Gå til innhold

Han skrev dette...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Løy til deg? Nå er det noe du innbiller deg igjen! Hva vet du om han faktisk glemte den eller løy om det? 

Det er du som er problemet her. Du overdriver, fantaserer, og anklager ham for å ha gjort ting han ikke har gjort hele tiden. Jeg forstår godt at han ikke orker å holde kontakt. Jeg tror det er langt mer som foregår når du sender meldinger enn hva du selv skriver. Det er nok ikke enkelte spørsmål slik som du fremstiller det i forbindelse med for eksempel helga. 

Anonymous poster hash: e6d3f...849

 

Nå antyder og synser du ganske mye rundt situasjonen pga selvopplevde og personlige ting (ellers hadde du nok ikke antydet så mye). Det gjør sikkert de fleste av oss, men man kan faktisk møte mennesker som har havnet i en livskrise med respekt og ydmykhet. 

 

Ts har i hele tråden fortalt at hun blir lei seg av situasjonen og forsøker å trekke seg unna person. Vi kan alle sammen bli avhengig av "det som lindrer smerte", og når denne personen kommer tilbake og forsøker å dra ts til seg igjen på nytt og på nytt, men ender opp med å såre henne igjen noen dager senere og bryte avtaler, så havner man i et avhengighetsforhold. 

 

Til ts: Du kan bare styre deg selv og dine egne handlinger, det er det eneste du kan endre på og justere. Om han oppfører seg sånn så er det hans liv, og slike holdninger og slik oppførsel vil ikke føre han langt. Gjør de tingene på lista til Tussi84 lenger opp her. Han kommer ikke til å endre seg, uansett hva du finner ut eller hva du mener eller hva han har gjort og ikke gjort. Jeg lover!

 

 

 

 

Anonymous poster hash: ed365...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ramse opp en hel liste som er feil i det forholdet dere har eller ikke har.

1. Dere kommuniserer dårlig med hverandre. Den ene kjefter og slenger stygge ord på sms og den andre ignorerer.

Sms er for å gi koselige meld til hverandre eller hverdagslig snakk. Krangling eller dype samtale evner tar man face til face eller i det verste fall over tlf.

2. Dere har gjort det slutt mange ganger på disse 4 årene. Dette betyr at dere ikke skal være sammen. Det er ingenting å hente her. Og man dumper heller ikke folk over sms når man er voksen.

3. Han er tilgjengelig for å så gjøre seg utilgjengelig igjen. Tegn på at han ikke er interessert nok eller mest sannsynlig leker med deg og dine føleser.

4. Du stoler ikke på han og det kanskje av god grunn. Ingen tillit og forholdet vil ryke til slutt uansett.

5. Du analyserer hver ting han gjør eller ikke gjør og tolker det til enten positivt eller negativt. Typisk oss jenter men i denne situasjonen er det beste å la være.

Kunne sikkert funnet mer.. men dette er hovedpunktene som går igjen ut i fra det jeg leser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ansvarlig for ditt liv. Hvis du har en jobb du ikke liker, er det din feil. Hvis du er i et dårlig forhold, er det du som en gang gikk inn i denne relasjonen. Hvis du ikke stoler på personer av motsatt kjønn, selv om du ble misbrukt som barn, er det fortsatt du som ikke stoler på. Beskjeden er tydelig hos McGraw: Du må slutte å være et offer! Og du må begynne å ta fullstendig ansvar for alle resultater og situasjoner i ditt eget liv. I dette sitatet er han på sitt skarpeste:

 

“You have to be a steely-eyed realist who calls it like it is, not like you want it to be.”



