bilder, trenger den ikke være like lekker på din kropp, derfor viktig å prøve.

Anonymous poster hash: 49d19...fbb

Ja, men en regner jo med at en får kjolen i god tid og kan prøve den på. Om den trenger justeringer har en da tid til å gjøre noe med det.

Her er det snakk om en useriøs virksomhet, opp mot svindel (!).

Håper dere kommer gjennom, utrolig leit å høre at dere har opplevd dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor kjøpe en så dyr og viktig ting på nett? Brudekjole kjøper man da i en brudesalong sånn at man får sett på kjolen og prøvd den. Selv om en kjole ser lekker ut på bilder, trenger den ikke være like lekker på din kropp, derfor viktig å prøve. 

Anonymous poster hash: 49d19...fbb

 

 

Tror du virkelig at denne posten hjelper de damene her nå eller? Ta med deg din høye hest et annet sted du.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstern min kjøpte brudeskoene sine her til sitt bryllup i fjor. 

Hun bestilte de 10 måneder før bryllupet, og betalte hele beløpet ved bestilling med løfte om at de ville komme i februar. Da vi kom til mars hadde vi enda ikke hørt noe, og begynte å purre. 

Hun kom hele tiden med unnskyldninger, og forskjellige forklaringer som ikke hang sammen. Det viste seg at skoene var ikke bestilt i det hele tatt.

En bekjent av oss ringte henne og latet som hun var fra TV2 Hjelper deg. Da fikk hun fart på seg på å få bestilt, lovte at søstern min skulle få skoene for halv pris, og ble veldig ydmyk.  

Søstern min fikk tilslutt skoene (2 mnd før bryllupet), men har enda ikke fått tilbakebetalt halve beløpet av skoene slik hun ble lovet. 

Jeg vil råde om å holde seg langt vekk fra denne damen og denne butikken, helt utrolig at hun kan drive butikk i det hele tatt!!!!!



Anonymous poster hash: 3548a...8be
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg bestilte brudekjole fra Brudens Skattekammer til mitt bryllup i Mai.

opplevelsen jeg hadde med June (eieren) ødela mye av bryllups forberedelsene mine. Da jeg fikk kjolen min 3 DAGER(!) før bryllupet, var den ikke sydd til mine mål, som lovet. Jeg måtte ut med 2500,- for skredderarbeid til butikken der kjolen ble levert, tydeligvis en av Brudens Skattekammer sine samarbeidspartnere. Skredderarbeidet var dårlig utført, og til slutt endte jeg opp med en kjole som var langt unna den jeg hadde bestilt. Jeg føler meg rett og slett svindla av June og Brudens Skattekammer! Jeg vil gjerne komme i kontakt med andre som har hatt lignende opplevelser, eller som venter på brudekjole fra denne butikken. Jeg har tenkt å gå til Forbrukerrådet med saken, og tenker at vi vil stå sterkere hvis vi er flere :) Jeg har allerede alliert meg med en annen som har vært i direkte kontakt med produsenten hvor June sier hun bestiller kjolene fra, og de hadde aldri mottatt noen bestilling! Vi mistenker at de bestiller kjoler i standardstørrelser, selger dem til oss med STOR fortjeneste, og tjener enda mer når kjolen må til skredder.

 

Det er mange andre omstendigheter som er veldig rare både med handelen min og Brudens Skattekammer generelt. Vil gjerne høre andres opplevelser med denne butikken!

Endret av chemicalzoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får en mail av meg! Men først fokus på bryllup om 3 uker og det faktum at jg ikke har kjole:/

