Gå til innhold

Hvordan vinne ham tilbake?


Håpløs123

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha min eks tilbake. Vi var ikke sammen lenge, men han her vil jeg ha, vi hadde det så bra sammen før vi ble uenige om bla boforhold.

Han svarer ikke på meldinger eller telefoner. Og er ute på vift igjen.

Jada, jeg vet at løpet er kjørt, at han har gått videre.

Men jeg vet at han elsket meg, og var klar for en fremtid med meg. Og jeg vil ha ham dit igjen.

Men hvordan få han til å snu? Uten å høres helt gal ut, men det må da være mulig? På et snedig vis få hans oppmerksomhet igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foruten å vente noen uker, og så sende et sexy bilde med teksten "denne kroppen trenger deg", så har jeg ingen gode forslag... What to do!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med å vøre sammen med noen kår dere ikke deler likt syn på viktige ting. Slik som feks boforhold

Anonymous poster hash: d63bc...c10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi, tross alt, han er mr right. Og det med boforhold er noe som kan la seg endre, etter å ha vært sammen en god stund. Jeg vil ha ham tilbake, rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Fordi, tross alt, han er mr right. Og det med boforhold er noe som kan la seg endre, etter å ha vært sammen en god stund. Jeg vil ha ham tilbake, rett og slett.

 

Han er ikke Mr. RIght da dere ikke er sammen lenger.

Kom deg videre og slutt og mas.

Noe av det verste som finnes er masete ekser. Om han vil ha kontakt, tar han kontakt med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi, tross alt, han er mr right. Og det med boforhold er noe som kan la seg endre, etter å ha vært sammen en god stund. Jeg vil ha ham tilbake, rett og slett.

Om det kun er bagateller som gjorde at dere slo opp er vel neppe forholdet liv laga uansett

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det kun er bagateller som gjorde at dere slo opp er vel neppe forholdet liv laga uansett

Han hadde sine grunner. Jeg får la ham være. Nok fisk i sjøen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde sine grunner. Jeg får la ham være. Nok fisk i sjøen :)

Jeg synes du skal kjempe for han hvis du virkelig vil ha han ts! At for mange som gir opp for fort, og drar med seg de samme problemene inn i et nytt forhold...

 

Vent litt nå, å se om han evt tar kontakt med deg.

Anonymous poster hash: 19226...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg synes du skal kjempe for han hvis du virkelig vil ha han ts! At for mange som gir opp for fort, og drar med seg de samme problemene inn i et nytt forhold...

 

Vent litt nå, å se om han evt tar kontakt med deg.

Anonymous poster hash: 19226...a79

 

 

Problemet er bare det, å kjempe for noen blir ikke sett på som å kjempe for noen, fra den andres side. Det blir gjerne sett på som " mas", og man ender gjerne opp ennå mer såret. Spesielt om den andre er gått videre. Om den andre sitter å har det like vondt, og angrer seg, så kanskje. Men hvor ofte skjer det? Joda, TS kan jo alltids ta sjansen. Du får se om det er verdt risken å miste på stolthet og og kanskje bli mer såret og avvist. Og den er kjip å sitte med... Det er selvfølgelig lov å fortelle ham hva du mener og føler. Men thats it. Ikke jag etter ham. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over at han er borte for godt. Men å kutte så tvert, fortelle meg i det ene øyeblikket at vi er kjærester, tross det lille bråket vi har hatt, for så å slå opp og bli helt taus. Jeg får ikke engang mine ting som ligger hos ham...og han vet at det verste som han kan gjøre mot meg er å bli taus... Men, jeg slår hodet i veggen hver dag av frustrasjon, og jeg er sikker på at han digger tanken, på å gjøre meg såpass vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over at han er borte for godt. Men å kutte så tvert, fortelle meg i det ene øyeblikket at vi er kjærester, tross det lille bråket vi har hatt, for så å slå opp og bli helt taus. Jeg får ikke engang mine ting som ligger hos ham...og han vet at det verste som han kan gjøre mot meg er å bli taus... Men, jeg slår hodet i veggen hver dag av frustrasjon, og jeg er sikker på at han digger tanken, på å gjøre meg såpass vondt...

Sånne menn er ikke verdt å bruke tid eller følelser på. Jeg har tilbragt de siste årene med å bli behandlet som dritt av en møkkamannen selv, og det beste rådet jeg kan gi er å se dem for hva de er.

Gi beskjed om at du kommer da og da for å hente tingene dine, og bortsett fra det, gi faen i hele ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over at han er borte for godt. Men å kutte så tvert, fortelle meg i det ene øyeblikket at vi er kjærester, tross det lille bråket vi har hatt, for så å slå opp og bli helt taus. Jeg får ikke engang mine ting som ligger hos ham...og han vet at det verste som han kan gjøre mot meg er å bli taus... Men, jeg slår hodet i veggen hver dag av frustrasjon, og jeg er sikker på at han digger tanken, på å gjøre meg såpass vondt...

