Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper dette er en hund, og at ikke sønnen heter Fido.

Det er en hund ja...

Jeg er et over gjennomsnittet ivrig hundemenneske selv, men synes det tar helt av med alt dilldall og gaver til bursdag, jul, og alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en hund ja...

Jeg er et over gjennomsnittet ivrig hundemenneske selv, men synes det tar helt av med alt dilldall og gaver til bursdag, jul, og alt mulig.

Jeg tror jeg er venn med en hund på Facebook... Dvs hunden har et menneskenavn som tilhører noen jeg gikk på skole med i sin tid, men man oversvømmes av bilder av denne bikkja. Skaff hunden en egen profil, sier jeg bare... 

Anonymous poster hash: 1edde...c90

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som legger ut linker og kommentarer til omtrent samtlige artikler fra mammanett.no og barnimagen.no og slike kvasisider om barn og familie. På ALT hun legger ut er hun ekstremt moralistisk dømmende og trangsynt.

F.eks:

Artikkel: "Mona (28) led av fødselsdeprisjon, les hennes historie"

hun kommenterer: "er man deprimert kan man ikke ta vare på babyen sin, dette er OMSORGSVIKT og Mona skulle blitt fratatt ungene sine!!!11 HVOR ER BV?! #mammahjertet #mommyheart #FaenTaNAV"

Jeg VET at hun SELV har mottatt og fortsatt mottar helt ekstremt mye hjelp med sine egne unger, både økonomisk og praktisk, av sin egen familie, da hun selv var under BV sitt søkelys pga rotete livsførsel og ung alder.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaarrghhhhh!! Har en som holder ekstremt på i anti-vaksine, anti-islam (ble bedre etter at jeg blokkerte par breiviksider..) og pro helsekost i alle varianter.

 

Sukk, lever vi i 2015 eller 1015???

 

Ironiske er at hen også er medlem på tjomlid sin "ingen liker bli lurt" side...

Endret av BlendaSensitive
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Aaaarrghhhhh!! Har en som holder ekstremt på i anti-vaksine, anti-islam (ble bedre etter at jeg blokkerte par breiviksider..) og pro helsekost i alle varianter.

 

Sukk, lever vi i 2015 eller 1015???

 

Ironiske er at hen også er medlem på tjomlid sin "ingen liker bli lurt" side...

Medlemskapet på "ingen liker å bli lurt", som for øvrig ikke er Tjomlids side, men HEF (Tjomlids heter vel Saksynt) er trolig for å følge med på hva "motstanderne" sier og mener. Det hender at noen vaksinemotstandere sier og skriver litt rabiat der inne.

 

Når de av oss som faktisk mener at Tjomlid og HEF har noe å fare med prøver å spre litt fornuft på antivaksinealternativkrystallhealermedisinernes sider, så blir vi raskt kastet ut og sperret. Saklig argumentasjon er noe dritt...  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Medlemskapet på "ingen liker å bli lurt", som for øvrig ikke er Tjomlids side, men HEF (Tjomlids heter vel Saksynt) er trolig for å følge med på hva "motstanderne" sier og mener. Det hender at noen vaksinemotstandere sier og skriver litt rabiat der inne.

 

Når de av oss som faktisk mener at Tjomlid og HEF har noe å fare med prøver å spre litt fornuft på antivaksinealternativkrystallhealermedisinernes sider, så blir vi raskt kastet ut og sperret. Saklig argumentasjon er noe dritt...  :fnise:

 Takk for korrigeringen. Var litt irritert, så gikk litt kjapt! noen har vist mye tid i sommer, og er i full gang med å påstå at vaksiner er ondskapen selv, at flere dør av vaksine enn av sykdom...  

 

Nåja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Salgsgruppe på facebook...ei som spør om noen gir bort ting.

Når folk spør hva det er hun trenger, så svarer hun med spm "hva har du?"

Folk spør mer og hun svarer "klær, lamper, dvd osv"

Helt greit å lete etter ting som gis bort altså. Gjør det samme selv.

Men da ser man jo etter sånn noenlunde spesifikke ting :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en kjøp/salg gruppe:

"Er det noen som har litt mat som har gått ut på dato jeg kan få eller andre ting jeg kan få gratis og selge for litt penger? Jeg er ei jente på xx år som går på NAV og det er ikke så lett og få endene til å møtes. Nå har jeg ikke noe mat frem til utbetaling. Setter stor pris på om noen har noe til overs. Klem"

Har jenta som skrev det som venn og bare siden mai har hun tatt tre svære tatoveringer.. Hva med å bruke pengene på mat i stedet for tatoveringer hvis du har så dårlig råd?? Syns det er litt frekt jeg?