Anonymous poster hash: ed365...aca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest alt inne i denne tråden. Men for meg virker det som at han vet at han kan behandle deg dårlig. For du er der uansett. Ja, du sier ditten og datten. Dere kan ha pause i noen måneder, men tror kanskje han vet at du alltid kommer tilbake. Tror også han føler seg innesperret av deg. Du analyserer og skal tyde alt hele tiden, og selvfølgelig til det verste. Det er helt sikkert lettere for han å si at han glemte mobilen hjemme osv., enn å faktisk si hva sannheten er. Om det er en annen dame eller om det er noe helt annet. Virker også på meg som at du ikke evner å se hans situasjon. Hvordan hadde du følt deg om han satt og stirra på mobilen hele dagen og analyserte klokkeslett og satt og skrev opp alle dine handlinger mot han? Og du i tillegg visste at han analyserte absolutt ALT i verste mening.

 

Lurer også på hvorfor du gidder dette? Syns du det ser ut som dere har en fin fremtid sammen fremover? Han er tydeligvis en person som kommer med unnskyldninger enn å fortelle deg sannheten. Det er mangel på kommunikasjon mellom dere, om det er han eller deg er vanskelig for meg å si. Men virker hvert fall som dere ikke er en bra match på det. Tror også at om dette skal fungere må dere starte med en åpen kommunikasjon hvor dere legger ALT negativt bak dere og starter med blanke ark. 

 

Dessverre, ser det ut som dere har kommet inn i en veldig mørk sirkel hvor begge står på sitt. Du analyserer og tolker alt i verste mening. Han tør ikke kommunisere med deg og være ærlig mot deg med hva enn han gjør. 

 

Uansett, hvor mange tråder du poster om denne gutten. Vil INGEN på KG kunne svare deg sikkert på om det er en dame han driver med eller hva enn det er. Kanskje han til og med vil være med andre kompiser enn deg. Hva vet vel vi. 



Anonymous poster hash: fea58...600
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 4 år har du klamret deg fast i denne gutten på jakt etter kjærlighet. Han har vært fram og tilbake og akkurat når du vil gi opp har han gitt deg håp og du faller tilbake på de samme sporene. Vi skal ikke mer enn noen dager tilbake der hvor du gjorde det slutt før dette. Hva skjedde? Han tok kontakt og ville møte deg. Det som skjedde da var at du glemte på en måte at du hadde gjort det slutt et par dager i forveien. Da var det på en måte glemt. Han gav deg nok et håp og du bet på atter engang. Han stilte ikke opp som du skrev og ja det er dårlig gjort ovenfor deg. Men atter igjen viser dette igjen at han bare holder deg på gress og leker med deg. Om noen dager vil han mest sannsynlig ta kontakt igjen å komme med gloser om at du er spesiell eller lignende. Mest sannsynlig vil du falle for det igjen. Du vil falle tilbake i samme mønster gang på gang om du ikke Gjør endringer. Du burde gå gjennom dette... eller gjøre følgende.

1. Slett, og blokker både nr og navn på mobil og alle sosiale medier.

2. La være å svare når han ringer eller sender sms. Ikke skriv eller ring til han eller uansett hva det er.

3. Ikke la han ha makt over deg. En sms du svarer på er det kun han som vinner på.

4. Se at det ikke blir dere to.

5. Han er destruktiv for deg

6. Du stoler ikke på han

7. Du kan finne bedre og en snill mann

8. Vær gjerne sint på det han har gjort men prøv å gi litt faen og ikke fortell hvor sint du er til han. Jeg bryr meg ikke holdningen fungerer fint ofte.

9. Ikke møt han.

10. Ikke snakk med venner av han for å høre om hvordan han har det.

Du må videre. Ved hver kontakt så vinner han, ikke du. Du snakker noe om spesiell kontakt, men kanskje dette er noe du tror på. Kanskje dette ikke er spesielt for han i det hele tatt. Uansett noen ganger er det beste å ikke få svar. Det er heller bedre å bare komme seg videre fra folk som behandler enn som søppel. Du har fått svarene dine. Han er ikke til å stole på. Og uansett om han har andre eller ikke så stoler du så lite på han at et forhold mellom dere to er dødt i lengden uansett. Du kaster bort mange verdifulle år av livet ditt på han her. Det er på tide å snu og gå den andre veien. Vekk fra han og finn heller en fyr som du kan stole på.

