Gå til innhold

Er du en sofaspiser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, alle måltider blir spist i sofaen foran tven.

Vi har akkurat flyttet og ikke tatt oss råd til spisestue enda.

Må si jeg gleder meg til spisestuen kommer i hus, for måltidene i sofaen tar knekken på ryggene våres.

Må få legge til at middagene i helgene skal inntas i sofaen foran tven så sant retten tillater det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, middag i sofaen er det bare på fredag/i helgen når vi har noe kosemat som tapas eller lignende. Eventuelt litt kveldsmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Mann, bor alene og finner alltid noe sport på TV. Da blir det middag på sofaen.



Anonymous poster hash: 8e820...cd4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordelen med å spise i sofaen er at jeg ikke orker å spise så mye, blir for tungt og for mye press på magen å lene seg fremover for mer mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser alt på sofaen som hovedregel. Spisebordet er pynt, men blir brukt hvis vi lager noe spesiell mat.

Spiser også frokost på sofaen med nyhetskanalen på tv'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter alltid i soffan når vi spiser fordi vi ikke har plass til kjökkenbord på kjökkenet eller spisestuebord noe annet sted.

Gleder meg sykt til vi skal flytte til et större sted, så jeg endelig kan sitte ved et spisebord å spise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser ved sofaen på fredager, og av og til på lørdager. I hverdagen spiser vi alltid på kjøkkenet, og de aller fleste søndager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært en sofaspiser, men nå har jeg flyttet og tenkte jeg skulle venne meg av med det. Vi får se. :ler: Har iallefall stort spisebord lett tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Niks, så godt som aldri. Spiser enten ved kjøkkenbordet eller ved PC'n.

Har du ikke pc-en i sofaen? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 15e47...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spisebord men det blir mest brukt når jeg har gjester. Alle måltider inntas i sofaen her i gården, og helst til favorittprogrammet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det bare var meg og samboeren i huset, så var de enste gangene vi ikke spiste i sofaen når vi hadde gjester. Etter at vi fikk barn, så er det kun maten etter barnas leggetid som blir inntatt i sofaen. .p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...