Ta kontakt med Eden Brud, Agape eller Ski brudesalong. Alle de har hatt bruder i samme situasjon innom, og er VELDIG behjelpelige slik at du får deg kjole!! Jeg tok kontakt med dem og fortalte min situasjon med Brudens Skattekammer. De var veldig flinke, og jeg endte opp med kjole fra Eden brud :) Som jeg synes egentlig er finere enn den jeg ikke får hos Brudens Skattekammer! Karma ;-D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Bendicte! Kjolen du kjøpte hos meg fra sincerity er en sincerity kjole. Har mine mailer fra leverandør så det kan jeg bekrefte til deg. Du kjøpte kjolen ca 4 mnd før brylluppt og viste den kunne komme litt tett på ang størelse så er det vanlig og tilpasse brudkjoler,når man tar mål ved bestilling er det for og finne riktigst mulig størelse . Og kjøpe kjole vi annen butikk når kjoler til kunde er underveis og bestilt så kan man ikke heve kjøpet uten og dekke tap for kjolen som allerde er bestilt. For en leverandør og selge kjoler jeg har bestilt til andre kunder er ikke lovt. Har advokat på saken. Mvh Brudens skattekammer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Søstern min kjøpte brudeskoene sine her til sitt bryllup i fjor. 

Hun bestilte de 10 måneder før bryllupet, og betalte hele beløpet ved bestilling med løfte om at de ville komme i februar. Da vi kom til mars hadde vi enda ikke hørt noe, og begynte å purre. 

Hun kom hele tiden med unnskyldninger, og forskjellige forklaringer som ikke hang sammen. Det viste seg at skoene var ikke bestilt i det hele tatt.

En bekjent av oss ringte henne og latet som hun var fra TV2 Hjelper deg. Da fikk hun fart på seg på å få bestilt, lovte at søstern min skulle få skoene for halv pris, og ble veldig ydmyk.  

Søstern min fikk tilslutt skoene (2 mnd før bryllupet), men har enda ikke fått tilbakebetalt halve beløpet av skoene slik hun ble lovet. 

Jeg vil råde om å holde seg langt vekk fra denne damen og denne butikken, helt utrolig at hun kan drive butikk i det hele tatt!!!!!

Anonymous poster hash: 3548a...8be

 

Hei! Da kunden kjøpte disse skoen var hun informert om at tilbehør som ble bestilt til bruk til sommeren ble bestilt sammen og levert på vinter-våren. Da dere ringte og truet var skoen underveis og det va helt unødvendig. Mvh Brudens Skattekammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Søstern min kjøpte brudeskoene sine her til sitt bryllup i fjor. 

Hun bestilte de 10 måneder før bryllupet, og betalte hele beløpet ved bestilling med løfte om at de ville komme i februar. Da vi kom til mars hadde vi enda ikke hørt noe, og begynte å purre. 

Hun kom hele tiden med unnskyldninger, og forskjellige forklaringer som ikke hang sammen. Det viste seg at skoene var ikke bestilt i det hele tatt.

En bekjent av oss ringte henne og latet som hun var fra TV2 Hjelper deg. Da fikk hun fart på seg på å få bestilt, lovte at søstern min skulle få skoene for halv pris, og ble veldig ydmyk.  

Søstern min fikk tilslutt skoene (2 mnd før bryllupet), men har enda ikke fått tilbakebetalt halve beløpet av skoene slik hun ble lovet. 

Jeg vil råde om å holde seg langt vekk fra denne damen og denne butikken, helt utrolig at hun kan drive butikk i det hele tatt!!!!!

Anonymous poster hash: 3548a...8be

 

Forbrukerkjøpsloven kapittel 5 paragraf 19-24. Les rettighetene deres der. :) godt å kunne, for det kan ikke det selskapet dere har handlet hos. 

Anonymous poster hash: 9232e...f36

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da kunden kjøpte disse skoen var hun informert om at tilbehør som ble bestilt til bruk til sommeren ble bestilt sammen og levert på vinter-våren. Da dere ringte og truet var skoen underveis og det va helt unødvendig. Mvh Brudens Skattekammer

I steden for å sitte å google deg selv en lørdags kveld, så anbefaler jeg deg å gjøre noe med ryktet ditt. Det er absolutt ingenting du kan skrive her inne som gjør at noen bruder noen gang igjen vil stole på Brudens Skattekammer. 

Jeg bare blir litt forfjamset, er det ikke vondt for deg en gang å lese disse tilbakemeldingene? Er du så egoistisk? Altså, jeg blir helt fnatt jeg. 

Anonymous poster hash: 9232e...f36

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...