Tusen takk for et utfyllende svar og gode råd. Du får meg til å tenke. Det vonde er at jeg ikke vet, men det jeg vet er at jeg ikke har tillit til han og det er jo nok. Hvordan ha tillit til en som lyver? 

 

Når jeg nevner spesiell kontakt, så har vi det på tross av alt dette. Han hadde ikke giddet å bruke så mye tid på meg ( som holder han på avstand intimt ), hvis det ikke lå noen følelser der, som noen tidligere her nevnte. Ting han har skrevet i brev til meg( hånskrevet ) som han har sendt, mailer osv. Så det er noe der , og det er det som gjør det så vanskelig. Men er han ikke til å stole på, holder det ikke for meg. Da blir det tomme ord, selv om han mente de der og da. Han har sagt en gang at jeg kanskje er hun som får han til å holde på han, men han har jo tydeligvis ikke vist det hittil. Men han synes jeg er streng/gir han mye motstand. Men hvis jeg ikke er det, tråkker han på grensene mine, han prøver alltid å tøye strikken lenger. Og da må jeg beskytte meg selv, så trekker meg tilbake uten kontakt. 

 

 

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Løy til deg? Nå er det noe du innbiller deg igjen! Hva vet du om han faktisk glemte den eller løy om det? 

Det er du som er problemet her. Du overdriver, fantaserer, og anklager ham for å ha gjort ting han ikke har gjort hele tiden. Jeg forstår godt at han ikke orker å holde kontakt. Jeg tror det er langt mer som foregår når du sender meldinger enn hva du selv skriver. Det er nok ikke enkelte spørsmål slik som du fremstiller det i forbindelse med for eksempel helga. 

Anonymous poster hash: e6d3f...849

 

Hvis du har lest grundig hva jeg har skrevet flere ganger, er det tydelig at han hadde mobilen da jeg tok kontakt, så han LØY. 

 

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Nå antyder og synser du ganske mye rundt situasjonen pga selvopplevde og personlige ting (ellers hadde du nok ikke antydet så mye). Det gjør sikkert de fleste av oss, men man kan faktisk møte mennesker som har havnet i en livskrise med respekt og ydmykhet. 

 

Ts har i hele tråden fortalt at hun blir lei seg av situasjonen og forsøker å trekke seg unna person. Vi kan alle sammen bli avhengig av "det som lindrer smerte", og når denne personen kommer tilbake og forsøker å dra ts til seg igjen på nytt og på nytt, men ender opp med å såre henne igjen noen dager senere og bryte avtaler, så havner man i et avhengighetsforhold. 

 

Til ts: Du kan bare styre deg selv og dine egne handlinger, det er det eneste du kan endre på og justere. Om han oppfører seg sånn så er det hans liv, og slike holdninger og slik oppførsel vil ikke føre han langt. Gjør de tingene på lista til Tussi84 lenger opp her. Han kommer ikke til å endre seg, uansett hva du finner ut eller hva du mener eller hva han har gjort og ikke gjort. Jeg lover!

 

 

 

 

Anonymous poster hash: ed365...aca

 

Takk, du har rett i det du skriver. Han er som han er.

 

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk for et utfyllende svar og gode råd. Du får meg til å tenke. Det vonde er at jeg ikke vet, men det jeg vet er at jeg ikke har tillit til han og det er jo nok. Hvordan ha tillit til en som lyver? 

