Gå til innhold

NY OPPKJØRING I DAG!


snoker

Anbefalte innlegg

Da var dagen for min 2. oppkjøring endelig her.
Første gang strøk jeg fordi jeg var stresset og nervøs og kom opp i en situasjon jeg ikke klarte å løse så fort jeg burde.

Denne gangen er jeg mer forberedt, jeg har kjørt i en mnd til, jeg er tryggere på veien, på meg selv og vet at jeg kan å kjøre bil.
Jeg er litt tøffere i trafikken og leser trafikken bedre enn jeg gjorde sist.
Jeg håper så utrolig sterkt at jeg vil bestå..

Det eneste jeg kan se at kan få meg til å stryke er hvis det kommer situasjoner som kommer brått på der andre trafikanter ikke samarbeider godt nok.

Stresset vil nok komme veldig sterkt og det kan godt hemme meg det også..

Sikkerhetskontrollen sliter jeg med, jeg har lest og lest men når jeg setter meg i bilen med sensor forsvinner all kunnskap rett ut, jeg klarte ikke spm sist og skulle ønske man fikk spm på slutten av oppkjøringen egentlig :)

Håper også sensor er en som prater denne gangen, slik at samtalen flyter lett, det får meg til å slappe av..

Usikker på om jeg skal ta med kjøre lærer eller ikke? Hadde ikke det sist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg kjørte opp hadde jeg med kjørelæreren. Jeg visste ikke at de kunne være med, men da sensor kom så spurte kjørelæreren om jeg ville at han skulle være med.

Jeg syns det var beroligende. Jeg fikk følelsen av at sensor ikke fulgte så nøye med siden han og kjørelærer satt og småpratet, så jeg slappet mer av.

Jeg gjorde også en feil som jeg så på som gedigen da jeg hadde oppkjøring og følte at "nå går det rett vest", men jeg fikk visst hanket meg inn, for jeg besto.

Masse lykke til på oppkjøringen i dag! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper hun strøk. Jenter er dårligere sjåfører enn gutter..



Anonymous poster hash: a2b20...d8d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper hun strøk. Jenter er dårligere sjåfører enn gutter..

Anonymous poster hash: a2b20...d8d

Jeg er gutt, men nå får du gi deg. Gutter havner i flere ulykker enn det jenter gjør. Jeg vil heller sitte på med ei jente som kjører varsomt og som følger reglene enn en gutt som skal tøffe seg og som tror at han er verdensmester. Men det er bare min mening. :)

Endret av kenpet
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gutt, men nå får du gi deg. Gutter havner i flere ulykker enn det jenter gjør. Jeg vil heller sitte på med ei jente som kjører varsomt og som følger reglene enn en gutt som skal tøffe seg og som tror at han er verdensmester. Men det er bare min mening. :)

Er nettopp derfor jenter stryker oftere på oppkjøring. De er for varsomme, forsiktige og nevrotiske. Har lest endel historier her.. Jenter som skjelver som aspeløv på oppkjøring og griner både under øvelseskjøring og til og med på oppkjøringen. Hvorfor ofte hører du om gutter som gjør slikt? Nei...jenter er for skjøre..

Anonymous poster hash: a2b20...d8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nettopp derfor jenter stryker oftere på oppkjøring. De er for varsomme, forsiktige og nevrotiske. Har lest endel historier her.. Jenter som skjelver som aspeløv på oppkjøring og griner både under øvelseskjøring og til og med på oppkjøringen. Hvorfor ofte hører du om gutter som gjør slikt? Nei...jenter er for skjøre..

Anonymous poster hash: a2b20...d8d

Gir deg uansett ingen grunn til å si at "Tipper at hun strøk. Jenter er dårligere sjåfør enn gutter". Ikke ALLE jenter er dårligere sjåfør enn gutter.

Og akkurat i det jeg skrev det der, leste jeg at du besto. :) Gratulerer! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper hun strøk. Jenter er dårligere sjåfører enn gutter..

Anonymous poster hash: a2b20...d8d

Senest i går ble jeg påkjørt av en idiot (mann ja) som hadde vikeplikt. Så, eh - nei det stemmer ikke du.

Anonymous poster hash: 6e9af...1ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Det hadde jeg aldri forventet av en jente.



Anonymous poster hash: a2b20...d8d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gutt, men nå får du gi deg. Gutter havner i flere ulykker enn det jenter gjør. Jeg vil heller sitte på med ei jente som kjører varsomt og som følger reglene enn en gutt som skal tøffe seg og som tror at han er verdensmester. Men det er bare min mening. :)

Er enig i det siste du skriver, men de undersøkelser som har vist flere ulykker med mannlige sjåfører har ikke tatt hensyn til at menn kjører mange ganger flere kilometer i snitt per år enn kvinnelige sjåfører :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva faen er det med disse "Gutter er bedre sjåfører" kommentarene? Er du helt dum i huet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen er det med disse "Gutter er bedre sjåfører" kommentarene? Er du helt dum i huet?

Huet? Hodet*

Anonymous poster hash: 16cd4...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Det hadde jeg aldri forventet av en jente.

Anonymous poster hash: a2b20...d8d

Du hadde ikke forventet det av en jente? Du driter i de tusenvis av jentene i Norge som tar lappen hvert år da eller? :roll:

Dette er den rareste tråden du kunne valgt å trolle i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du hadde ikke forventet det av en jente? Du driter i de tusenvis av jentene i Norge som tar lappen hvert år da eller? :roll:

Dette er den rareste tråden du kunne valgt å trolle i.

Altså. Nå viser jo all forskning at menn er bedre sjåfører enn kvinner. Og hvorfor det faktum at i mange land fikk ikke kvinner lov til å ta førerkort før mange år etter menn fikk lov.

For all del. Grattis til ts som greide det. Men kanskje hadde hun flaks akkurat denne dagen? Ingen vanskelige situasjoner i trafikken feks.

Anonymous poster hash: a2b20...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Nå viser jo all forskning at menn er bedre sjåfører enn kvinner. Og hvorfor det faktum at i mange land fikk ikke kvinner lov til å ta førerkort før mange år etter menn fikk lov.

For all del. Grattis til ts som greide det. Men kanskje hadde hun flaks akkurat denne dagen? Ingen vanskelige situasjoner i trafikken feks.

Anonymous poster hash: a2b20...d8d

Jeg gidder ikke tilfredsstille deg med et skikkelig svar fordi du helt sikkert vet hvorfor du tar feil selv. Men kan du ikke ta deg en tur ut i det fine været i stedet? Livet ditt må være skikkelig kjipt hvis du velger å sitte inne og rakke ned på kvinner på en dag som denne. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke tilfredsstille deg med et skikkelig svar fordi du helt sikkert vet hvorfor du tar feil selv. Men kan du ikke ta deg en tur ut i det fine været i stedet? Livet ditt må være skikkelig kjipt hvis du velger å sitte inne og rakke ned på kvinner på en dag som denne. :fnise:

Dårlig vær her.

Anonymous poster hash: a2b20...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var masse vanskelige situasjoner, og mange ting som skjedde så det var ikke bare flaks, det var også gode kjørekunnskaper..
Fint at du kanskje er verdensmester i å kjøre bil, men akkurat det kunne ikke brydd meg mindre, for så lenge jeg vet at jeg kan kjøre bil og så lenge sensor bedømmer at jeg kan kjøre bil så er jeg faktisk veldig stolt over meg selv for å ha klart det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...