Gå til innhold

Har du alltid fått han du vil ha?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om det er vanlig å få personen man har lyst til å bli sammen med? jeg har vært i flere forhold, alle med personene jeg vil. aldri blitt avslått eller måtte gå for han "nest-beste" Om du ikke fikk han, var grunnen?



Anonymous poster hash: e39ae...463
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg lurer på om det er vanlig å få personen man har lyst til å bli sammen med? jeg har vært i flere forhold, alle med personene jeg vil. aldri blitt avslått eller måtte gå for han "nest-beste" Om du ikke fikk han, var grunnen?

Anonymous poster hash: e39ae...463

Hvorfor enkelte ikke klarer å få den fyren de vil ha, tiltross for at du alltid klarer å få mannen du alltid er gira på?

Hva skiller deg og eventuelt andre som har draget? Draget. De som ikke får den mannen de vil ha er ikke attraktive nok. Så enkelt er det. Og så har man de som er attraktive, men sikter aaaaaltfor høyt. Det kan hende at du faktisk ikke er så attraktiv som du tror heller, og heller faktisk sikter under hva du egentlig kunne fått.

Det er komplekst, men også egentlig ganske simpelt.

Anonymous poster hash: e061a...d6c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri fått de jeg vil ha



Anonymous poster hash: fbdff...416
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid fått den jeg vil ha, men ikke for noe mer enn kos og noen dater (men med unntak fra to som det ble et kjæresteforhold utav). De er som oftest ikke ute etter noe fast. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått de jeg har vært mest interessert i og har måttet ta til takke med en god nr 2. Jeg er rett og slett for stygg for de jeg aller helst gjerne skulle datet :)

Anonymous poster hash: c5f36...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter da. Er sikker på dere er fine hele gjengen. Opp med selvtilliten. :-)

Jeg er adoptert fra Bangladesh har alltid datet hvite menn. Ikke at det er viktig. Men til poenget- jeg har alltid fått den jeg vil ha og vært i mange lange forhold. Siste 8 år langt. Men nå i en alder av 38 er jeg forelska i en på 39. Og han vil bare være venner. Ergo jeg sliter. Slik er livet.

Anonymous poster hash: 18d98...ec9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det gått opp for dere som gang på gang "får" den fyren dere vil ha, at dere egentlig ikke får noe som helst? Det spiller ingen rolle at dere har "fått" den fyren, når dere blir single 3 år etterpå. Da har dere egentlig ikke fått noe som helst.

Det er vel en grunn til at dere prøver gang på gang. Det blir også verre med årene må jeg påpeke.



Anonymous poster hash: e061a...d6c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fått alle jeg ville ha men bare i noen uker/måneder til de har funnet ut hvor psyko jeg er.



Anonymous poster hash: 7cce3...a63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faktisk.

Anonymous poster hash: 467a0...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor enkelte ikke klarer å få den fyren de vil ha, tiltross for at du alltid klarer å få mannen du alltid er gira på?

Hva skiller deg og eventuelt andre som har draget? Draget. De som ikke får den mannen de vil ha er ikke attraktive nok. Så enkelt er det. Og så har man de som er attraktive, men sikter aaaaaltfor høyt. Det kan hende at du faktisk ikke er så attraktiv som du tror heller, og heller faktisk sikter under hva du egentlig kunne fått.

Det er komplekst, men også egentlig ganske simpelt.

Anonymous poster hash: e061a...d6c

Har det gått opp for dere som gang på gang "får" den fyren dere vil ha, at dere egentlig ikke får noe som helst? Det spiller ingen rolle at dere har "fått" den fyren, når dere blir single 3 år etterpå. Da har dere egentlig ikke fått noe som helst.

Det er vel en grunn til at dere prøver gang på gang. Det blir også verre med årene må jeg påpeke.