Anonymous poster hash: 873d1...f8a

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en kjøp/salg gruppe:

"Er det noen som har litt mat som har gått ut på dato jeg kan få eller andre ting jeg kan få gratis og selge for litt penger? Jeg er ei jente på xx år som går på NAV og det er ikke så lett og få endene til å møtes. Nå har jeg ikke noe mat frem til utbetaling. Setter stor pris på om noen har noe til overs. Klem"

Har jenta som skrev det som venn og bare siden mai har hun tatt tre svære tatoveringer.. Hva med å bruke pengene på mat i stedet for tatoveringer hvis du har så dårlig råd?? Syns det er litt frekt jeg?Anonymous poster hash: 873d1...f8a

Beklager OT: Hvor mye koster det å tatovere seg?

Anonymous poster hash: 701a4...003

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager OT: Hvor mye koster det å tatovere seg?

Anonymous poster hash: 701a4...003

Det kommer an på hvor store og kompliserte, men man må ut med noen tusenlapper hvertfall.

Anonymous poster hash: 56aec...0c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager OT: Hvor mye koster det å tatovere seg?

Anonymous poster hash: 701a4...003

Kommer helt an på hvor man går og hvor mye arbeid som ligger bak. Jeg betalte 4000kr for en medium-stor svarthvit tatovering på ryggen.

Anonymous poster hash: 65ee1...04c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av tre tenåringsjenter som soler seg i bikini på gresset. Det er moren til to av de som la det ut. Hun hadde riktig nok fått tillatelse av de, men jeg ser ikke poenget.  :(



Anonymous poster hash: 7678e...2cc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en av yndlingstrådene mine på KG :)

Endret av Million
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min også. Må alltid innom her en gang i løpet av dagen for å se hva slags galskap som blir lagt ut på FB rundtomkring. Jeg har visst utrolig kjedelige FBvenner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To stykker i feeden min har nylig blitt kjærester... noe de ikke akkurat legger skjul på. Et lite utdrag av postene de har delt, både på sine egne vegger og hverandres siden de ble sammen den 28. juni:

 

"Det tok litt tid, men endelig er jeg lykkelig igjen! Du gjør livet mitt komplett <3 <3 <3"

 

"Jeg elsker deg umenneskelig høyt jenta mi!! <3"

 

"We spend so much of our lives not saying the things we want to say<3 The things we should say<3 So now, plainly, simply, I want to say that I love you <3 I love you not only for what you are but for what I am when I am with you<3
You will forever be my always<3<3<3<3"

 

"God morgen du vakre skapning <3<3<3

Du er ikke av denne verden, prøver forsatt og finne ut hvor du kommer fra <3<3<3
Du er den mest fantastiske personen jeg vet om <3<3<3
Du lyser opp dagene mine og gjør alt lettere for meg <3<3<3
Jeg elsker deg mer enn du noen gang kan tenke deg kjæresten min <3<3<3"

 

"Håper du får en like fantastisk dag som du er gutten min <3<3<3<3
Elsker deg <3<3<3"

 

Dette er ikke halvparten engang! Det er også masse bildekollasjer med bilder av dem, hjerter og datoen de ble sammen...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ei som la ut status om at ungen endte på intensiven etter dramatisk ulykke i hjemmet, og når noen spør, vil hun ikke svare og når hun da får beskjed om at man ikke burde legge ut bare noe svarer hun at hun la ut 'kun for å gi familiemedlemmer beskjed om at det går bra'. Og såklart med flere bilder av ungen på sykehuset med slanger, bandasjer og alt.

Anonymous poster hash: 92808...963

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som la ut status om at ungen endte på intensiven etter dramatisk ulykke i hjemmet, og når noen spør, vil hun ikke svare og når hun da får beskjed om at man ikke burde legge ut bare noe svarer hun at hun la ut 'kun for å gi familiemedlemmer beskjed om at det går bra'. Og såklart med flere bilder av ungen på sykehuset med slanger, bandasjer og alt.

Anonymous poster hash: 92808...963

*panneklask*

Hva skjedde med å sende sms?!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på min venneliste la ut bilde av karakterkortet til datteren på 13 i dag. Hashtagget med stoltmamma :hjerte:  :hjerte: (bare # på Face er så... :klaske: ) Bare femmere og seksere. Det hadde datteren min også da hun var ferdig med første året på ungdomsskolen, men det ville aldri i livet falt meg inn å brife med det på Facebook. Tipper datteren er bra flau over moren sin. :roll:Anonymous poster hash: 9a9ff...379

Minner meg om en som la ut karakterkortet sitt med masse 3'ere og 4'ere og til og med "ikke bestått" og det var hun stolt over og fikk kommentarer om at hun er flink???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...