Gå til innhold

Hvordan har deres eks oppført seg i ettertid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter det ble slutt hvordan oppførte h*n seg, og forandret h*n seg veldig?

Det gjorde eksen i mitt tilfelle. Når vi var sammen var han den snilleste og beste fyren som støttet meg og var glad i meg. Når han gjorde det slutt med meg sa han også at han ville at vi skulle være venner, og at vi skulle være ærlige med hverandre.

Nå behandler han meg som om vi ikke var sammen i nesten 3 år og han er desperat etter andre jenter. Drikker mye, er opptatt av å vise det på snap osv at han er på fest og med andre jenter, klår på andre. Og den jenta han sa han trodde han hadde følelser for men sa til meg at det bare var en glipp etter det ble slutt- har han nå tatt kontakt med å "holder" litt på med. Han har jugd, vært frekk og kan såvidt se på meg hvis jeg møter han.

Anonymous poster hash: b4337...8ac

Helt seriøst, dette her gidder du?

Jeg hadde kuttet all kontakt med han.

Virker som han har en trang for å få deg til å reagere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt fantastisk! Har barn med x-mannen, og til tross for at jeg gikk, har han vært veldig voksen, og aldri latt det gå ut over barna! Jeg er heldig!



Anonymous poster hash: 90df9...9da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten kommer jeg aldri til å skrive "hengte", og jeg er faktisk ganske opptatt av rettskriving, tegnsetting og gramatikk. Rett eller ikke.

 

Du er opptatt av rettskrivning, men velger fortsatt både "gramatikk" og "hang" der det skal være "hengte"?

Anonymous poster hash: e02f4...b9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det ble slutt hvordan oppførte h*n seg, og forandret h*n seg veldig?  Det gjorde eksen i mitt tilfelle. Når vi var sammen var han den snilleste og beste fyren som støttet meg og var glad i meg. Når han gjorde det slutt med meg sa han også at han ville at vi skulle være venner, og at vi skulle være ærlige med hverandre. Nå behandler han meg som om vi ikke var sammen i nesten 3 år og han er desperat etter andre jenter. Drikker mye, er opptatt av å vise det på snap osv at han er på fest og med andre jenter, klår på andre. Og den jenta han sa han trodde han hadde følelser for men sa til meg at det bare var en glipp etter det ble slutt- har han nå tatt kontakt med å "holder" litt på med. Han har jugd, vært frekk og kan såvidt se på meg hvis jeg møter han.  Anonymous poster hash: b4337...8ac

Og derfor er det ikke mulig for noen som nettopp har gjoet det slutt å være venner.

" nå behandler han meg som om vi ikke var sammen i besten 3 år" skriver du. Hvordan skal han behandle deg da?

At man ikke juger er jo ikke greit,men det har da ingenting med at dere var sammen i tre år å gjøre

Anonymous poster hash: 66190...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Etter det ble slutt hvordan oppførte h*n seg, og forandret h*n seg veldig? 

 

Det gjorde eksen i mitt tilfelle. Når vi var sammen var han den snilleste og beste fyren som støttet meg og var glad i meg. Når han gjorde det slutt med meg sa han også at han ville at vi skulle være venner, og at vi skulle være ærlige med hverandre.

 

Nå behandler han meg som om vi ikke var sammen i nesten 3 år og han er desperat etter andre jenter. Drikker mye, er opptatt av å vise det på snap osv at han er på fest og med andre jenter, klår på andre. Og den jenta han sa han trodde han hadde følelser for men sa til meg at det bare var en glipp etter det ble slutt- har han nå tatt kontakt med å "holder" litt på med. Han har jugd, vært frekk og kan såvidt se på meg hvis jeg møter han. 

