Gå til innhold

Har du alltid fått han du vil ha?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har jeg prøvd å forklare. Det kan hende du alltid faller for feil person.

Ingen kan få hvem som helst, og ingen er attraktive for absolutt alle. Et eksempel - jeg har aldri forstått hvorfor George Clooney stadig blir kåret til verdens mest sexy mann, men betyr det at han ikke er attraktiv?.

Ja, og om man faller for feil person så må det jo være noe ved denne personen, som gjør at man ikke får vedkomne. Altså at vedkomne ikke syns du er attraktiv nok. Dermed er man uattrakiv i vedkomnes øyne.

Ja, Clooney er attrakiv. Men han velger bort damer som ikke er attraktive for ham. Så enkelt er det.

Dere som ikke får den dere vil ha må jobbe med å bli attraktive. Utseendet er et must, og så kommer selvfølgelig personlighet. Lær dere noen ferdigheter som andre kvinner mangler. Vit hva menn vil ha. Gjør dere attraktive, damer. Så "får" dere mannen dere aldri fikk før.

Anonymous poster hash: e061a...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det kommer til sex har jeg alltid fått de jeg vil ha, men veldig få av de har vært interessert i noe fast da jeg har vært kronisk på å bare gå etter drittsekker. Nå er jeg sammen med en jeg i utgangspunktet absolutt ikke var interessert og som jeg ikke ville ha, og har aldri vært mer forelsket eller fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til sex har jeg alltid fått de jeg vil ha, men veldig få av de har vært interessert i noe fast da jeg har vært kronisk på å bare gå etter drittsekker. Nå er jeg sammen med en jeg i utgangspunktet absolutt ikke var interessert og som jeg ikke ville ha, og har aldri vært mer forelsket eller fornøyd.

Så da er svaret nei, du får ikke de du vil ha?

Anonymous poster hash: e061a...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og om man faller for feil person så må det jo være noe ved denne personen, som gjør at man ikke får vedkomne. Altså at vedkomne ikke syns du er attraktiv nok. Dermed er man uattrakiv i vedkomnes øyne.

Ja, Clooney er attrakiv. Men han velger bort damer som ikke er attraktive for ham. Så enkelt er det.

Dere som ikke får den dere vil ha må jobbe med å bli attraktive. Utseendet er et must, og så kommer selvfølgelig personlighet. Lær dere noen ferdigheter som andre kvinner mangler. Vit hva menn vil ha. Gjør dere attraktive, damer. Så "får" dere mannen dere aldri fikk før.

Anonymous poster hash: e061a...d6c

Jeg ville ha valgt bort Clooney, men det betyr ikke at han må jobbe med å bli mer attraktiv. Det betyr bare at han (i dette svært virkelighetsnære eksemplet :ler2:) har falt for feil dame.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha valgt bort Clooney, men det betyr ikke at han må jobbe med å bli mer attraktiv. Det betyr bare at han (i dette svært virkelighetsnære eksemplet :ler2:) har falt for feil dame.

Nettopp. Og hvis han da gang på gang blir avvist, så er han ikke så attraktiv som han trodde. Da må han bli mer attraktiv.

Det er jo akkurat det jeg sier. Kvinner som blir avviste gang på gang av menn de finner attraktive er ikke så attraktive som de tror.

Anonymous poster hash: e061a...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så korttenkt av dere som mener at en "ikke er så attraktiv" som en tror selv. Vel.. Dersom jeg nå faller for en jeg avviste tidligere...og blir avvist om jeg prøver meg nå.. Er det da jeg som er blitt mindre attraktiv, eller han som har blitt mer? Var forelska i en for 5 år siden, som ikke hadde draget i det hele tatt. Jeg har derimot alltid hatt draget, men dette var den ene jeg ville ha da. Jeg skjønner virkelig ikke hva dere mener når dere skriver "da er du ikke attraktiv nok". Så...jeg har avvist alle som har prøvd seg.. Faller svært sjelden for noen. Er jeg VELDIG attraktiv jeg da? Siden alle ikke er nok..? Så dette betyr da altså, at jeg kan gå bort til en mann som har dame, og si; "jeg vil date deg...dump henne" , og han vil altså date meg med en gang.. Vel, det er isåfall slik enkelte får det til å virke som :P

