Gå til innhold

hvordan har dere tid til å sitte så mye på kvinneguiden? :O


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er syk så har fulgt med litt her de siste dagene. Blir sjokkert over hvor mange timer noen av dere bruker her inne per dag :sjokkert: ser jo flere navn går igjen over tid. Jobber dere ikke om dagen? Og har dere ikke barn/skole/husarbeid?

Er rett og slett misunnelig haha! Her går det i studier, baby og vasking av klær og hus døgnet rundt non-stop :gravid:



Anonymous poster hash: 40c73...2b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte gå ned i stillingsprosent for å rekke å være nok på KG.

Endret av Alice123
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt handler om prioriteringer vet du. Bare å prioritere det viktigste først: KG foran jobb for eksempel. Du kan klare det du også. Heia, heia! :)

For å være ærlig gleder jeg meg til den dagen jeg ikke har så mye tid til KG. Nå har jeg alt for mye tid i hverdagen min, som jeg ikke klarer å fylle opp. Så da blir det veldig mye til KG og internett.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er syk så har fulgt med litt her de siste dagene. Blir sjokkert over hvor mange timer noen av dere bruker her inne per dag :sjokkert: ser jo flere navn går igjen over tid. Jobber dere ikke om dagen? Og har dere ikke barn/skole/husarbeid?

Er rett og slett misunnelig haha! Her går det i studier, baby og vasking av klær og hus døgnet rundt non-stop :gravid:

Anonymous poster hash: 40c73...2b9

Det er jo en ting at de bruker mye tid, noe annet er de som nærmest troller forumet og har over 40.000 innlegg. De må bruke utrolig mye tid på dette og jeg kan ikke skjønne annet enn at noen som invisterer så mye tid på nettrolling er nødt til å ofre noe av sitt sosiale liv utenom nettet. Ganske trist, men de velger det jo selv.

Anonymous poster hash: ef0e7...a0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Liker å bruke litt av fritiden på å hjelpe andre fra erfaring, kompetanse og råd.

Hater nettroll som sløser denne tiden, når andre kunne fått hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykemeldt fra jobb og 50 % fra studier, så jeg har altfor mye tid. Det er grenser hvor mye tid venner har til å være med meg midt på dagen, og skolearbeid kombineres lett med å henge her for mye. Tidsfordriv kalles det. Noen ser på tv, andre henger på KG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

før var jeg her mye fordi jeg hadde en slags vaktjobb der jeg satt foran pc og kunne surfe omtrent så mye jeg ville.



Anonymous poster hash: 9c9d9...f08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er det veldig stille her, men jeg er ikke her hver dag, heller ikke hver uke. Og hver gang jeg kommer innom så oppdager jeg at KG har stått stille, godt at noe ikke forandrer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber kun nattevakter og har derfor mye ledig tid når andre er på jobb og da er det lett og sette seg her en time eller to :ler:.

Men i senere tid så syns jeg det er utrolig mye trolling og spydige og til tider ondskapsfulle svar, så jeg er her mindre og mindre.

Anonymous poster hash: 453d6...82c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er arbeidledig. Søker etter ny jobb, og ser på kg innimellom



Anonymous poster hash: 83313...7a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ufør og sitter ofte her og titter litt mens jeg f.eks. ser på film.,



Anonymous poster hash: e4b35...218
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er jo ikke gitt at man setter seg ned på pc'en hver gang man sitter på kg. En del bruker mobilen når de sitter på kg, og da er det lett å skrive et innlegg når man sitter på bussen, pusser tenner, står i kø osv. Jeg skriver jo ikke voldsomt mange innlegg om dagen, men skriver jevnlig og det skjer gjerne mens jeg gjør andre ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en ting at de bruker mye tid, noe annet er de som nærmest troller forumet og har over 40.000 innlegg. De må bruke utrolig mye tid på dette og jeg kan ikke skjønne annet enn at noen som invisterer så mye tid på nettrolling er nødt til å ofre noe av sitt sosiale liv utenom nettet. Ganske trist, men de velger det jo selv.

Anonymous poster hash: ef0e7...a0e

Hvorfor er dette trist?

Folk må da få gjøre akkurat som det passer dem? Det triste ville vært om de ikke fikk velge det selv.

Anonymous poster hash: 42006...d29

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...