Gå til innhold

Badetur med kjæresten: sjalu på vakre kvinner i bikini?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finværet er kommet, og man tar seg gjerne en tur på stranda eller brygga med kjæresten for å sole seg og bade - eller kanskje man drar på ferie til sydlandske strøk.

 

Da er det selvsagt ikke til å unngå at det er flotte bikinikledde kvinner å se blant de andre badeløvene. Kjenner du noen stikk av sjalusi eller sårhet over at kjæresten din kanskje legger merke til dem?

 

Selv er jeg stort sett fornøyd med meg selv, men skal innrømme at jeg kjente det bittelitt da det lå en solbrun slank brunette med laaange ben på et håndkle rett i synsfeltet til meg og kjæresten tidligere i dag. Ikke at jeg tror han kommer til å dumpe meg for en random bikinijente eller noe, men det er allikevel et lite stikk av barnslig og irrasjonell sjalusi der. :P

 

Hvordan er det for dere?

 

 



Anonymous poster hash: f29a2...f2a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg godt Ts, jeg er alltid når jeg er på stranden på jakt etter andres menn:/

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke sjalu om kjæresten ser på fine damer. Jeg ser jo på kjekke menn ;)

Da jeg var yngre, kjente jeg det stakk litt, men ikke nå lengre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg hadde brydd meg, men jeg er typen til å bare; "pssst, sjekk rumpa på hu der! Wow..." Også tror jeg typen er litt skyldfølelse på å se på andre :fnise:

Anonymous poster hash: 9d512...cf1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Det var jeg ferdig med da jeg var ca 17 år.

 

Jeg "titter på menyen" når jeg er ute og regner med at samboeren min gjør det samme. Stranda er ikke noe unntak. Og det er da helt naturlig. Hvorfor i alle dager er det noe å bli sjalu for?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt å føle det sånn som du gjør ja!

Anonymous poster hash: 69c01...1a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke sjalu, men misunnelig. Føler det er jeg som er mest opptatt av perfekte jenter av meg og samboer. Skulle ønske jeg så slik ut selv.



Anonymous poster hash: 70679...1e1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finværet er kommet, og man tar seg gjerne en tur på stranda eller brygga med kjæresten for å sole seg og bade - eller kanskje man drar på ferie til sydlandske strøk.

Da er det selvsagt ikke til å unngå at det er flotte bikinikledde kvinner å se blant de andre badeløvene. Kjenner du noen stikk av sjalusi eller sårhet over at kjæresten din kanskje legger merke til dem?

Selv er jeg stort sett fornøyd med meg selv, men skal innrømme at jeg kjente det bittelitt da det lå en solbrun slank brunette med laaange ben på et håndkle rett i synsfeltet til meg og kjæresten tidligere i dag. Ikke at jeg tror han kommer til å dumpe meg for en random bikinijente eller noe, men det er allikevel et lite stikk av barnslig og irrasjonell sjalusi der. :P

Hvordan er det for dere?

Anonymous poster hash: f29a2...f2a

Uæææ? Det der kunne vært meg som solte meg i dag :fnise: men fra spøk til alvor; jeg lagde en tråd om at jeg har laaange tynne ben, men ikke skjønner hva som er så pent med det, for bår jeg ligger ser jeg jo bare rar ut og "stor" i og med at jeg føler jeg har så stort areal selv om omkretsen er liten. Og da var jo alle på "hvem har sagt lange ben er fine å se på?" Men det var da dette du beskriver jeg mente. Hva er det som er så ekslusivt med mine laaaange ben? Jeg skjønner ikke, og resten på kg skjønte jo ikke hva jeg mente for, ingen liker lange ben? Rart..

Anonymous poster hash: 4c5c5...c44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Ja, regner jo med at samboeren min ser på pene damer i bikini. Noen av dem er jo toppløse også, så selvsagt ser han vel :)

Jeg ser jo selv også, men jeg kan jo tenke at jeg ser ut som en hvalross i forhold til noen damer :)

Det er vel egentlig mest i mitt hode, for han forteller meg stadig vekk hvor vakker og deilig jeg er.