Anonymous poster hash: fb7da...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe så korttenkt av dere som mener at en "ikke er så attraktiv" som en tror selv. Vel.. Dersom jeg nå faller for en jeg avviste tidligere...og blir avvist om jeg prøver meg nå.. Er det da jeg som er blitt mindre attraktiv, eller han som har blitt mer? Var forelska i en for 5 år siden, som ikke hadde draget i det hele tatt. Jeg har derimot alltid hatt draget, men dette var den ene jeg ville ha da. Jeg skjønner virkelig ikke hva dere mener når dere skriver "da er du ikke attraktiv nok". Så...jeg har avvist alle som har prøvd seg.. Faller svært sjelden for noen. Er jeg VELDIG attraktiv jeg da? Siden alle ikke er nok..? Så dette betyr da altså, at jeg kan gå bort til en mann som har dame, og si; "jeg vil date deg...dump henne" , og han vil altså date meg med en gang.. Vel, det er isåfall slik enkelte får det til å virke som :P

Anonymous poster hash: fb7da...52e

Det blir mer komplekst siden du avviste han før. Hadde du ikke avvist han før, og han avviser deg så ja. Da syns han du ikke er attraktiv nok.

Det at du avviser mange og ikke faller for noen gjør deg ikke attraktiv, det gjør deg kresen.

Og sier du det til en mann som har dame, så vil han faktisk vurdere det om han ikke er investert nok i dama han har, og syns du er mye mye mer attraktiv enn henne.

Anonymous poster hash: e061a...d6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stort sett alltid fått de jeg ville ha, men det er et par jeg ikke har klart å holde på eller funket sammen med av ulike grunner. Det er stor sprik i utseende på disse mennene. Han jeg elsker og som jeg har måtte kjempet mest på er den som er minst kjekk i andre sine øyner. Det er helt andre ting enn kropp/utseende som betyr noe og som tenner meg nå som 30 åring enn 20 åring. Jeg hører fortsatt at jeg er en veldig flott og vakker dame og har hørt menn si at de ikke har tørt å prøve seg på meg, pga jeg er for vakker. Jeg selv ser på meg selv som en helt vanlig dame og det har jeg alltid gjort. Har tenkt at jeg vinner på personligheten.

Uansett personkjemi, verdier, felles mål og interesser + hvilken følelser mannen gir meg er det som betyr noe. Min kjære er den beste og fineste mannen jeg vet om nettop pga alt dette:)

Anonymous poster hash: d5804...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og om man faller for feil person så må det jo være noe ved denne personen, som gjør at man ikke får vedkomne. Altså at vedkomne ikke syns du er attraktiv nok. Dermed er man uattrakiv i vedkomnes øyne.

Ja, Clooney er attrakiv. Men han velger bort damer som ikke er attraktive for ham. Så enkelt er det.

Dere som ikke får den dere vil ha må jobbe med å bli attraktive. Utseendet er et must, og så kommer selvfølgelig personlighet. Lær dere noen ferdigheter som andre kvinner mangler. Vit hva menn vil ha. Gjør dere attraktive, damer. Så "får" dere mannen dere aldri fikk før.

Anonymous poster hash: e061a...d6c

Problemet med dette er at menn - til tross for det du ser ut til å mene - ikke er like. De blir ikke tiltrukket av det samme, og det en syns er attraktivt er ikke det en annen syns er attraktivt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Nei, jeg fikk ikke den jeg ville ha. Men godt er det, for jeg fikk noe mye bedre i stedet.

Mulig at han ikke ville ha meg fordi jeg ikke var attraktiv nok. Det spiller i grunn ingen rolle. Jeg har funnet ut i ettertid(jeg visste det nok hele tiden) at han ikke hadde vært rett for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og om man faller for feil person så må det jo være noe ved denne personen, som gjør at man ikke får vedkomne. Altså at vedkomne ikke syns du er attraktiv nok. Dermed er man uattrakiv i vedkomnes øyne.

Ja, Clooney er attrakiv. Men han velger bort damer som ikke er attraktive for ham. Så enkelt er det.

Dere som ikke får den dere vil ha må jobbe med å bli attraktive. Utseendet er et must, og så kommer selvfølgelig personlighet. Lær dere noen ferdigheter som andre kvinner mangler. Vit hva menn vil ha. Gjør dere attraktive, damer. Så "får" dere mannen dere aldri fikk før.

