Gå til innhold

Kjolehjelp - gjest i bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er invitert til bryllupsfeiring i midten av oktober, og jeg er veldig ambivalent i forhold til om jeg kan bruke kjolen jeg i utgangspunktet har lyst til å bruke.

Dette er ikke selve bryllupet, de gifter seg i utlandet neste helg med nærmeste venner og familie.
Dette er en fest for "resterende" venner når de kommer hjem.
(Middag og fest på kveldstid.)

Det er kun skrevet "mørk dress" som kleskode, så sånn sett er jo kjolevalget ganske åpent.

Jeg vet at fra gammelt av er det litt fy fy med rød kjole, men jeg vet ikke helt hvor mye jeg skal henge meg opp i gamle "regler".

Uansett - hva synes dere?
Er denne ok? (Altså i den mørke røde fargen)

http://www.asos.com//ASOS/ASOS-Premium-Open-Top-Midi-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3647080



Anonymous poster hash: e21bf...001
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den der var kjempefin, etter min mening så er det helt kurant å bruke den. Uansett tror jeg dette med rød kjole bare er et påfunn fra en film og ikke noe brudeparet vil bry seg om. Og dessuten ser den jo nesten burgunder ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der var kjempefin, etter min mening så er det helt kurant å bruke den. Uansett tror jeg dette med rød kjole bare er et påfunn fra en film og ikke noe brudeparet vil bry seg om. Og dessuten ser den jo nesten burgunder ut!

Syns den var nydelig!

Tusen takk. :)

Ja, den er veldig mørk i fargen, så det er ikke prangende knæsj rød. :fnise:

Anonymous poster hash: e21bf...001

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt rødlige kjoler i flere bryllup. Ingen reaksjoner overhodet. Har også sett mange i sort, og det er "like ulovlig". Den var flott og fin! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var utrolig fin! Tenker at det er litt andre regler når det "bare" er vennefest. Men det var flere som gikk i svarte kjoler i bryllupet vårt uten at jeg tenkte noe over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er invitert til bryllupsfeiring i midten av oktober, og jeg er veldig ambivalent i forhold til om jeg kan bruke kjolen jeg i utgangspunktet har lyst til å bruke.

Dette er ikke selve bryllupet, de gifter seg i utlandet neste helg med nærmeste venner og familie.

Dette er en fest for "resterende" venner når de kommer hjem.

(Middag og fest på kveldstid.)

Det er kun skrevet "mørk dress" som kleskode, så sånn sett er jo kjolevalget ganske åpent.

Jeg vet at fra gammelt av er det litt fy fy med rød kjole, men jeg vet ikke helt hvor mye jeg skal henge meg opp i gamle "regler".

Uansett - hva synes dere?

Er denne ok? (Altså i den mørke røde fargen)

http://www.asos.com//ASOS/ASOS-Premium-Open-Top-Midi-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3647080

Anonymous poster hash: e21bf...001

Kjempefin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...