Gå til innhold

Underforumet Rampelys


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da har vi tydeligvis to vidt forskjellige grenser hva mobbing og baksnakking er for jeg har (ut fra min toleranse) sett de utroligste kommentarer og betraktninger få stå umoderert på det forumet. Slik jeg ser det er alle i sin fulle rett til å fremdeles diskutere mye og mangt, men KG ønsker drittkastingen og harseleringen til livs. Den har til tider vært så drøy på det underforumet at KG har blitt brettet ut på andre medier på grunn av det. At folk nå går betraktelig mer stille i dørene der sier da ganske mye synes du ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi tydeligvis to vidt forskjellige grenser hva mobbing og baksnakking er for jeg har (ut fra min toleranse) sett de utroligste kommentarer og betraktninger få stå umoderert på det forumet. Slik jeg ser det er alle i sin fulle rett til å fremdeles diskutere mye og mangt, men KG ønsker drittkastingen og harseleringen til livs. Den har til tider vært så drøy på det underforumet at KG har blitt brettet ut på andre medier på grunn av det. At folk nå går betraktelig mer stille i dørene der sier da ganske mye synes du ikke?

Det sier kanskje at folk er redde for å skille bli utestengt hvis de poster under nick? At de ikke vil at noen i det hele tatt skal mistenke deg for å syntes noe som helst om fotballfrue?

Anonymous poster hash: e21ab...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er det som får deg til å tro at man blir utestengt for å mene noe på KG??? Dette er et diskusjonsforum der det blir ment, synset og ytret hver bidige dag. Det er nettopp det som ER et diskusjonsforum. Grunnen til at rampelysforumet nå er gått i dødt er at alt for mange mente noe de tydeligvis ikke kunne stå for under nick nettopp fordi det var langt over grensa for hva etikk og sosiale antenner angår. Og dem som virkelig misbruker og bryter reglemanget her inne gang på gang blir utestengt på bakgrunn av IP adressen, ikke via et nick man kan sette opp dusinet av i døgnet. Men jeg har også full tiltro til at folkene bak KG da utestenger for en grunn og ikke for at du ved et par anledninger mente noe om puppene til Fotballfrue. KG tjener sine penger og er blitt så stort som det er blitt nettopp fordi det har mange brukere å "skilte" med. Når de ser seg nødt til å utestenge noen så er det med andre ord med god grunn for mindre brukere = mindre penger.

Endret av Ava Mae
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier kanskje at folk er redde for å skille bli utestengt hvis de poster under nick? At de ikke vil at noen i det hele tatt skal mistenke deg for å syntes noe som helst om fotballfrue?

Anonymous poster hash: e21ab...710

Mht regelbrudd er man selvsagt akkurat like synlig og identifiserbar når man poster som AB som når man poster som nick. Denne muligheten for identifisering ved regelbrudd er hele poenget bak postefunksjonen Anonym Bruker (i motsetning til gjesteposting som nå er historie).

Overrasket over at det framdeles er brukere som ikke har fått med seg dette.

Anonymous poster hash: af1b5...1fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...