Anonymous poster hash: b4337...8ac

 

Den første eksen var vanskelig å samarbeide med, og det måtte vi på grunn av barn. Men han fikk ikke lov av sin nye kone å ha noe med meg å gjøre, det vil si hun måtte være til stede over alt hvor han var sammen med meg. Han kunne ikke ta en selvstendig avgjørelse uten å spørre henne først. Så for barna sin skyld så snakket jeg mer og avtalte mer med henne enn med far. Han kunne jo ikke si noe fra eller til likevel, og var kort og mutt mot meg.

Vel, til dere som tenker at hun fikk barn med ham. Så var han jo ikke slik sammen med meg. Han var kjærlig og snill, samarbeidvillig og flink pappa. Temperament hadde han når vi var sammen og han var ikke en dott, noe han tydeligvis ble med den nye kona, så ikke vet jeg hva som skjedde med den fyren. 

 

Anonymous poster hash: f3098...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var veldig grei egentlig. Vi så hverandre sjelden, han var etterhvert blitt sammen med sin eks før meg igjen, men det var vennlig når vi så hverandre. Men så etterhvert ble han sammen med en dame som stalket han når vi var sammen, og da bare overså han meg helt når vi møttes ute på bar. Det var lame, men bryr meg vel strengt tatt ikke så mye -- bare litt merkelig. Begynner å bli en stund siden.

Min eks før han slettet jeg nylig fra face. Vi har ikke sett hverandre eller pratet sammen, siden jeg gjorde det slutt (tidlig 2008).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste årene av forholdet var han utro med en kollega og sikkert flere jeg ikke vet om, prøvde seg på søsteren min over lang, lang tid, bedrev generelt psykisk terror mot meg og oppførte seg som om jeg jeg var verdiløs som menneske.

Nå holder han seg helt unna slik jeg har bedt om, heldigvis. Det føles som jeg har blitt frisk av kreft, og livet smiler! Kreftsvulsten ble operert bort uten bedøvelse, men såret har grodd og i dag er jeg helt fin. Noen varige mén har jeg nok fått, men ser ingen grunn til å pirke i operasjonssåret ved å ha noen form for kontakt med en psykopat som bare vil meg vondt.

Anonymous poster hash: 78322...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hva du skriver, men nå kan verbet henge ta objektet - så der tar du feil.

Dog har du rett i at det skal være hengte, siden det vil bøyes sterkt når henge tar objektet.

My mistake.

Ja, jeg har da heller ikke påstått at verbet henge ikke kan ta objekt? Jeg bare påpeker at det dreier seg om to forskjellige varianter som bøyes ulikt, sterkt og svakt.

Anonymous poster hash: 9241e...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klin kokos. Han ene inviterte seg selv på middag hos foreldrene mine når han visste jeg var på fest hos noen felles bekjente. Da jeg kom hjem dagen etterpå så lå han i sengen min, og var rasende fordi jeg hadde snakket med andre gutter. Han hadde brukt tiden på å snoke på min Facebook, skrevet masse dritt til masse gutter på vennelisten min osv.

Han andre var ikke så kokos, han ble bare til en liten jente. Gråt og gråt, alt skulle bli så mye bedre og han skulle skjerpe seg osv. Men forholdet vårt hadde vært helt forferdelig i månedsvis og han hadde vært så stygg i munnen mot meg, det var ingen sjanse for bedring der.

Hadde også en ex som fridde til meg, betalte masse penger for å følge etter meg på ferie, og gjorde alt for å få meg tilbake.

Jeg har en tendens til å bli lengre i et forhold enn hva som er sunt. Svelger alt for mange kameler, og jobber hardt for å prøve å fikse forholdet. Når jeg da til slutt gir opp så er det ingen vei tilbake, da har jeg brukt all min energi på å prøve å fikse. Kanskje derfor de har blitt så rare etter brudd, fordi de aldri trodde jeg faktisk kom til å dumpe dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det ble slutt var han kjempe sint og forbanna. Slang masse dritt om hvor forferdelig jeg var. Hadde ikke noe kontakt med han etter det. Før han en dag tok kontakt på sms(ett år eller to etterpå), vi snakket litt da (egentlig mest overfladisk). Så møttes vi på fest med felles venner. Det ble flere og flere fester som vi var på (har felles venner). Så forsøkte han alt mulig for å få meg tilbake igjen. Jeg var sammen med en annen en og var ikke interessert. 



