Gå til innhold

Hva kjøpte dere i morgengave? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trodde det var bare mennene som gav morgengave. Var det ikke sånn før?

Før i tiden var det slik. Men da fikk også kvinnen penger i morgengave som skulle være en god nok sum de kunne leve på om ikke mannen kunne forsørge dem av en eller annen grunn i løpet av livet.

Blir mer og mer vanlig at mannen også får. Men det er jo veldig opp til kvinnen. Er jo noen par som også dropper hele greia.

Jeg syns det er helt greit å gi mannen og. Og har planer om å gi han noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann fikk utstyr til en hobby han har. Klokke bruker han ikke og mansjettknapper har han flere av.

Anonymous poster hash: d7c42...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før i tiden var det slik. Men da fikk også kvinnen penger i morgengave som skulle være en god nok sum de kunne leve på om ikke mannen kunne forsørge dem av en eller annen grunn i løpet av livet.

Blir mer og mer vanlig at mannen også får. Men det er jo veldig opp til kvinnen. Er jo noen par som også dropper hele greia.

Jeg syns det er helt greit å gi mannen og. Og har planer om å gi han noe.

:)

Jeg giftet meg for nærmere 20 år siden. Da fikk jeg et smykke som morgengave av min mann. Jeg gav ingenting. Han har aldri sagt noe om at han trodde at han skulle få av meg og. Skal spørre han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ille. Kan jeg spørre hvilket firma du brukte? Vet at det kan være forskjell fra sted til sted. Og hvor mange bilder ble det i den prisen?

Anonymous poster hash: b3065...33f

Beklager sent svar :)

Jeg brukte Silje hasund fotografi i Mandal. Jeg bor på Sørlandet :)

Hun var veldig profesjonell, og jeg følte ikke ubehag en eneste gang mens det pågikk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager sent svar :)

Jeg brukte Silje hasund fotografi i Mandal. Jeg bor på Sørlandet :)

Hun var veldig profesjonell, og jeg følte ikke ubehag en eneste gang mens det pågikk! :)

Tusen takk for svar :)

Det blir nok litt langt fra meg om jeg ikke plutselig drar å besøker slekta mi som bor rett uten for Mandal eller de i Mandal :P

Men kan da ikke tro at det burde være så stor forskjell i pris fra sted til sted. Men tisen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :)

Det blir nok litt langt fra meg om jeg ikke plutselig drar å besøker slekta mi som bor rett uten for Mandal eller de i Mandal :P

Men kan da ikke tro at det burde være så stor forskjell i pris fra sted til sted. Men tisen takk for svar :)

Hvor bor du? Hun jobber nå for et firma i Oslo! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor bor du? Hun jobber nå for et firma i Oslo! :-)

Bor rett utenfor Oslo :) Så da kan det jo fungere :) Syns ikke det var så ille pris. Så da hører jeg der. Tusen takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi jenter skal ikke kjøpe gave. Bare få. Det er hva jeg har hørt og fulgte. Mannen min lot meg ikke kjøpe noe. Selv fikk jeg Gucci klokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får en Mont Blanc-fyllepenn av meg. Det har han ønsket seg lenge. Mansjettknapper og slipsnåler har han fra før. Gode kvalitetsklokker også.

Jeg ble spurt hva jeg ønsket meg, så jeg trooor at jeg får en Mulberry Bayswater av ham.

Anonymous poster hash: fe61a...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal rett på bryllupsreise etter vielsen, så jeg har bestilt safari til meg og mannen i morgengave. Det ble litt dyrt, men det er jo til oss begge, og noe vi sikkert hadde dratt på uansett. Dette er også litt symbolsk, siden han ofte overrasker meg med konserter, sportseventer o.l. til hverdags :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jenter skal ikke kjøpe gave. Bare få. Det er hva jeg har hørt og fulgte. Mannen min lot meg ikke kjøpe noe. Selv fikk jeg Gucci klokke.

Min mann satte stor pris på gaven han fikk :) Morgengaven han fikk betyr en god del for han :)

Anonymous poster hash: cbbe5...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...