Anonymous poster hash: e061a...d6c

For en herlig solstråle du er. :klemmer:

Ja, jeg har alltid fått den jeg ville ha, men å ha det motsatt trenger ikke å ha noen som helst sammenheng med manglende attraktivitet.

Du kan være drømmedama eller drømmemannen til hundre stykker, men likevel forelske deg i den ene som ikke er interessert. Eller alltid falle for den som ikke er klar for et forhold eller allerede er i et.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg lurer på om det er vanlig å få personen man har lyst til å bli sammen med? jeg har vært i flere forhold, alle med personene jeg vil. aldri blitt avslått eller måtte gå for han "nest-beste" Om du ikke fikk han, var grunnen?

Anonymous poster hash: e39ae...463

Siden forholda dine tydeligvis alltid blir slutt, er da egentlig de du "får" de du vil ha? Eller sikter du lavt?

Anonymous poster hash: a27e2...d20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alltid fått hvem jeg ville ha, gjerne menn øverst på rangstigen. Er i forhold nå da, men er mange år til jeg blir redd for å ende opp alene om det skulle bli slutt og det er betryggende :)

Anonymous poster hash: be891...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en herlig solstråle du er. :klemmer:

Ja, jeg har alltid fått den jeg ville ha, men å ha det motsatt trenger ikke å ha noen som helst sammenheng med manglende attraktivitet.

Du kan være drømmedama eller drømmemannen til hundre stykker, men likevel forelske deg i den ene som ikke er interessert. Eller alltid falle for den som ikke er klar for et forhold eller allerede er i et.

Så du mener at hvis man ikke får den man vil ha, så er det ikke fordi man er uattraktiv? Hva er da grunnen?

Anonymous poster hash: e061a...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. En gang var jeg forelska i en fyr som hadde vært forelska i meg. Men da jeg fortalte om følelsene mine hadde visst det skipet seilt.



Anonymous poster hash: a4e0c...396
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd interesse fra en mann jeg syntes var kjekk eller ville ha. Hvorfor vet jeg jo ikke, men jeg antar at jeg bare er for uinteressant eller ikke pen nok. Å ta til takke med er ikke et alterantiv for meg, så har heller valgt å gå singel i mange år. Kjipt, men alle kan ikke være vinnere.



Anonymous poster hash: 33a3f...c8d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, alltid fått hvem jeg ville ha, gjerne menn øverst på rangstigen. Er i forhold nå da, men er mange år til jeg blir redd for å ende opp alene om det skulle bli slutt og det er betryggende :)

Anonymous poster hash: be891...a29

Jeg vet forresten ikke hvorfor jeg er så heldig på mannefronten, har veldig uhell i annet her i livet, men tror det er humoren min og at jeg er litt merkelig som gjør at jeg har såpass draget.

Anonymous poster hash: be891...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person kan være attraktiv for kjempemange, men ikke ense andre enn èn selv.

Denne ene er ikke nødvendigvis interessert tilbake.

I mine få forhold har vi vært gjensidig interesserte.

Har hatt menn etter meg som jeg ikke var interessert i som mulig kjæreste, og har vært gira på menn som ikke var interessert i meg på annet enn flørt eller platonisk plan.

Det kommer an på øyet som ser også. Folk har ulik smak. Å ikke alltid få den man vil ha, tyder ikke på at man ikke er attraktiv. En annen ting er dømmekraften forresten.. Javel, noen får alle de vil ha. Men hva skal de med alle? Det beste er jo å finne èn som passer.



Anonymous poster hash: cbec0...2c4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at hvis man ikke får den man vil ha, så er det ikke fordi man er uattraktiv? Hva er da grunnen?

Anonymous poster hash: e061a...d6c

Det har jeg prøvd å forklare. Det kan hende du alltid faller for feil person.

Ingen kan få hvem som helst, og ingen er attraktive for absolutt alle. Et eksempel - jeg har aldri forstått hvorfor George Clooney stadig blir kåret til verdens mest sexy mann, men betyr det at han ikke er attraktiv?.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...