Gå til innhold

Å spise døde slektninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"I Norge graver vi ned slektningene våre når de dør. Men det er ingen naturlov at det må være slik. Noen steder i verden spiser de faktisk opp sine døde slektninger! Det høres ekkelt ut, men for dem er det helt naturlig. Her er det bilder av tilberedelsen. Bildene kan være ekle og støtende for noen.

Hva tror dere får folk til å gjøre dette?

http://coba-liat.blo...na-memakan.html"

Kan du forklare meg hvor i den teksten det står spesifikt at det var detaljerte bilder som viste selve slaktingen?

"Tilberedelse" kunne like gjerne vært folk som lagde mat av menneskekjøtt. Makabert er det uansett, selv om de kun hadde vist bilder av hvordan de lagde taco av kjøttet. Så ja, ts kunne formulert seg bedre.

Men herregud, da. Når noen skriver om et makabert tema og legger ved en link hvor det utdypes ytterligere, sier det seg selv at linken også kan være likedan. Dessuten er det ikke som om man går inn på siden og får et stykke milt i storformat slengt i fleisen.

Og så er det jo det at det står "Her er det bilder av tilberedelsen. Bildene kan være ekle og støtende for noen." Det indikerer ikke akkurat en dame som står og lager taco med en liten notis under om at det faktisk er menneskekjøtt hun har i stekepanna.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig artig hvordan innlegget skal handle om å spise døde sletkninger, men så blir fokuset satt på hvorvidt TS advarte eller ei.
Noe TS forresten gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm, jeg skjønte allerede fra 1-2 setning at jeg ikke ville se dette. Ikke særlig vanskelig. Sier noe om hvor lite forståelse noen legger i lesingen. Grøss.

Endret av Dizzypam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeew noe så ekkelt! Kan ikke si jeg har så veldig lyst til å spise opp mamma nei.

Anonymous poster hash: 3fce9...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og like fascinerende at folk får sjokk over hva linken inneholdt med tanke på både tittel, innhold og advarsel.

Signerer! Dere må vel ha en liten anelse om hva som var i linken?

Anonymous poster hash: 3fce9...ce6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...