Anonymous poster hash: 8526a...512
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er opptatt av rettskrivning, men velger fortsatt både "gramatikk" og "hang" der det skal være "hengte"? Anonymous poster hash: e02f4...b9e

Herregud, kan du ikke bare holde kjeft og gå å få pult?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett har de oppført seg greit. Enten et gjensidig ønske om null kontakt, eller en grei tone og en overfladisk kontakt.

Men det finnes selvfølgelig noen unntak. En pleide å oppsøke meg på jobb (butikk) og stå i et hjørne å følge med på meg eller gå etter meg og rope ting mens jeg snakket med kunder. Han ble til slutt utviset fra senteret og jeg måtte følges til toget av Securitas. En annen ringer meg med jevne mellomrom for å fortelle meg at han aldri har glemt meg (mange år, og for hans del, både en kone og noen barn siden vi var sammen). En tredje tror av en eller annen grunn det er viktig for meg å være oppdatert på livet hans, så innimellom får jeg en mail med oppsummering av hva som har skjedd siden forrige mail. Sistemann skal jeg unngå å si noe særlig om, for å unngå bråk og stengt tråd.:popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett har de oppført seg greit. Enten et gjensidig ønske om null kontakt, eller en grei tone og en overfladisk kontakt.

Men det finnes selvfølgelig noen unntak. En pleide å oppsøke meg på jobb (butikk) og stå i et hjørne å følge med på meg eller gå etter meg og rope ting mens jeg snakket med kunder. Han ble til slutt utviset fra senteret og jeg måtte følges til toget av Securitas. En annen ringer meg med jevne mellomrom for å fortelle meg at han aldri har glemt meg (mange år, og for hans del, både en kone og noen barn siden vi var sammen). En tredje tror av en eller annen grunn det er viktig for meg å være oppdatert på livet hans, så innimellom får jeg en mail med oppsummering av hva som har skjedd siden forrige mail. Sistemann skal jeg unngå å si noe særlig om, for å unngå bråk og stengt tråd. :popcorn:

 

 

Men det er jo nå det begynner å bli interessant! :popcorn:

 

Men han som stod i et hjørne og fulgte deg må det være noe galt med, det gjelder alle som har opplevd å bli forfulgt av eksen på den ene eller den andre måten, bare en ting å si: vær glad dere kom dere unna og aldri utviklet forholdet til å inneholde hele pakka (hus, barn, hytte, bil og båt og hund)

 

Mine ekser er greie folk, bortsett fra en som trakasserte meg en sommer (vi var 17 år gamle, så det var kjempeekkelt for meg) fikk slibrige brev etc, Fortrengt det.

Anonymous poster hash: 6cc95...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare hatt gode forhold til mine exer. Når jeg tilfeldigvis har truffet på noen av dem når jeg har vært ute sammen med min mann, så har de bare snakket pent om meg.

Jeg lurer på om grunnen kan være at det ble slutt straks ting begynte å skurre. Så det ble ikke samlet opp mye bitterhet. Ingen stygge brudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lindiana

Min eks og jeg kommuniserte lite etter bruddet (og i forholdet generelt), men et par måneder etter det ble slutt knuste han en rute i leiligheten min mens han var full og brøt seg inn en helg jeg (heldigvis) var borte og skrev en del mindre hyggelige ord og beskjeder til meg.

Etter et par år la han meg til på facebook selv om vi ikke skrev noe særlig til hverandre. Har ikke hørt noe fra han på ett års tid siden jeg slettet facebook-kontoen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...