Uansett så hadde han jo vært veldig overfladisk om han plutselig skulle bytte meg ut med ei han så på stranda. Får jo håpe at forholdet vårt er litt sterkere enn at han må bytte meg ut med første bikini baben han ser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæææ? Det der kunne vært meg som solte meg i dag :fnise: men fra spøk til alvor; jeg lagde en tråd om at jeg har laaange tynne ben, men ikke skjønner hva som er så pent med det, for bår jeg ligger ser jeg jo bare rar ut og "stor" i og med at jeg føler jeg har så stort areal selv om omkretsen er liten. Og da var jo alle på "hvem har sagt lange ben er fine å se på?" Men det var da dette du beskriver jeg mente. Hva er det som er så ekslusivt med mine laaaange ben? Jeg skjønner ikke, og resten på kg skjønte jo ikke hva jeg mente for, ingen liker lange ben? Rart..

Anonymous poster hash: 4c5c5...c44

 

Lange ben er fint, ingen tvil om det. Merkelig at du ikke ser det selv. Det er veldig mange damer som har litt korte ben, og om de i tillegg er litt runde, så er det ikke så pent. Beklager dere damer at jeg skriver det, men det er min observasjon. Selv har jeg ikke så lange ben, men er heldigvis slank. Bruker ofte høye hæler fordi jeg vil se bra ut. På badestranda kan man dessverre ikke jukse på den måten. Men det er ikke jordas undergang.

Anonymous poster hash: be28a...4a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker egentlig ikke at damene er finere på stranda enn ellers. Damer er jo kanskje finere med f.eks. kjole og sminke på.



Anonymous poster hash: be28a...4a4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uæææ? Det der kunne vært meg som solte meg i dag :fnise: men fra spøk til alvor; jeg lagde en tråd om at jeg har laaange tynne ben, men ikke skjønner hva som er så pent med det, for bår jeg ligger ser jeg jo bare rar ut og "stor" i og med at jeg føler jeg har så stort areal selv om omkretsen er liten. Og da var jo alle på "hvem har sagt lange ben er fine å se på?" Men det var da dette du beskriver jeg mente. Hva er det som er så ekslusivt med mine laaaange ben? Jeg skjønner ikke, og resten på kg skjønte jo ikke hva jeg mente for, ingen liker lange ben? Rart..

Anonymous poster hash: 4c5c5...c44

 

Jo, lange ben er jevnt over ansett som vakkert, elegant og sexy. Dette er en av flere grunner til at vi går med høye hæler. 

Anonymous poster hash: 971d4...1c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det plaget meg til vi fikk barn. Nå er det kun barnet som betyr noe og jeg klarer ikke bry meg når han ser på andre.

Anonymous poster hash: 82ce2...aa6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke noe sjalusi, heller misunnelse på de flotte kroppene og skulle ønske jeg hadde dem selv - tror faktisk jeg ser mer enn ham :P Jeg vet hvor mye samboeren min digger meg og kroppen min, så føler meg ikke truet om han ser litt på andre :).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mer misunnelse enn sjalusi ja!  :fnise:

Jeg føler meg ganske trygg på samboeren min, har aldri hatt noe problem når vi har vært ute og reist sammen. At han titter gjør ingenting, er jo meg han blir med hjem igjen :) og han er flink til å vise at han liker hvordan jeg ser ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke.

Ser ikke verst ut selv og dessuten er samboeren superflink til å både fortelle og vise hvor godt han liker kroppen min - selv nå som er gravid med 15 kg ekstra, slappe lår og begynnende celulitter.

Kjente nok litt på sjalusien og misunnelsen i mine yngre dager. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser flott ut, men kjenner det stikker om jeg ser kjæresten legge merke til andre flotte jenter ja. Man vil jo være den eneste kjæresten kikker på ;)

 

 



Anonymous poster hash: 7a11b...724
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ok kropp, men uansett hvor grei den er, er jeg som de fleste jenter ikke helt fornøyde. Det gjør at jeg ikke elsker å sprade i bikini (ikke at jeg har hatt sjansen ennå. Tror ikke vi i nord får sommer i år).

 

Om jeg er på stranden med typen, kommer jeg kanskje litt til å tenke på hva han tenker når Ms. Victoria's Secret kommer gående. Men jeg er mest redd for meg. Jeg blir nok litt sjalu når jeg ser noen har akkurat det jeg vil ha :P

Vet at han synes jeg er lekker uansett, men jeg vil jo nå mine mål likevel.

Du er nok ikke unormal, TS. Tror egentlig de fleste jenter tenker sånn! :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...