Gå til innhold

Flere her inne som blir gal av rot?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir i alle fall gal av andres rot. Mitt rot har stort sett et system.



Anonymous poster hash: 96a21...5e6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

 

Jeg blir i alle fall gal av andres rot. Mitt rot har stort sett et system.

Anonymous poster hash: 96a21...5e6

 

Amen to that. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tåler litt rot. Møkkete hus er enda verre.

Jeg har noen slike i omgangskretsen og jeg kvier meg å besøke dem hver gang. De går med utesko inne og det har jeg ikke noe imot, men når man tråkker på avføring med utesko så tar man det av og ikke går inn i huset med den.

Det er noen uker siden dette og det er fortsatt spor etter avføring på stuebordet deres. For å ikke snakke om badet og kjøkkenet deres.

Anonymous poster hash: 3f8e3...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler litt rot. Møkkete hus er enda verre.

 

Samme her. Går helt greit at det er litt rot hjemme (det er det stort sett pga dårlig tid om morgenen  :laugh: ), men det er som du sier verre hvis det er møkkete. Da må det støvsuges/vaskes med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skikkelig irritabel og grinete av rot. 



Anonymous poster hash: 55a0d...d1e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler litt rot. Møkkete hus er enda verre.

Jeg har noen slike i omgangskretsen og jeg kvier meg å besøke dem hver gang. De går med utesko inne og det har jeg ikke noe imot, men når man tråkker på avføring med utesko så tar man det av og ikke går inn i huset med den.

Det er noen uker siden dette og det er fortsatt spor etter avføring på stuebordet deres. For å ikke snakke om badet og kjøkkenet deres.

Anonymous poster hash: 3f8e3...2f6

Går de på stuebordet med sko?

Anonymous poster hash: 65248...d6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er befriende å komme til folk, der det ser ut som om det bor folk som lever der.

Folk som Har alt perfekt må ha et stressende liv.

Jeg liker ikke rot,men det blir det uansett i et hjem. Dårlig med lagring osv.jeg krever at kjøkken og bad er rent.

Anonymous poster hash: 65248...d6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, går greit nok med mitt eget rot, men hvis jeg hadde samboer måtte vi hatt det ryddig.

Takler ikke andres rot i mitt eget hjem.

 

Hva andre gjør hjemme hos seg selv bryr jeg meg ikke om, bare det er noenlunde rent.



Anonymous poster hash: 9b5b3...dcd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

Anonymous poster hash: ac9fc...9d1

Nei men blir gal av at du blir gal

Anonymous poster hash: e7311...e3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryr meg ikke om rot hos andre, inntil en viss grense så klart... Men om deg er rotete hjemme hos meg, noe samboer er ekspert på å få til, blir jeg skikkelig kvalm, super stresset og irritabel, får en skikkelig stresset følelse inni meg! Sliter en del med kronisk sykdom, så noen perioder blir jeg liggende veldig mye i sengen, når jeg da endelig føler meg bedre å ser rotet samboer har laget, da kollapser hjernen min... Og jeg må rydde alt med en gang samme hvor sliten jeg er!

Anonymous poster hash: 3c78b...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rot hos andre er greit så lenge det ikke er direkte møkkete i tillegg. 

rot hos meg selv er ok noen dager, det er aldri strøkent i mitt hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke rot hos meg selv, og reagerer også på rot hos andre. Jeg forventer ikke at alle skal ha det like "klinisk" rent som vi har det, men jeg synes det skal være støvfritt med rene speil og overflater. Jeg har jobbet for mange år i restaurant og service til å med ren samvittighet ha det rotete og uflidd.

Jeg er over gjennomsnittet opptatt av å ha det rent og ryddig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, men jeg blir gal av andres OCD adferd som må ha det ryddig hele tiden. Ingenting er værre enn å ha slike på besøk eller være hos slike mennesker. Selvsagt er balansen viktig, for å komme til noen som har skitne hjem hele tiden er ikke ok, men det er like gale å komme til noen som har vaskemani. Uff det er lite koselig begge deler.

Anonymous poster hash: 4d302...0e6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Bryr meg ikke om andre har det rotete, så lenge det ikke er sånn extreme hoarder-greie. Selv må jeg ha det ryddig og i orden hos meg, ellers får jeg ikke ro i sjela :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...