Da høres det jo ut som at han ikke er helt over deg...

 

Hvorfor ble det slutt?

Anonymous poster hash: 19226...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er definitivt over, ute på nett igjen.

Og det å ikke svare meg vet han at sårer meg max.

Har prøvd et par ganger, si at jeg kommer for å hente tingene mine. Men den ene gangen jeg kom, uten at han gadd å svare, så lå ikke tingene mine utenfor døra, som jeg ba om. Han hadde jo ikke trengt å møte meg engang...bare på pure f så ignorerer han alt...

Familien min som kjenner ham som en god gutt, skjønner heller ikke hva som skjer.... Noe gjenforening med x-kona er garantert ikke på gang....

Hvem skrudde av bryteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er definitivt over, ute på nett igjen.

Og det å ikke svare meg vet han at sårer meg max.

Har prøvd et par ganger, si at jeg kommer for å hente tingene mine. Men den ene gangen jeg kom, uten at han gadd å svare, så lå ikke tingene mine utenfor døra, som jeg ba om. Han hadde jo ikke trengt å møte meg engang...bare på pure f så ignorerer han alt...

Familien min som kjenner ham som en god gutt, skjønner heller ikke hva som skjer.... Noe gjenforening med x-kona er garantert ikke på gang....

Hvem skrudde av bryteren...

Det er nettopp denne oppførselen jeg mener at kan ligge følelser bak, hvis bruddet endte sårt for dere begge. Da vil han hevne seg. Hadde han ikke hatt følelser for deg, hadde han vel bare levert deg tingene?

Anonymous poster hash: 19226...a79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa etter et par mnd sammen, at det ville ta lang tid for ham å kunne gå ut på nett igjen, hvis det skulle bli slutt. Han var virkelig varm og "intens", en myk fyr.... Gråt en gang han trodde jeg skulle forlate ham... Men never ever om det var intensjonen, men ser at han trodde det der og da... Men jaha... Det tok ham nøyaktig en uke fra han dumpet meg til han var på nett. Så da stakk ikke følelsene hans så dypt som han sa, og som jeg trodde. Ja, han hevner seg på meg, men uvisst hvorfor. Jeg trodde vi hadde kommet oss igjennom et par kjipe ting, det var det han ga uttrykk for. Men så var det altså bare jeg, og han gjør det han kan for å såre meg.

Jeg begynner å se lyset i tunnelen, ser at jeg har det bedre uten ham. Han fortjener meg ikke. Men hver dag møter jeg på småting som minner meg på ham, og da kjenner jeg savnet komme susende, jeg har lyst til å spy...både pga savn og fordi jeg er patetisk som sitter og håper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hofmann

Jeg vil gjerne ha min eks tilbake. Vi var ikke sammen lenge, men han her vil jeg ha, vi hadde det så bra sammen før vi ble uenige om bla boforhold.

Han svarer ikke på meldinger eller telefoner. Og er ute på vift igjen.

Jada, jeg vet at løpet er kjørt, at han har gått videre.

Men jeg vet at han elsket meg, og var klar for en fremtid med meg. Og jeg vil ha ham dit igjen.

Men hvordan få han til å snu? Uten å høres helt gal ut, men det må da være mulig? På et snedig vis få hans oppmerksomhet igjen?

 

Gløym han. Det du trenger er ein rebound for å kome over han, noko du kan finne hos KG Reboundsentralen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, kanskje det...på tide å gi slipp selv om jeg ikke vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg jeg. Ble også slutt ganske brått med eksen. ( kan nesten ikke tro det er en eks plutselig. ) Og han ble taus. Jeg har holdt meg for god til å ta noe særlig kontakt. Jeg VET at det er det dummeste man kan gjøre. Har de tatt et valg, så er det ikke så mye å gjøre med det. Selv om man har tusen ting man skulle sagt. Det at han er taus, trenger jo ikke bety at han mener å såre deg, men for noen, så er det den enkleste løsningen. Det er noe feigt syntes jeg da, mens noen andre vil nok mene at man ikke trenger å prate. Er det slutt så er det slutt. MEN, tingene dine må du jo få. Jeg fikk mine ganske kjapt. De var lagt på utsiden i en pose. Kjølig som bare det. Men det er hans måte. Jeg er mer sensitiv utad, og liker å ha ordna forhold. Men nå fikk jeg det ikke sånn. og jeg gidder ikke jage etter ham. Jeg har forsøkt en gang å spør om vi ikke kunne ta en prat. Og en gang er nok! Så ikke gjør mer ut av det. Be ham for en siste gang om å legge tingene dine hos deg eller på utsiden hos ham, så DU kan gå videre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke igjennom til ham, så får gi slipp. Har ventet disse ukene at tingene mine skulle stå utenfor døra her, men kanskje han bare har kastet dem, og dermed intet å gi tilbake. Jeg har jaget ham nok, han skal få styre på, med det han enn styrer med...jeg får ikke kontakt, får ikke sagt noe mer til ham, så da får jeg gi meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...