Gå til innhold

For et fantastisk bryllupsbilde- men er det ekte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror bare de var utrolig heldige :) Står jo at de spiste middag da de oppdaget de og dermed fortet seg for å ta bilder

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bare de var utrolig heldige :) Står jo at de spiste middag da de oppdaget de og dermed fortet seg for å ta bilder

Ja, ser det står det. Men spørsmålet er om det er sant eller ikke :)

Anonymous poster hash: cebea...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er i studio. Studio kan ofte være ute, men det henger et teppe med rådyr og skog bak paret.



Anonymous poster hash: fee0c...230
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv tatt bilder av en slik flokk på nesten samme avstand, så jeg ser ingen grunn for at dette skal være falskneri.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser det står det. Men spørsmålet er om det er sant eller ikke :)

Anonymous poster hash: cebea...69a

Hvorfor skulle det ikke være sant?

Anonymous poster hash: 7c695...a38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kryr av halvtamme rådyr utenfor huset mitt, så jeg ville ikke blitt overrasket om det bildet var ekte... selv om jeg syntes det er rart at dem ikke stakk når folka gikk ut for å ta bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så ikke helt ekte ut, men kan jo være dårlig bildeopplasting der de lastet opp.
Ellers har jeg laget lignende bilder, men da tatt bilde av f. eks. hjorter først og deretter tatt folk til samme location og klint det sammen til ett bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser jo at det er samme skogen og broen/stien på alle bildene, og at hjortene står på forskjellige steder på alle bildene. Hadde det vært falskt, så hadde sikkert fotografen sørget for å hatt både brudeparet og hjortene i fokus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De står jo veldig nærme dyrene da. Rart de ikke løp avgårde... Og så synes jeg det er påfallende at alle står og titter mot kameraet alle sammen.

Anonymous poster hash: cebea...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ahr stadig rådyr som kommer for å titte når vi er på tur, selv med to bikkjer som bjeffer av all sin lyst, de er rett og slett veldig nysgjerrig dyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denn artikkelen, og må bare si WOW, for et utrolig bilde! Litt av et blinkskudd!

Tror dere det er ekte? Jeg trodde sånne scener bare eksisterte i Disneyfilmer.

http://ipad.kjendis.no/2014/09/30/kjendis/bryllup/utenriks/foto/fotografi/35519143/

Anonymous poster hash: cebea...69a

Ser ut som slike hjorter kan være veldig nysgjerrige. Ta en titt (slapp av, ingen dyr blir skutt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...