Gå til innhold

DESPERATE TILTAK


Wonders

Anbefalte innlegg

Jeg har helt lyse vipper, så jeg lever ikke uten mascara. En dag hadde jeg glemt å kjøpe ny, kastet den gamle kvelden før. :klappe:

Skrekk og gru, jeg ville ikke gå i søppelkonteineren å lete etter posen min, og jeg skulle på jobb. Jobber i butikk.... :overrasket:

Jo da, jeg fant frem en sprittusj å begynne forsiktig å påføre litt much needed farge, grøss i det jeg så på meg selv i speilet. Hadde lite valg egentlig...

Jenter ikke gjennta etter meg, jeg har linser og på kvelden igjen var det møkk vondt! Tusjen svidde når jeg brukte eye make up remover......aaaahhhhhh :frustrert:

Hva er det teiteste du har gjort?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

:ler:

Vet ikke om jeg har gjort så mange teite ting. Men en ting jeg ikke gjentar, er å ha olivenolje i håret. Det luktet helt forjævlig, var nesten umulig å vaske ut og jeg luktet som en forvokst oliven i flere dager. Iih.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle sole meg litt midt på vinteren. Brukte ett sånnet gammelt apparat som kalles Høyfjellssol. Som ett mini solarium, og livsfarlig skulle jeg erfare.

Jeg visste hvor mamma hadde gjemmt det, og at at jeg ikke skulle sitte lenger enn max ett minutt. Dette er mega sterke stråler jeg snakker om for de som IKKE kjenner apparatet! Jeg satt i ca 3 minutter, til brutter ropte på meg, x-files begynnte, dette var i 1997. Jeg skrudde av Høyfjellssolen å så på tv.

Så begynnte jeg å svette, ble kok-varm, og jeg satt med vaskelut i ansiktet får å kjøle meg ned.

Mamma kom hjem og jeg ble sendt rett på legevakten med 2. grads forbrenning i hele ansiktet...Legen var helt satt ut, men jeg nektet å bli lagt inn på sykehuset. DÆVEN, det var vondt, øynene mine var limt fast i 2 dager, alene hjemme mens de andre var på skole og jobb , jeg var sinnsykt håven, jeg skiftet hud den uka oxo, og uka etter var jeg HELT RØD i ansiktet. Men gikk på skolen...Etter 3 uker var jeg frisk, og har aldri vært så brun og fin i hele mitt liv.

SKAL IKKE GJENNTAS.

Skyr dette apparatet som pesten.

Endret av M.P
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Når man går på ungdomsskolen er det ikke kult å kle ordentlig på seg. :roll: Den vinteren jeg gikk i 8. klasse prøvde mamma stadig å få meg til å bruke en vinterjakke jeg hadde hatt et par år og som var helt ok på barneskolen, men som jeg heller ville dø enn å vise meg offentlig i da jeg begynte på ungdomsskolen. Jeg fikk kranglet meg til å bruke en tynnere jakke mot å ha mer klær under, men en dag var det iskaldt, snø og vind, slik at effektiv temperatur sikkert ble 20 kuldegrader, og da satte damen foten ned. Da jeg sto opp hadde hun gjemt unna alt annet yttertøy, slik at den eneste muligheten jeg hadde var å bruke den forhatte jakken. Men ikke faen! På trass tok jeg på meg fire gensere og gikk til skolen uten jakke, men da jeg kom frem var jeg så kald at jeg nesten ikke kunne røre meg lenger. Holdt ut et par skoletimer, men etter hvert følte jeg meg dårlig og måtte dra hjem igjen (og ute var det jo fortsatt like kaldt). Var syk en uke etterpå, men jeg fikk ny jakke. :ler:

Endret av Virvel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man går på ungdomsskolen er det ikke kult å kle ordentlig på seg. :roll:

Kjenner igjen akkurat det ja!! Selv om jeg var "skjerfoman" da!

Men bra historier til begge to! :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tanita

En gang for mange år siden, var jeg tom for foundation og kjøpte en kjempebillig en som var fin da jeg smurte på, men ble kakete og krakelerte iløpet av dagen! Siden da har jeg aldri kjøpt foundations som er billige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg kommer ikke på noe jeg har gjort selv akkurat nå, men jeg husker ei jente i klassen som barberte av seg begge øyenbrynene, fordi hun hadde hørt at hårene på leggene ble mørkere når de ble barbert, og så ville hun ha mørkere øyenbryn... Gjett om vi lo!! :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja, det teiteste må vel være min eksepsjonelle idè om å stikke hull på et sprukket blodkar på leggen med en kanyle. Den hadde irritert meg i evigheter, denne lille, lilla, stygge tråden. Og det funket jo helt fantastisk! Blodet kom ut og merket ble borte! Jeg var i ekstase og mente jeg hadde løsningen på hvordan-ha-flotte-legger-til-man-dør.

..I ca 5 minutter.

For det kom jo selvfølgelig tilbake med det samme :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Tja, det teiteste må vel være min eksepsjonelle idè om å stikke hull på et sprukket blodkar på leggen med en kanyle. Den hadde irritert meg i evigheter, denne lille, lilla, stygge tråden. Og det funket jo helt fantastisk! Blodet kom ut og merket ble borte! Jeg var i ekstase og mente jeg hadde løsningen på hvordan-ha-flotte-legger-til-man-dør.

..I ca 5 minutter.

For det kom jo selvfølgelig tilbake med det samme :)

:ler:

Trodde det var bare meg jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chantal

Som 16 åring var jeg rimelig desperat på å få piercing i navelen og stakk derfor hull i navelen selv. Auuu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg hadde mye ansiktkur fra kjøkkenet igjen (en kjekk blanding egg og olivenolje), så jeg klinte resten. i håret.

Jada, ble mykt og sånn, men det tok jo en halv evighet før jeg fikk det ut igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...