Gå til innhold

Er venner med en eks, og det er vanskelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er venner med en eks, på facebook, og vi har det sånn at vi møtes en gang i blant. Men jeg synes det er veldig vanskelig. Han dumpet meg. Og han sier at det er ingenting i veien med meg, men at han bestemte seg for å dumpe meg fordi han ble usikker på seg selv. 

 

Ville dere ha klart å være venner med han etter det, eller ville det bli for vanskelig for dere også? 



Anonymous poster hash: 915ec...ea0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det forsatt følelser der, så ja. Har du et håp om å bli sammen igjen, så ja. Da vil det være vanskeligere å gå videre. Si at dere kan jo være venner sånn sett, om du vil da, men at dere kanskje ikke treffes nå, at du trenger tid til å komme over ham først. Det burde være ganske så forståelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis jeg har ingen følelser har jeg ingen problem med å være venner. Vis det er følelser tilstedet ennå så klarer jeg det ikke. Jeg nekter å prate med eksen min. har slettet han fra facebook. sagt han må slette nr mitt jeg vil ikke ha noe mer med han å gjøre. Det er sånn jeg foretrekker å komme meg videre. Hadde ikke hjulpet meg noe å se han engang i blandt eller å prate sammen. Jeg er ferdig snakket. 



Anonymous poster hash: 70763...9eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge var dere sammen? Var det alvorlig?

Anonymous poster hash: 6e391...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Nei, dropp han. Ikkje fordi han har gjort noke gale, men fordi eit venskap som er tufta på at den eine vil noko meir, mens den andre ikkje vil det, ikkje er noko venskap. Eit venskap er noko som er fint, ledig, fritt og gjensidig. Det du beskriv er derimot ein pervers validerings/avvisnings-maraton som aldri tek slutt, og som ikkje er bra for nokon av partane.

 

Edit:

 

Og ellers vil eg berre nevne at KG Reboundsentralen er oppe og går.

Endret av Veslefrikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei. Aldri lurt å ha kontakt eller henge med en eks hvis du synes det er vanskelig. Har brent meg noen ganger på det der! Ikke lurt..Har aldri endt med noe bra.



Anonymous poster hash: 4cc12...318
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nei nei. Aldri lurt å ha kontakt eller henge med en eks hvis du synes det er vanskelig. Har brent meg noen ganger på det der! Ikke lurt..Har aldri endt med noe bra.

Anonymous poster hash: 4cc12...318

Ja og jeg tenker på hvor vondt det vil bli dersom jeg finner ut at han har en annen dame. Det er vanskelig.

Anonymous poster hash: 915ec...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...