Gå til innhold

Er du en sofaspiser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, pleier du å spise måltidene dine ved sofaen? Må innrømme at jeg er ekstrem på det der. Bor alene og syns det er koselig med tv-en som bakgrunn mens jeg spiser middag i sofaen, tenner lys og greier. Spiser dog frokost ved kjøkkenbordet og når jeg har besøk.



Anonymous poster hash: a2f9c...ea0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er jeg. Bruker spisebordet bare når jeg har gjester.



Anonymous poster hash: 15e47...fc0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når jeg er alene hjemme så sitter jeg i sofaen med tallerkenen på fanget og blikket på tven eller ipaden. Men når mannen min er hjemme sitter vi ved spisebordet, og gjerne med levende lys for litt koselig stemning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er single og seriefrik, så klart alle måltider blir spist på sofaen når man kan nyte nyeste episoder samtidig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh yeah:-) synes det er kjempekoselig å se på en serie eller film sammen med maten. Dessuten gjør det at jeg spiser saktere og ikke stresser med å bli ferdig med maten.

Forresten- jeg har jo ikke spisebord/ kjøkkenbord, så alternativet hadde vært senga :fnise:

Endret av Wonderbitch
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Always..helt til vi fikk barn. Hender jeg sniker til meg en pizza i sofaen på kvelden dog :)

Vil alltid bli en sofaspiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Olivia Benson

Nå som vi har barn spiser vi ved spisebordet. Men det hender at vi tar sofaen hvis det er bare oss to. Syns det er koselig å serie/film samtidig som vi spiser :) Men vil ikke overføre den vanen til barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Setter meg lett i sofanen å spiser mens jeg ser noe på tv ja, men jeg koser meg stort med å sitte ved spisebordet å lese mens jeg spiser også :-)



Anonymous poster hash: efbad...ef0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...