 

Når jeg nevner spesiell kontakt, så har vi det på tross av alt dette. Han hadde ikke giddet å bruke så mye tid på meg ( som holder han på avstand intimt ), hvis det ikke lå noen følelser der, som noen tidligere her nevnte. Ting han har skrevet i brev til meg( hånskrevet ) som han har sendt, mailer osv. Så det er noe der , og det er det som gjør det så vanskelig. Men er han ikke til å stole på, holder det ikke for meg. Da blir det tomme ord, selv om han mente de der og da. Han har sagt en gang at jeg kanskje er hun som får han til å holde på han, men han har jo tydeligvis ikke vist det hittil. Men han synes jeg er streng/gir han mye motstand. Men hvis jeg ikke er det, tråkker han på grensene mine, han prøver alltid å tøye strikken lenger. Og da må jeg beskytte meg selv, så trekker meg tilbake uten kontakt. 

 

 

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

 

 

Herregud hvorfor leggger du så mye i håndskrevet brev. Kanskje han ikke har PRINTER.

Anonymous poster hash: 2859f...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Herregud hvorfor leggger du så mye i håndskrevet brev. Kanskje han ikke har PRINTER.

Anonymous poster hash: 2859f...7f3

 

Det er hva han skriver, om de er håndskrevne eller ei. Han har printer.

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Herregud hvorfor leggger du så mye i håndskrevet brev. Kanskje han ikke har PRINTER.

Anonymous poster hash: 2859f...7f3

 

Det er vel naturlig å legge vekt på et håndskrevet brev? Er det ikke det man bør gjøre når man får brev, eller bør man si "æsjch har du ikke printer? skal jeg ta deg seriøst når du sender brev til meg??!"

 

Grunnen til at TS legger vekt på det han sier og det han skriver, er fordi han er en nær relasjon og man blir rett og slett opphengt i hverandre sådan. Noen er dritt, da...og da ender man opp her.

Anonymous poster hash: ed365...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært denne mannen så hadde jeg holdt meg laaaaangt unna deg. Herregud så slitsomt det må være å konstant være på vakt og forklare seg. Det du gjør er helt sykt, og du har helt tydelig psykiske lidelser du bør gjøre noe med. Han blir jo helt kvalt og drevet bort til andre

Anonymous poster hash: 6c930...043

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal han ikke være med andre når du ikke har gitt ham sex i 4 ÅR?



Anonymous poster hash: 2859f...7f3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt frustrasjonen og mistanken din ts, det gjør jeg virkelig. Og jeg tror også at han lyver og treffer andre kvinner og evt gjør andre ting når han plutselig er utilgjengelig til tross for eget initiativ. Du kan begynne å lure på hva som egentlig foregår, om han treffer andre, besøker kompiser, om han bruker stoffer eller om han er småkriminell.

At du føler kontakten mellom dere er spesiell kan være en manipulering fra hans side, for da vil du alltid være litt tilgjengelig til tross for alle mistankene dine. At han har skrevet brev kan like gjerne være et manipulerende spill for å få deg, men samtidig som han ikke helt oppnår det han vil bruker han imot deg at han like godt kan være utro fordi du likevel vil mistenke han for det. Fra hans side er det bare et spill og ingenting ekte. Derfor tror jeg ikke at du noensinne vil få klarhet i tingene og få vite den fullstendige sannheten, for den vil han vri på etter eget hode til du mister all oversikt og klikker på han. Senere kan han da bruke deg og deres historie mot andre mennesker for å få de til å synes synd på han.

Dessverre er det du som vil sitte med spørsmålene, tvilen og smerten inntil du en dag gir helt slipp på han. Og for å komme dit, er du dessverre nødt til å slette og blokkere han på alle områder i livet ditt og gå videre.

Jeg forstår deg så godt, da jeg har vært der selv.

Anonymous poster hash: 62e77...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner godt frustrasjonen og mistanken din ts, det gjør jeg virkelig. Og jeg tror også at han lyver og treffer andre kvinner og evt gjør andre ting når han plutselig er utilgjengelig til tross for eget initiativ. Du kan begynne å lure på hva som egentlig foregår, om han treffer andre, besøker kompiser, om han bruker stoffer eller om han er småkriminell.

