Gå til innhold

Hva er verst; kaffegjester eller betal-bar?


MissAntrop

Anbefalte innlegg

Hadde foretrukket kaffegjest over betalbar. Med mindre jeg hadde måttet reise langt for å bare komme til kaffen. Syntes begge deler er en uting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaffegjester kan være greit nok, om omstendighetene tilsier det. Om man for eksempel har en intim sermoni med middag med kun nær familie, og har en større fest på kvelden hvor søskenbarn/tremenninger, vennegjengen og naboen er invitert.

For meg er betalbar verst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om jeg har svart før, men henger meg på dem som sier at betalbar er verst.

 

Kaffegjester kan være greit dersom det er flere kaffegjester enn middagsgjester pga økonomi, og at man sparer noen taler + underholdning til de kommer. 

 

Dog, jeg noen gang skal gifte meg skal jeg heller gjøre middagen litt mer økonomisk fremfor å ha kaffegjester.

 

De eneste kaffegjestene jeg ser for meg å ha er dersom det er noen kolleger, hobbyvenner eller bekjente som stiller opp som (betalte) servitører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er din kjemi med bruden for tiden?  :fnise:

 

Hehe, vi har ikke så mye kontakt lenger. Vi var ikke de aller nærmeste i utgangspunktet heller, derfor jeg tenker at det hadde vært bedre å skippe meg som gjest, slik at en av de tilreisende kunne hatt med samboeren sin feks :)

Anonymous poster hash: 7ccc9...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er din kjemi med bruden for tiden?  :fnise:

 

Hehe, vi har ikke så mye kontakt lenger. Vi var ikke de aller nærmeste i utgangspunktet heller, derfor jeg tenker at det hadde vært bedre å skippe meg som gjest, slik at en av de tilreisende kunne hatt med samboeren sin feks :)

Anonymous poster hash: 7ccc9...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaffegjester, så sant ikke alle utenom nærmeste familie er det.

Betal-bar syns jeg i grunnen er ok hvis man får drikke til mat og kaker, og det er en BAR, ikke en kompis som blander 50-50 drinker liksom ;)

Anonymous poster hash: e5ada...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...