Gå til innhold

Har du alltid fått han du vil ha?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er vitsen med å gå inn i forhold om du er innstilt på at det tar slutten innen 5 år uansett. Kanskje du skulle vært mer kresen og kanskje du skulle prøvd å "fått" noen menn slik at de faktisk ble?

Anonymous poster hash: e061a...d6c

Jeg forventer ikke at forhold dør innen 5 år, men det var et svar til kommentaren jeg siterte :) mer kresen enn jeg er får jeg ikke blitt.

Anonymous poster hash: e39ae...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg fikk han jeg ville ha. Og han ville ha meg. Så han beholder jeg.

Anonymous poster hash: 342fd...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke alltid fått de jeg vil ha.

Har blitt avvist i bøtter og spann av folk. Folk jeg likte fordi jeg trodde vi hadde en connection og en gjensidig interesse, mens det egentlig bare har vært jeg som har vært gira på mine egne hormoner. Dette er åpenbart for dem før det er for meg, så da har dem avvist meg og evt ikke pratet videre med meg. Har selvsagt ikke blitt av samtlige, men er nok blitt det av flesteparten av dem jeg har prøvd meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Har fått de jeg ville ha 2 ganger. De resterende 3 var jeg bare sammen med fordi de var interesserte i meg og jeg ikke fikk den jeg egentlig ville ha.

Var veldig sjenert i mine yngre år og turte aldri snakke med gutter jeg likte. Og fikk jeg noe av dem så var det sex. Som oftest i fylla, fordi det var kun da jeg turte vise interesse. Og det ble med det.

Så jeg kan jo takke meg selv;)

Endret av Hakkepeiling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, jeg fikk jo aldri han jeg var dødsforelsket i tidlig i tenårene! Jeg var ikke hans type, hverken blond, silikonpupper eller sminkedukke! Haha! :)

Men bortsett fra det har jeg fått det som jeg vil, ja. Mest fornøyd med den siste kapringen, selvsagt, og når han vil ha meg også, ja da beholder jeg han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 2 jeg ville ha, som jeg ikke fikk. Ene fikk jeg i 2 år, men da ville han ikke mer. Jeg ville gjort hva som helst for å få han videre.

Så for 2 år siden møtte jeg en mann jeg forelsket meg i, han kunne ha meg som pulevenn men, ikke noe mer. Jeg ønsket ikke det. Men vi ble bestevenner. Og litt over 1 år igjen, så tok jeg opp at jeg fortsatt hadde følelser for han. Han gikk da jevnlig og pratet om at vi måtte gifte oss, og flørtet kronisk. Men ha meg som kjæreste ville han ikke. Selv om jeg var det mest fantastiske menneske på denne jord.



Anonymous poster hash: f056a...182
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke alltid fått den jeg ville ha. Men jeg har aldri nøyd meg med nr to. Når jeg ikke fikk den jeg ville ha, var jeg singel til det dukket opp en ny nr 1. Han jeg har nå vil jeg aldri bytte ut, og jeg har vært gift ned ham i 20 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått de jeg har vært mest interessert i og har måttet ta til takke med en god nr 2. Jeg er rett og slett for stygg for de jeg aller helst gjerne skulle datet :)

Anonymous poster hash: c5f36...073

Men antakelig full av sjarme :). Og det er minst like tiltrekkende som et pent ytre :)

Anonymous poster hash: bf603...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg ble 17-18 var jeg veldig lite populær blant gutta. Alltid misunnelig på de andre som hadde kjæreste.

Da jeg ble ca 18 var jeg plutselig blitt en "babe" som noen sa. Så da fikk jeg draget.

Så ja, har ofte fått de jeg ville ha, men ennå ikke funnet kjærligheten, bare dårlige forhold.



Anonymous poster hash: 626bb...707
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Siden denne tråden er lik en jeg tenkte å opprette, skriver jeg her. Har hørt "ingen kan få hvem de vil".. Men vet faktisk om ei som har fått oppmerksomhet uansett hvor hun har vært. Hun har altid hatt kjæreste og tror hun dumpet de begge. Hun fant en ny, men exen hennes betalte regningene hennes. Hun gikk etter hvert tilbake til han. Selv har jeg og fått mye oppmerksomhet fra menn. Men ikke fått følelser for noen, men har bare vært uheldig med mine forelskelser..da de har vært psykisk syke eller oppte, og var det sistnevnte så følte jeg ikke for å gjøre noe med det. Nå er jeg forelsket i rn jeg har kjent i flere år..men pga masse negative tanker rundt det med forelskelse som; "han er sikkert den 1 av 100 jeg ikke kan få", "er 24 år så det blir slutt likevel, bare fordi noe mellom himmel og jord bestemmer at kjærligheten skal være vanskelig ", osv. Er det slik at de med posetive opplevelser lettere får type, da det har gått gjennom "filteret " at dette går bra?

Anonymous poster hash: 2a406...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja :)

Ja for hva?:)

Anonymous poster hash: 2a406...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og bra er det :fnise:
Da mine første forelskelser viste seg å være rundbrennere, eplekjekke og drittsekker av menn, så veldig glad for at jeg ikke fikk noen av dem...Da de guttene fikk kallenavnet "hjerteknusere" på bygda og det med en grunn... x)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja for hva?:)

Anonymous poster hash: 2a406...e0e

Jeg svarte på spørsmålet, ja jeg har faktisk alltid fått han jeg vil ha :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her inne har fått DRØMME- mannen/kvinnen. Vær ærlig nå. Drømmekvinnen er ei dødslekker rik hollywoodstjerne som samtidig har alle kvaliteter jeg ser på som bra.:) Jada man kan finne noen man er fornøyd med, men er ikke den største drømmedama man kan tenke seg. Shakira, j.lopez, beyonce, rhianna osv er drømmedamer.:)

Anonymous poster hash: 1816e...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke da jeg var yngre, men etter jeg har "vokst" meg til har jeg aldri hatt problemer.

Anonymous poster hash: 1678d...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her inne har fått DRØMME- mannen/kvinnen. Vær ærlig nå. Drømmekvinnen er ei dødslekker rik hollywoodstjerne som samtidig har alle kvaliteter jeg ser på som bra.:) Jada man kan finne noen man er fornøyd med, men er ikke den største drømmedama man kan tenke seg. Shakira, j.lopez, beyonce, rhianna osv er drømmedamer.:)Anonymous poster hash: 1816e...a81

Hvor overfladisk går det egentlig ann å bli?! Alle setter ikke penger og skjønnhet som hovedprioritert i et parforhold. Jeg tror de fleste oppegående ektemenn hadde valgt bort shakira fremfor kona si. Hadde hatt valget mellom en hot rik mannlig stjerne og min nåværende ektemann hadde jeg uten tvil valgt mannen min på nytt.

Uansett, til spørsmålet, jeg har aldri blitt avvist av en mann (med unntak av en gang på barneskolen, men det teller vel ikke helt). Jeg har heller ikke prøvd meg på så veldig mange menn siden jeg stort sett er vant til at de kommer til meg.

Anonymous poster hash: 1678d...df1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...