Anonymous poster hash: e061a...d6c

Jeg kan fint synes noen er veldig attraktive, men ikke ha et ønske om å bli sammen med dem av den grunn? :klo:

Forstår heller hvorfor mange deler inn andre mennesker i ligaer, der man enten sikter høyt eller lavt. Jeg har ikke sjans i havet til å plassere mennesker på en skala på den måten.

Dessuten sikter jeg verken hit eller dit, blir man forelsket blir man forelsket, uavhengig av "liga". Man kan da ikke kontrollere dette?

Slike tanker og holdninger som du har er veldig lite attraktivt, forresten. Så jeg hadde vel "valgt bort" deg da. :)

Anonymous poster hash: acab5...eda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du avviser mange og ikke faller for noen gjør deg ikke attraktiv, det gjør deg kresen.

Anonymous poster hash: e061a...d6c

Ikke alle utvikler følelser ofte. Jeg har vært forelsket kanskje to, tre ganger. Det betyr ikke at jeg er "kresen".

Jeg kunne jo aldri innledet et forhold med noen jeg ikke hadde følelser for, uavhengig av hvor attraktiv han var. Jeg har hatt flere menn som har vært interessert i meg som har hatt både utseende og personligheten med seg, objektivt sett, og de har vært mer enn attraktive for meg sånn sett, men jeg hadde ingen følelser for dem. Gjør det meg kresen? "Valgte" jeg dem bort fordi de var "under meg i liga"? Absolutt ikke. Man får ikke automatisk følelser for noen man synes er attraktiv. Men det hadde vært praktisk om det hadde fungert på den måten. ;)

Anonymous poster hash: acab5...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Olivia Benson

Nettopp. Og hvis han da gang på gang blir avvist, så er han ikke så attraktiv som han trodde. Da må han bli mer attraktiv.

Det er jo akkurat det jeg sier. Kvinner som blir avviste gang på gang av menn de finner attraktive er ikke så attraktive som de tror.

Anonymous poster hash: e061a...d6c

Jeg regner med(eller håper) at du her ikke mener at attraktiv = pent utseende?

Det skal så veldig mye mer enn et pent ytre for å få et forhold til å fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri fått den jeg vil ha, så når jeg blir forelsket i noen går jeg i hi til det går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Fra jeg var liten frem til kanskje 17 årsalderen hadde jeg ikke sjanse på noen av guttene jeg likte, ettersom jeg var mindre pen og litt sær. Ikke en gang de mindre fine guttene likte meg. :frown:

Etter 17 årsalderen ble det mye bedre. Jeg fikk mye bedre draget, og guttene jeg har vært interessert i har som oftest vært det tilbake. I dag er jeg så heldig å være sammen med drømmemannen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg har fått han jeg vil ha. Han er kjekk, gentleman, sjarmerende, glimt i øyet, handy, snill, muskuløs og alt jeg kunne ønske meg. Han ønsker seg barn og hus, men sliter som så klart med sine ting han også. Jeg er helt middels utseendemessig, og har ofte tenk at jeg ikke er bra nok for han. Men nå tenker jeg ikke sånn lenger. Vi har vært sammen litt over fire år.



Anonymous poster hash: 6db3d...465
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden forholda dine tydeligvis alltid blir slutt, er da egentlig de du "får" de du vil ha? Eller sikter du lavt?

Anonymous poster hash: a27e2...d20

De aller fleste forhold blir jo slutt etterhvert av ulike grunner. de jeg har fått har vært de jeg aller mest ville ha på det tidspunktet, og jeg er ganske kresen så jeg sikter ikke lavt. alle forhold jeg har vært i har vart alt fra 1-5 år.

Anonymous poster hash: e39ae...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste forhold blir jo slutt etterhvert av ulike grunner. de jeg har fått har vært de jeg aller mest ville ha på det tidspunktet, og jeg er ganske kresen så jeg sikter ikke lavt. alle forhold jeg har vært i har vart alt fra 1-5 år.

Anonymous poster hash: e39ae...463

Hva er vitsen med å gå inn i forhold om du er innstilt på at det tar slutten innen 5 år uansett. Kanskje du skulle vært mer kresen og kanskje du skulle prøvd å "fått" noen menn slik at de faktisk ble?

Anonymous poster hash: e061a...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt forelsket to ganger i løpet av 26 år. Den ene likte meg tilbake, så vi endte opp sammen. Den andre avslo meg.

Nest beste? Jeg går ikke inn i forhold med personer jeg ikke har følelser for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...