Gå til innhold

Faren min er rasist og hater kjæresten min


Anet

Anbefalte innlegg

Hey! Jeg er en 17år gammel jente som i snart et halvt år har vært sammen med en afrikansk gutt. Jeg har aldri hatt det så bra som jeg har det med han og jeg er kjempeforelska. Jeg har holdt forholdet unna foreldra mine, spesielt pappa fordi jeg mistenkte at han ikke ville like det. Men at det ville bli så ille visste jeg ikke. Nå har jeg fortalt han om det og han ber meg slutte å møte han. Han tror ikke på meg når jeg sier at vi har et seriøst og voksent forhold. Han sier ting som at afrikanske gutter ikke tar jenter seriøst, og at de bare er ute etter sex før de dumper deg osv. Kjæresten min har foreslått å møte han, men det er ikke faren min med på. 

Jeg føler presset fra hele familien om at jeg skal gjøre slutt. Jeg er jo kjempeglad i familien, men jeg er kjempeglad i gutten også og bør jo ikke velge mellom de! Jeg har flere venninner som dater hvem enn de faller for uten at de blir utsatt for dette. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Nå har jeg "lovet" pappa å ikke møte han, men så gjør jeg det i skjul. Og det er kjempeslitsomt. Hva skal jeg gjøre?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan berolige faren din med at alle gutter kun er ute etter sex. 



Anonymous poster hash: 51299...bef
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

du kan berolige faren din med at alle gutter kun er ute etter sex. 

Anonymous poster hash: 51299...bef

 

TRUTH!

Anonymous poster hash: 54fa4...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjæresten din stor penis?



Anonymous poster hash: 29c91...afb
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Du kan fortelle din pappa at du har dumpet ham, og blitt sammen med en 50-årig mann. Da vil han bønnfalle deg om å dumpe denne, og gå tilbake til den afrikanske gutten. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel allerede besudlet i fars øyne, så bare å fortsette forholdet med fyren. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fedre hater døttrenes menn fordi de er sjalu.

 

 



Anonymous poster hash: 5ba32...58f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren din har ingenting å si. Liker du han, så liker du han. Det er du som skal tilbringe tid med han, ikke faren din.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør faren din om han hørte på foreldrene sine da han var 17 år... Det gjorde han nok ikke. Bruk det imot han. Dessuten er du snart 18 og kan bestemme alt selv.

Bare sørg for at dere bruker prevensjon, dere er så unge enda og et barn kan gjøre ting vanskelig i den alderen.

Anonymous poster hash: 8071b...51e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Eg skjøner godt bekymringane til far din, han vil deg berre godt. Nå er eg rasist fra før av, men reint statistisk/rasjonelt sett har han heilt rett i at mannlege partnarar fra visse kulturar er litt meir risikosport for norske kvinner enn mannlege partnarar fra andre kulturar. Og blant Afrikanarar, vel der er det bl.a. mykkje mongoloid kvinnesyn ute og går, sjølv blant dei ikkje-muslimske. Han burde allikevel vere meir konstruktiv i måten å reagere på, og heller gjere ein innsats for å bli kjend med typen din som individ. Så kan han vurdere på bedre grunnlag om han passar inn i stereotypen, eller om han ikkje gjer det. Det eineste han oppnår med å gjere seg til vrang og vanskeleg alfa-pappa, er at du kjem til å tenne enda hardare på negrar i framtida. Men som sagt, han vil deg nok berre det beste.

Endret av Veslefrikk
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skjøner godt bekymringane til far din, han vil deg berre godt. Nå er eg rasist fra før av, men reint statistisk/rasjonelt sett har han heilt rett i at mannlege partnarar fra visse kulturar er litt meir risikosport for norske kvinner enn mannlege partnarar fra andre kulturar. Han burde dog vere meir konstruktiv i måten å reagere på, og heller gjere ein innsats for å bli kjend med typen din. Så kan han heller vurdere på individuelt nivå om typen din passar inn i stereotypen, eller om han ikkje gjer det. Det eineste han oppnår med å gjere seg vrang og vanskeleg, er at du kjem til å tenne enda hardare på negrar i framtida.

Herregud for en logikk.....

Anonymous poster hash: 8071b...51e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Herregud for en logikk.....

Anonymous poster hash: 8071b...51e

 

Eg la til litt mens du svarte. Men kva er det spesifikt du tykkjer er feil i det eg sa?

Endret av Veslefrikk
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan jo ikke noe for at han er svart, da... Er ikke sånn at man kunne velge. Rasisme er den mest primitive formen for kollektivisme. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er pga. penisen, i hvert fall litt. Han tenker jo at den lille dattera hennes nå blir strekket ut, og poundet av en stor kuk. Det høres kanskje barnslig ut, men det er endel av problemet.



Anonymous poster hash: 29c91...afb
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som (snart) voksen kvinne skal du ikke la noen fortelle deg hvem du er, hva du skal gjøre eller hvem du skal være sammen med.

 

Det gjelder både kjærester (uavhengig av hvor de kommer fra) og fedre. Ta dine egne valg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Han kan jo ikke noe for at han er svart, da... Er ikke sånn at man kunne velge. Rasisme er den mest primitive formen for kollektivisme. 

 

Så du meinar seriøst at du ikkje hadde tenkt over det, og vore skeptisk, dersom di dotter på 17 år blei kjærast med ein afrikanar? Typisk kvite menneske å vere så livredde for å vere rasistiske.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg la til litt mens du svarte. Men kva er det spesifikt du tykkjer er feil i det eg sa?

"Tenne hardare på.... Bla bla bla"

Om der var noe realitet i den logikken skulle jeg gått hardt etter en vis type menn, noe som ikke er tilfelle, og slettes ikke tilfelle hos de fleste.

Og forresten, er du stolt over å skrive at du er rasist? Vet du ikke at du driter deg ut med slikt all den tid ditt dna viser en miks av alle slags raser 1000 år tilbake?

Haha jeg må le av slike som deg.......

Anonymous poster hash: 8071b...51e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som (snart) voksen kvinne skal du ikke la noen fortelle deg hvem du er, hva du skal gjøre eller hvem du skal være sammen med.

 

Det gjelder både kjærester (uavhengig av hvor de kommer fra) og fedre. Ta dine egne valg. 

 

Jeg skal flytte ut når jeg fyller 18 og være selvstendig. Det endrer jo likevel ikke på holdningene til faren/familien min. Jeg får vel egentlig bare lære å leve med det. 

Btw, mange rare folk med rare holdninger her!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pga. penisen, i hvert fall litt. Han tenker jo at den lille dattera hennes nå blir strekket ut, og poundet av en stor kuk. Det høres kanskje barnslig ut, men det er endel av problemet.

Anonymous poster hash: 29c91...afb

Og hva når 2-3 babyer presdes ut, du tror vel de er som små erter i forhold?

Anonymous poster hash: 8071b...51e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du meinar seriøst at du ikkje hadde tenkt over det, og vore skeptisk, dersom di dotter på 17 år blei kjærast med ein afrikanar? Typisk kvite menneske å vere så livredde for å vere rasistiske.

Hadde jeg hørt på deg (eller pappa) hadde jeg gått glipp av den beste gutten jeg har møtt fordi han er litt mørkere i huden enn meg. Bare kjenn på hvor teit det høres ut!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...