Gå til innhold

Velkomstdrink.


melatonin

Anbefalte innlegg

Jeg har mest lyst på en fruktig og smakfull bowl som velkomstdrink, både med og uten alkohol. Jeg tenker det litt sånn at det kan bli billigere enn å kjøpe masse flasker med sjampis eller muserende vin. I tilleg skal vi ha et fruktfat og vurderer noen cake pops i fargene som går igjen i bryllupet ell annet snacks. Vi skal ha vielsen på gården og da slipper gjestene å reise til lokalet etter vielsen, men vi skal jo ta bilder og da synes jeg gjestene skal føle at de kan ta seg mer enn et glass med drikke mens de venter/mingler. Vil gjerne ha en avsappet og uformell stemning.

http://www.aperitif.no/Vintips/brennevin/By-paa-en-lekker-velkomstdrink-eller-bowle%C2'>

Synes dere det blir litt for high school pram?

Hva hadde/skal dere ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det lenge mellom velkomstdrinken og middagen? Om det ikke er det så blir den jo mest som en aperitif å regne, og da er det ikke noe særlig om det er for søtt - det ødelegger apetitten. Ellers hadde jeg gjerne drukket bowl jeg - artig med noe annerledes.

Anonymous poster hash: 32486...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempegodt med punsj/bowl. Fint at gjestene har noe å drikke på i ventetiden. Jeg ville blandet den ganske svak (som f.eks. sangria!), for 2,5 timer er lang tid og det blir sikkert noen glass mens man venter.



Anonymous poster hash: ec698...5a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempegodt med punsj/bowl. Fint at gjestene har noe å drikke på i ventetiden. Jeg ville blandet den ganske svak (som f.eks. sangria!), for 2,5 timer er lang tid og det blir sikkert noen glass mens man venter.

Anonymous poster hash: ec698...5a8

Kjedelig om gjestene er på en snurr, FØR middagen :fnise:

Anonymous poster hash: 44cb9...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig om gjestene er på en snurr, FØR middagen :fnise:

Anonymous poster hash: 44cb9...096

ja det er jo ikke akkurat det som er planen :fnise: for min del kunne velkomstdrinken vært alkoholfri da, alkohol på tom mage kan fort gå rett i fletta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...