At du føler kontakten mellom dere er spesiell kan være en manipulering fra hans side, for da vil du alltid være litt tilgjengelig til tross for alle mistankene dine. At han har skrevet brev kan like gjerne være et manipulerende spill for å få deg, men samtidig som han ikke helt oppnår det han vil bruker han imot deg at han like godt kan være utro fordi du likevel vil mistenke han for det. Fra hans side er det bare et spill og ingenting ekte. Derfor tror jeg ikke at du noensinne vil få klarhet i tingene og få vite den fullstendige sannheten, for den vil han vri på etter eget hode til du mister all oversikt og klikker på han. Senere kan han da bruke deg og deres historie mot andre mennesker for å få de til å synes synd på han.

Dessverre er det du som vil sitte med spørsmålene, tvilen og smerten inntil du en dag gir helt slipp på han. Og for å komme dit, er du dessverre nødt til å slette og blokkere han på alle områder i livet ditt og gå videre.

Jeg forstår deg så godt, da jeg har vært der selv.

Anonymous poster hash: 62e77...cfe

Takk for svar. Du ser ut til å skjønne. Ja, det er når han plutselig blir utilgjengelig, at noe skurrer. Mener ikke man skal være tilgjengelig 24/7, på ingen måte, men de gangene det skjer , blir han borte, og han kommer alltid med dumme forklaringer som at mobilen lå i lomma, var på lydløs, glemte mobilen osv. Hvem har mobilen på lydløs når man har avtale med noen? Han ventet jo på mld fra meg, på lørdag , da han selv tok initiativet til å invitere meg med. Da blir man ikke bare borte, uten å gi beskjed!

 

Kan du skrive hvorfor du tror han treffer andre, utifra det jeg nevner?

 

Du skriver du kjenner til det fra tidligere. Kan du si litt om det? Føler du at han hadde psykopatiske trekk/mangel på empati?

 Det er akkurat det at han ofte vrir og vender på ting, som gjør meg så forvirret. Som om han f.eks ikke husket at han hadde laget en avtale med meg, da han til slutt ringte meg opp lørdags kveld kl 23...

 

 

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev, som jeg nevnte igår mld om at det er over og at han må hente det som er sitt, innen et klokkeslett idag, noe han selvsagt ikke gjorde. Har ikke hørt et pip. Men sånn er han. Stoltheten lenge leve, men også egoistisk. Ønsket å bli ferdig med det idag. Jeg nevnte og at jeg ville ha det som er mitt, noe han kunne ta med, men nå blir det vel stille et par mnd. Har spurt om dette ved tidligere "avskjeder" eller hva jeg skal kalle det, men jeg får det aldri tilbake.

 

Angående det jeg skrev og hvordan han var på lørdag : burde han ikke sagt unnskyld hvis han ønsket å få det til å fungere?

 

Ts



Anonymous poster hash: b95e3...530
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg aldri hører fra han mer...Han takler dårlig å bli avvist..

 

 

Ts



Anonymous poster hash: b95e3...530
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig jeg aldri hører fra han mer...Han takler dårlig å bli avvist..

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Akkuratt DET gjør tydeligvis du også.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest tråden i ny og ne sitter jeg igjen med et spørsmål. Er du sikker på at det ikke er rus/alkoholmisbruk inni bildet?

Anonymous poster hash: 911dc...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest tråden i ny og ne sitter jeg igjen med et spørsmål. Er du sikker på at det ikke er rus/alkoholmisbruk inni bildet?

Anonymous poster hash: 911dc...565

Det tenker jeg også-aner du noe om det, ts?:-)

Anonymous poster hash: 0f859...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest tråden i ny og ne sitter jeg igjen med et spørsmål. Er du sikker på at det ikke er rus/alkoholmisbruk inni bildet?

Anonymous poster hash: 911dc...565

Hvorfor tenker du det? Har du problemer med det selv, og kjenner igjen tegn?

 

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...