Gå til innhold

Fikk bare 20 likes på profilbildet mitt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres helt tåpelig ut, men det gjør faktisk noe med humøret mitt! De forrige porfilbildene fikk jeg hhv. 70 og 85 likes på. Dette siste bildet var dessuten det fineste.

Haha , flere som lar likes påvirke humøret? Kanskje jeg burde ta en pause fra sosiale medier... Skiftet sent i går kveld ;P

 



Anonymous poster hash: 0c032...d27
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Kanskje jeg burde ta en pause fra sosiale medier...

Anonymous poster hash: 0c032...d27

 

 

Tja....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Ja, du bør absolutt ta en pause fra sosiale medier. Og i tillegg oppsøke psykolog



Anonymous poster hash: ab09e...034
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det sier jeg også. For en syk verden. Jeg gir blaffen i om jeg ikke får noen likes på profilbilde på face. Slike ting kunne ikke brydd meg mindre. Men så er jeg en godt voksen og plages ikke med lav selvtillit heller. Er vel noe med det tror jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trenger likes for å være i godt humør så kan det være en fordel å holde seg unna en stund ja. 
Men hvis det hjelper: Det er nok ikke alle som har fått med seg at du har skiftet profilbilde siden du gjorde det seint i går kveld. Legg ut en status, så ser folk at du har byttet. Kanskje de går innpå og trykker Like da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Høres helt tåpelig ut, men det gjør faktisk noe med humøret mitt! De forrige porfilbildene fikk jeg hhv. 70 og 85 likes på. Dette siste bildet var dessuten det fineste.

Haha , flere som lar likes påvirke humøret? Kanskje jeg burde ta en pause fra sosiale medier... Skiftet sent i går kveld ;P

 

Anonymous poster hash: 0c032...d27

 

 

Oppdaget at sånne ting betydde noe når Likes knappen kom, og siden da har jeg latt være å bry meg. Jeg bestemmer selv hva som skal påvirke hverdagen min...

Anonymous poster hash: eb25b...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange likes man får er en del av et sosialt spill, forresten. Det er for å få mennesklig nærhet... og når man bryr seg om dette er det et tegn på at man bør prøve å skape sunnere nærhet. 



Anonymous poster hash: eb25b...164
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ingen. Hvordan hadde du tatt det da?

Anonymous poster hash: f4e3a...d7c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje mange er på ferie og ikke har samme tilgang til Internett som vanlig?

Anonymous poster hash: dd94d...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så jævlig! Om jeg var deg ville jeg ringt ett krisesenter for å få hjelp med traumene du har og ett PR byrå for å markedsføre deg så du får flere likes :( Uff, ville bare sende deg en klem  :klemmer:

 

 

 

 

:ironi:

 

Det er vel det man kaller I-landsproblem...



Anonymous poster hash: d1972...002
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stakkars deg......

Hva er det med de som hyppig bytter profilbilder på face og insta? Jeg følger en par stykk som bytter bilde flere ganger i uken! Jeg fulgte også ei dame som reklamerte for instaen sin her på kg, hun bytta også veeldig ofte. Rart at voksne damer (40+) kan ha så dårlig selvtillit. Men jeg finner ikke instaen hennes i feeden min lengre, mulig kontoen er slettet? Synd igrunn.

Anonymous poster hash: 57109...772

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange er likes det samme som å være ute, eller inne.

Ser hvor gal verden er blitt.

Verden raser sammen pga likes..

Hele likes bør fjernes.

Jeg bruker den konsekvent aldri

Da kommenterer jeg heller.

Noen bytter profilbilder hele tiden. Hvorfor? Behov for å bli sett?

Så har du de som har nye selfies støtt og stadig. Det er voksne folk. Da nysminket...hva feiler det folk. Har de et sånt behov for å bli sett, likt?

Anonymous poster hash: 93478...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lett å være ungdom i dag gitt, hvis dette er greia for å bli likt. Glad jeg er oppi tredve åra og bryr meg katta om det der! Poster dessuten veldig lite Facebook. Går lei, og noen ganger tar jeg en hel måned fri fra hele greia. Anbefales! Gjør det i sommer da vel, kom deg ut! ;)

Anonymous poster hash: 51b6d...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Likes er den nye cracken. Tipper en del kvinner får kids kun fordi det generer masse likes etter at de selv har gått ut på dato. Likes-babies.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på gaten i den nye korte sommekjolen min i går. Kun femten i motsetning til sommeren før da det var minst tretti bygningsarbeidere som plystret. Kanskje jeg skal skaffe meg facebook?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likes er den nye cracken. Tipper en del kvinner får kids kun fordi det generer masse likes etter at de selv har gått ut på dato. Likes-babies.

Bra observert. Hadde Vært fint og fått noen kommentarer fra noen av de kvinnene som lever gjennom barna deres?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har ofte lurt litt på hva det er som gjør at en jente får 300 likes på bildene sine. Drar bare frem et eksempel av en jente i nærområdet. Hun er nok populær (hater det ordet der), fint utseende, flink i idrett (på lokalt nivå) og har vel noen bestevenninner som hun henger med og en gjeng utenom der igjen. Utenom fest og skole tviler jeg på at hun snakker med noen særlig mange av de som har likt bildet hennes. Jeg har alltid lurt på hva som er vitsen med å klikke en knapp for å gi henne enda mer bekreftelse. Det er ofte rare mennesker som gir slik beundring, virker nesten desperat da de aldri kommer til å få henne uansett, og de føler de må følge strømmen av å like bildet siden mange andre gutter gjør det. Jenter flest dater vel ikke flere om gangen? :P Hun er vel neppe noe unntak (da bildene var helt normale også). Jeg har alltid lurt på hva som er meningen med mindre det er et bilde av en du kjenner godt, at bildet var bra (fra en ferie eller noe sånt), eller hvis en annen fyr du gikk i klasse med hadde et bilde hvor han er på fjelltur elns og du trykker på knappen fordi det ser kult ut. 

De bildene her, hvor jenta har pyntet og sminket seg, latt noen ta bilde av henne mens hun sitter på rommet sitt og redigert det i 2 timer etterpå, spurt alle venninnene om bildet var fint, det blir jo noe helt annet. Da går det kun på bekreftelse. Hvis det er en jente jeg liker, går jeg heller bort og blir kjent med henne i den virkelige verden istedenfor å stadfeste min interesse ved å trykke på en knapp. 

 

De smarteste og mest oppegående menneskene har nesten ikke likes på bildene sine. Det betyr bare at de har god kontroll over seg selv og livet sitt. Jeg har funnet mange folk som både ser bra ut, går på prestisjestudie og virker veldig omgjengelig og hyggelig. Men de har knapt hatt likes på det ene eller andre profilbildet de har. Mulig de har ordnet det av egen vilje på en eller annen måte, men uansett.



Anonymous poster hash: b65bf...dc5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...