Gå til innhold

Kunne du gått ut med en som ikke har bøker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Peanut

Hvem kjøper bøker nå uansett? Finner det meste i digitalformat nå.

 

:blink:  Jeg for eksempel er en boksniffer, og det er bare ikke mulig å lukte en digital bok, dessuten liker jeg å kjenne papir mellom fingrene mine. Så jeg er en sånn som kjøper ekte bøker og ikke digitalt.  :3

Dessuten fungerer ikke elbøker særlig lenge hvis det ikke er tilgang på elektrisitet eller annet batteri. :3 

 

Ellers så er jeg nok å betrakte som sapioseksuell- samme hvordan man har fått sin intelligens fra så lenge man har en i det minste, og kan litt av hvert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jean Valjean

 

Eh, ok?

 

Elbøker er bøker det også, og du blir ikke mer smartere av å lese vanlige bøker, hvis det er det du tror ;)

 

Hva du anerkjenner som bøker, er ganske irrelevant, innholdet er uansett det samme. 

Anonymous poster hash: 3e62b...535

 

 

Det er også irrelevant hva du mener om hva jeg mener.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg synes dette er så merkelig... Jeg leser ikke skjønnlitteratur overhodet, men har da aldri hatt problemer med å få meg venner eller kjæreste. Jeg studerer til å bli psykolog, så vil si at jeg er reflektert og klarer meg fint her i verden uansett. Jeg har normale interesser, har aldri problemer med å finne samtaleemner og har masse til felles med de aller fleste. Hvor kommer disse holdningene fra, hvor man ikke kan date noen som ikke leser? 

Anonymous poster hash: 779a6...ec7

 

Du studerer til å bli psykolog, men du har ingen bøker og leser ikke? Bøker er ikke ensbetydende med skjønnlitteratur. 

 

 

Jeg synes det er litt bekymringsverdig å ikke ha noen bøker. 

Anonymous poster hash: 6e079...45a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke det første jeg ville spurt en date om. Og hva er galt med å bruke biblioteket?



Anonymous poster hash: 5c891...d5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo an å låne bøker også :) men jeg vil neppe gått ut med noen som aldri har lest en bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du studerer til å bli psykolog, men du har ingen bøker og leser ikke? Bøker er ikke ensbetydende med skjønnlitteratur. 

 

 

Jeg synes det er litt bekymringsverdig å ikke ha noen bøker. 

Anonymous poster hash: 6e079...45a

 

Som jeg skrev så leser jeg ikke skjønnlitteratur, men jeg leser selvsagt pensum og mer til, men kun fordi det er relevant til utdannelsen min og senere jobb. 

Anonymous poster hash: 779a6...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Som jeg skrev så leser jeg ikke skjønnlitteratur, men jeg leser selvsagt pensum og mer til, men kun fordi det er relevant til utdannelsen min og senere jobb. 

Anonymous poster hash: 779a6...ec7

 

Det finnes forresten også andre måter å tilegne seg informasjon på enn ved å lese bøker, som dokumentarer, artikler, diskusjoner og forelesninger, både på nett og live.

Anonymous poster hash: 779a6...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Ja, det skjer stadig vekk. Kan ikke la være å gå en tur eller jobbe i hagen fordi venner ikke har bøker.

"Nei, gidder ikke å bli med ut, du har jo ikke bøker".. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit for meg at han ikke eier bøker (både fysiske bøker og e-bøker), for da blir det bare mer plass til mine egne bøker. Men jeg setter fortsatt pris på en partner som har interesse for å lese, siden dette er noe jeg selv bruker store deler av fritiden min på. Det er likevel ikke noe must vil jeg tro når det kommer til stykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen bøker jeg...
Rett og slett fordi jeg ikke har plass til det :(

Men den dagen jeg får plass, ja da! Da kjøper jeg bøker igjen :)

Så inntil videre...
Hadebra menn, som velger bort damer som ikke har bøker :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes forresten også andre måter å tilegne seg informasjon på enn ved å lese bøker, som dokumentarer, artikler, diskusjoner og forelesninger, både på nett og live.

Anonymous poster hash: 779a6...ec7

Jeg er så enig med deg! Faglitteratur synes jeg man finner av god kvalitet på nett også. Skjønnlitteratur er for meg kjedelig, jeg er rett og slett ikke interessert i oppdiktede historier.

Anonymous poster hash: d6b23...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du gått ut med en som ikke har bøker?

Anonymous poster hash: 1c56b...048

Ja, om han har kindle. Bøker er laget av regnskogen, en uting synes jeg.

Anonymous poster hash: c1b08...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink:  Jeg for eksempel er en boksniffer, og det er bare ikke mulig å lukte en digital bok, dessuten liker jeg å kjenne papir mellom fingrene mine. Så jeg er en sånn som kjøper ekte bøker og ikke digitalt.  :3

Dessuten fungerer ikke elbøker særlig lenge hvis det ikke er tilgang på elektrisitet eller annet batteri. :3 

 

Ellers så er jeg nok å betrakte som sapioseksuell- samme hvordan man har fått sin intelligens fra så lenge man har en i det minste, og kan litt av hvert.

 

 

Hvorfor sniffer du bøker? =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, da hadde det vært noe fundamentalt feil med mannen. Jeg kunne levd med at han sverget til ebøker, men... Skeptisk.

Anonymous poster hash: b790b...c3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sniffer du bøker? =D

De lukter jo godt!

Anonymous poster hash: b790b...c3c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva folk har av eiendeler burde jo ikke ha betydning, men litt rart å ikke ha ei eneste bok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er så enig med deg! Faglitteratur synes jeg man finner av god kvalitet på nett også. Skjønnlitteratur er for meg kjedelig, jeg er rett og slett ikke interessert i oppdiktede historier.

Anonymous poster hash: d6b23...a50

Kjedelig? Wow, det sier meg at du har lest for lite. Det er mange bøker som er samfunnskritiske og som det ligger mye research bak. Ikke all skjønnlitteratur er oppdiktede historier.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig? Wow, det sier meg at du har lest for lite. Det er mange bøker som er samfunnskritiske og som det ligger mye research bak. Ikke all skjønnlitteratur er oppdiktede historier.

Ja, det er jeg klar over. Dette har med interesse å gjøre, jeg liker ikke å ta inn informasjon gjennom skjønnlitteratur. Jeg er over 40 år og har lest mange bøker, også mange skjønnlitterære. Dokumentarer, biografier og faglitteratur interesserer meg, folk er forskjellige. (Jeg ser heller ikke serier eller filmer som er oppdiktet, uansett hvor samfunnskritiske de måtte være..)

Anonymous poster hash: d6b23...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig! Mannen min har mange interessante sider og interesser selv om han kun eier ei bok eller to. Jeg har en haug bøker fordi jeg elsker å lese :)

Anonymous poster hash: a4018...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...